zobaczcie to

Jestem tu nowy... oraz pisanie o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

zobaczcie to

Postautor: wlodziu15 » czw 25 paź, 2007

NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » czw 25 paź, 2007

no powiem szczerze że gdybym nie miał parcha to nie ma za bardzo się nad czym zastanawiać tylko brać :roll:

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5113
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » czw 25 paź, 2007

42 tysiące za całość to moim zdaniem za dużo na taką zmotę...
już lepiej zmotać jakiegoś skorpiona wyszło by taniej i na pewno był by lżejszy

ładnie się prezentuje
....

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » czw 25 paź, 2007

nie 42 tylko 32 no chyba ze z wyciagarkami liczysz

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5113
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » czw 25 paź, 2007

no wiesz po co taka zmota bez wind... ale nawet i tak 32 to moim zdaniem dużo
....

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4671
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » czw 25 paź, 2007

tylko dla czego w tytule aukcji stoi 'uaz' jeśli z uaza to w nim tylko blachy zostały? ;-)
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Awatar użytkownika
Bartmann
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 109
Rejestracja: czw 10 maja, 2007
Kontaktowanie:

Postautor: Bartmann » pt 26 paź, 2007

Skrzynia automat - ciężko będzie z mechanikiem :D
www.mudmasters-4x4.pl

Olewamy grillowo - browarowych matołów co niszczą opinię off road'owi!!!!

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10084
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pt 26 paź, 2007

Znam to autko. To chyba Bodka spod Sławna.
Bodek jest na "chermolowym" forum.
A wózek widziałem pare lat temu w akcji na plazy w Jarosławcu. Wtedy jeszcze za bardzo mu nie robiło, coś było ze zestrojeniem skrzyni [grzała sie] ,ale to było lato i kopny piach na plazy.
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 26 paź, 2007

Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli :wink:

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5113
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » pt 26 paź, 2007

prezes pisze:Znam to autko. To chyba Bodka spod Sławna.
Bodek jest na "chermolowym" forum.
A wózek widziałem pare lat temu w akcji na plazy w Jarosławcu. Wtedy jeszcze za bardzo mu nie robiło, coś było ze zestrojeniem skrzyni [grzała sie] ,ale to było lato i kopny piach na plazy.


to jest ten co był opisany w jednym OR
....

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5113
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » pt 26 paź, 2007

LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli :wink:


o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza :lol:
....

Awatar użytkownika
Bartmann
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 109
Rejestracja: czw 10 maja, 2007
Kontaktowanie:

Postautor: Bartmann » pt 26 paź, 2007

Pawelec kupił za podobną kasę znacznie lepiej zbudowaną zmotę.
http://mudmasters-4x4.pl/index.php?opti ... pic=1421.0

Przemyślaną od podstaw i mającą za sobą wiele udanych występów (czyli sprawdzoną).
Ten "UAZ" nie wzbudza zaufania...a tak jak napisał kolega wcześniej most DANA 30 to już ewidentny śmiech na sali :D
www.mudmasters-4x4.pl



Olewamy grillowo - browarowych matołów co niszczą opinię off road'owi!!!!

Awatar użytkownika
Andrzey
4X4 Szczecin
Posty: 1272
Rejestracja: pn 05 mar, 2007
Lokalizacja: www

Postautor: Andrzey » sob 27 paź, 2007

Kurde, znowu się "znawcy" odezwali 8)
Akurat ze stockowych mostów w Jeepie, to Dana 35, czyli tylna jest taka słaba. Dana 30 jest akurat mocniejsza.
A i mechanika do automatu też się da podłączyć, wystarczy się uśmiechnąć do Raffików w Krakowie :mrgreen:
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.

4.2 DONKEY

Awatar użytkownika
Bartmann
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 109
Rejestracja: czw 10 maja, 2007
Kontaktowanie:

Postautor: Bartmann » sob 27 paź, 2007

O z tą daną to mnie zaskoczyłeś aczkolwiek nadal wydaje mi się, że nie jest to most który zniesie długo takie oponki.
A że się da mechanika to wiem...ale koszta spore...Lepiej włożyć jakiś niezniszczalny reduktor (Robur) z firmowym PTO.
www.mudmasters-4x4.pl



Olewamy grillowo - browarowych matołów co niszczą opinię off road'owi!!!!

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » sob 27 paź, 2007

Benes pisze:
LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli :wink:


o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza :lol:


To nie o grubość chodzi tylko założenia konstrukcyjne.
Standardowy UAZ ma coś koło 90 KM i waży 1,5 ton

A jak już odgrzebujesz wieczną wojnę Uaz/Patrol...
Standardowy Patrol 4,2 ie ma moc 175 KM moment 330 Nm i waży 2,2 T.
Z założenia taka rama musi być mocniejsza

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5113
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » sob 27 paź, 2007

jest wykoanna z cieńszej blachy w porówania do uaza
Na ramie uaza już różne silniki jeżdziły i dawały radę, wystarcz popatrzeć na zmoty w RMPST
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie :shock: zrobiłem dlatego uważam że jest cieńsza
Nie chodzi mi o żadną wojne bo "każdy żyd swój towar chwali" :lol:
....

Awatar użytkownika
Bartmann
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 109
Rejestracja: czw 10 maja, 2007
Kontaktowanie:

Postautor: Bartmann » sob 27 paź, 2007

Konstrukcyjnie rama patrola lepsza.
Ruscy dali więcej materiału...co wcale nie świadczy o większej wytrzymałości. Odwrotnie z pochwami mostów, które dzięki ruskiej rorzutności materiałowej...nie mają się szans wygiąć...i prędzej się wyłamią z gruchy :)
www.mudmasters-4x4.pl



Olewamy grillowo - browarowych matołów co niszczą opinię off road'owi!!!!

Awatar użytkownika
zu-tec
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 15
Rejestracja: wt 05 cze, 2007
Lokalizacja: szczecin

Postautor: zu-tec » wt 13 lis, 2007

Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie :shock: (...)


Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...
Jimny +2"

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » wt 13 lis, 2007

zu-tec pisze:
Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie :shock: (...)


Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...


To nie o Kanarka chodzi tylko o GR rocznik 94 :shock: . Ale to fakt, że po roku 91 ramy GR bardzo korodują, kiedy się ich nie konserwuje.
Ja mam rocznik 88 i nie ma grama rdzy, poprzedni 89 też nie miał takich dziur jak Q.


Wróć do „Plotki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości