przełożenia w mostach

Dział warsztat i już :)
Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5113
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

przełożenia w mostach

Postautor: Benes » ndz 16 wrz, 2007

Jak to jest...
Teraz mam 41/7 a mogę założyć 37/7 będzie lepiej przy 33`` czy gorzej???
....

Awatar użytkownika
Bartmann
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 109
Rejestracja: czw 10 maja, 2007
Kontaktowanie:

Postautor: Bartmann » pn 17 wrz, 2007

Przede wszystkim wałek ataku w Uazie ma 8 zębów...więc masz 41/8.
Miałem oba typy przełożeń...i muszę przyznać, że przy zwiększonej mocy silnika szybkie robią nieco lepiej. Ponad to są dużo wytrzymalsze.

Sęk w tym, że wtedy miałem 31" opony :)
www.mudmasters-4x4.pl

Olewamy grillowo - browarowych matołów co niszczą opinię off road'owi!!!!

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5113
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » pn 17 wrz, 2007

Bartmann pisze:Przede wszystkim wałek ataku w Uazie ma 8 zębów...więc masz 41/8.
Miałem oba typy przełożeń...i muszę przyznać, że przy zwiększonej mocy silnika szybkie robią nieco lepiej. Ponad to są dużo wytrzymalsze.

Sęk w tym, że wtedy miałem 31" opony :)


No fakt 8, czyli co lepiej??? oprócz tego że 41 są bardziej wytrzymalsze i ekonomiczniejsze??
Jak to będzie robić w terenie spadnie dzielność i czy to będzie zauważalne
....

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 17 wrz, 2007

Benes pisze:
Bartmann pisze:Przede wszystkim wałek ataku w Uazie ma 8 zębów...więc masz 41/8.
Miałem oba typy przełożeń...i muszę przyznać, że przy zwiększonej mocy silnika szybkie robią nieco lepiej. Ponad to są dużo wytrzymalsze.

Sęk w tym, że wtedy miałem 31" opony :)


No fakt 8, czyli co lepiej??? oprócz tego że 41 są bardziej wytrzymalsze i ekonomiczniejsze??
Jak to będzie robić w terenie spadnie dzielność i czy to będzie zauważalne


Jak odczuwasz barki mocy to lepsze będzie 41, bo jest wolniejsze. To chyba Ty sam wiesz najlepiej czy brakuje Ci mocy czy szybkości.

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pn 17 wrz, 2007

brakuje mu tego i tego. :lol: :wink:
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
Bartmann
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 109
Rejestracja: czw 10 maja, 2007
Kontaktowanie:

Postautor: Bartmann » pn 17 wrz, 2007

Benes pisze:
No fakt 8, czyli co lepiej??? oprócz tego że 41 są bardziej wytrzymalsze i ekonomiczniejsze??
Jak to będzie robić w terenie spadnie dzielność i czy to będzie zauważalne


Rafał tak jak napisałem...
i muszę przyznać, że przy zwiększonej mocy silnika szybkie robią nieco lepiej.

Szybkie czyli 37/8...mniej zębów na talerzu czyli zęby mocniejsze, bardziej długowieczne ponad to na silniku wołgi zegar uaza zamkniesz a i w terenie ciekawie robią bo ładniej przenoszą moment obrotowy i nie zrywają. Licz się jednak z szybszym zużyciem reduktora i wałów.
Wszystko ma swoje dobre i złe strony. Reasumując Ja... przy twojej jeździe dałbym 37/8 i nie przejmowałbym bym się przytykami kolesi co na rajdzie to byli...ale co najwyżej komandorem :):)
www.mudmasters-4x4.pl



Olewamy grillowo - browarowych matołów co niszczą opinię off road'owi!!!!

Awatar użytkownika
kisiel
Młodszy grabarz
Posty: 233
Rejestracja: ndz 18 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: kisiel » pn 17 wrz, 2007

Szybkie zalozylbym tylko w przypadku jak w koncu zmienisz silnik na wołge, bo faktycznie na oryginalnym uazie, moze ci mocy na podjazdach przy 33" zabraknac, bo miedzy 31" a 33'' jednak roznica jest.


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości