Jak to jest...
Teraz mam 41/7 a mogę założyć 37/7 będzie lepiej przy 33`` czy gorzej???
przełożenia w mostach
Bartmann pisze:Przede wszystkim wałek ataku w Uazie ma 8 zębów...więc masz 41/8.
Miałem oba typy przełożeń...i muszę przyznać, że przy zwiększonej mocy silnika szybkie robią nieco lepiej. Ponad to są dużo wytrzymalsze.
Sęk w tym, że wtedy miałem 31" opony
No fakt 8, czyli co lepiej??? oprócz tego że 41 są bardziej wytrzymalsze i ekonomiczniejsze??
Jak to będzie robić w terenie spadnie dzielność i czy to będzie zauważalne
....
Benes pisze:Bartmann pisze:Przede wszystkim wałek ataku w Uazie ma 8 zębów...więc masz 41/8.
Miałem oba typy przełożeń...i muszę przyznać, że przy zwiększonej mocy silnika szybkie robią nieco lepiej. Ponad to są dużo wytrzymalsze.
Sęk w tym, że wtedy miałem 31" opony
No fakt 8, czyli co lepiej??? oprócz tego że 41 są bardziej wytrzymalsze i ekonomiczniejsze??
Jak to będzie robić w terenie spadnie dzielność i czy to będzie zauważalne
Jak odczuwasz barki mocy to lepsze będzie 41, bo jest wolniejsze. To chyba Ty sam wiesz najlepiej czy brakuje Ci mocy czy szybkości.
Benes pisze:
No fakt 8, czyli co lepiej??? oprócz tego że 41 są bardziej wytrzymalsze i ekonomiczniejsze??
Jak to będzie robić w terenie spadnie dzielność i czy to będzie zauważalne
Rafał tak jak napisałem...
i muszę przyznać, że przy zwiększonej mocy silnika szybkie robią nieco lepiej.
Szybkie czyli 37/8...mniej zębów na talerzu czyli zęby mocniejsze, bardziej długowieczne ponad to na silniku wołgi zegar uaza zamkniesz a i w terenie ciekawie robią bo ładniej przenoszą moment obrotowy i nie zrywają. Licz się jednak z szybszym zużyciem reduktora i wałów.
Wszystko ma swoje dobre i złe strony. Reasumując Ja... przy twojej jeździe dałbym 37/8 i nie przejmowałbym bym się przytykami kolesi co na rajdzie to byli...ale co najwyżej komandorem )
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości