Dakar 2012
Dakar 2012
Może ktoś zauważył ,że czołowe lokaty Dakaru podobne są do Baji Poland
Po zaprawie na naszych poligonach Dakar to pikuś
Po zaprawie na naszych poligonach Dakar to pikuś
Honker 2324
Poczytałem trochę specyfikację aut i jestem zaskoczony, że Hołek jedzie dieslem!
http://dakar2012.holek.pl/index.php/samochod
Ogólnie fajne porównanie:
Mini Hołka - silnik 3,0d, koła 235x85x16
Hommer Gordon'a - 6,0 V8 benzyna, koła 37x12,5x16,5
Co ciekawe masa obu aut różni się tylko o 100 kg.
Hehe. Nie sądziłem, że Y60 startują jeszcze w Dakarze. A jednak. Jakiś miejscowy driver
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/453.html
http://dakar2012.holek.pl/index.php/samochod
Ogólnie fajne porównanie:
Mini Hołka - silnik 3,0d, koła 235x85x16
Hommer Gordon'a - 6,0 V8 benzyna, koła 37x12,5x16,5
Co ciekawe masa obu aut różni się tylko o 100 kg.
Hehe. Nie sądziłem, że Y60 startują jeszcze w Dakarze. A jednak. Jakiś miejscowy driver
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/453.html
Wystarczy do wujka gugle napisać i odpowie wszystko:
http://rallyraidmotorsports.com/vehiculo.htm
http://rallyraidmotorsports.com/vehiculo.htm
Jasiu pisze:Wystarczy do wujka gugle napisać i odpowie wszystko:
http://rallyraidmotorsports.com/vehiculo.htm
No widzisz, ja nie potrzebuję stronki...
Potwierdza ona, że to zwykłe 4,2 benzyna
Co ciekawe wersja na gaźniku
Ostatnio zmieniony śr 11 sty, 2012 przez LSD, łącznie zmieniany 1 raz.
Benes pisze:LSD pisze:Poczytałem trochę specyfikację aut i jestem zaskoczony, że Hołek jedzie dieslem!
bo benzyny mają zwężkę na kolektorze dolotowym i brakuje im tlenu a było jeszcze ciekawie to ta zwężka z czasem ma się jeszcze zawężać
Wiem, pocztałem już o tym. Między innymi przez to w/w Patrol ma tylko 155 KM, gdzie w fabryce mu dają 175 KM. Zwężka dokładnie 35 mm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości