zobaczcie to
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
zobaczcie to
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli
prezes pisze:Znam to autko. To chyba Bodka spod Sławna.
Bodek jest na "chermolowym" forum.
A wózek widziałem pare lat temu w akcji na plazy w Jarosławcu. Wtedy jeszcze za bardzo mu nie robiło, coś było ze zestrojeniem skrzyni [grzała sie] ,ale to było lato i kopny piach na plazy.
to jest ten co był opisany w jednym OR
....
LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli
o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza
....
Pawelec kupił za podobną kasę znacznie lepiej zbudowaną zmotę.
http://mudmasters-4x4.pl/index.php?opti ... pic=1421.0
Przemyślaną od podstaw i mającą za sobą wiele udanych występów (czyli sprawdzoną).
Ten "UAZ" nie wzbudza zaufania...a tak jak napisał kolega wcześniej most DANA 30 to już ewidentny śmiech na sali
http://mudmasters-4x4.pl/index.php?opti ... pic=1421.0
Przemyślaną od podstaw i mającą za sobą wiele udanych występów (czyli sprawdzoną).
Ten "UAZ" nie wzbudza zaufania...a tak jak napisał kolega wcześniej most DANA 30 to już ewidentny śmiech na sali
Kurde, znowu się "znawcy" odezwali
Akurat ze stockowych mostów w Jeepie, to Dana 35, czyli tylna jest taka słaba. Dana 30 jest akurat mocniejsza.
A i mechanika do automatu też się da podłączyć, wystarczy się uśmiechnąć do Raffików w Krakowie
Akurat ze stockowych mostów w Jeepie, to Dana 35, czyli tylna jest taka słaba. Dana 30 jest akurat mocniejsza.
A i mechanika do automatu też się da podłączyć, wystarczy się uśmiechnąć do Raffików w Krakowie
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
Benes pisze:LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli
o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza
To nie o grubość chodzi tylko założenia konstrukcyjne.
Standardowy UAZ ma coś koło 90 KM i waży 1,5 ton
A jak już odgrzebujesz wieczną wojnę Uaz/Patrol...
Standardowy Patrol 4,2 ie ma moc 175 KM moment 330 Nm i waży 2,2 T.
Z założenia taka rama musi być mocniejsza
jest wykoanna z cieńszej blachy w porówania do uaza
Na ramie uaza już różne silniki jeżdziły i dawały radę, wystarcz popatrzeć na zmoty w RMPST
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie zrobiłem dlatego uważam że jest cieńsza
Nie chodzi mi o żadną wojne bo "każdy żyd swój towar chwali"
Na ramie uaza już różne silniki jeżdziły i dawały radę, wystarcz popatrzeć na zmoty w RMPST
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie zrobiłem dlatego uważam że jest cieńsza
Nie chodzi mi o żadną wojne bo "każdy żyd swój towar chwali"
....
Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie (...)
Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...
Jimny +2"
zu-tec pisze:Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie (...)
Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...
To nie o Kanarka chodzi tylko o GR rocznik 94 . Ale to fakt, że po roku 91 ramy GR bardzo korodują, kiedy się ich nie konserwuje.
Ja mam rocznik 88 i nie ma grama rdzy, poprzedni 89 też nie miał takich dziur jak Q.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości