Smierc Pojarki
- Wojtas
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 104
- Rejestracja: pn 09 kwie, 2007
- Lokalizacja: Kołbaskowo
- Kontaktowanie:
Smierc Pojarki
No i stalo sie,pojarka umarla,pekl mi pasek balansujacy i wkrecilo go w pasek glowny co spowodowalo zerwanie dwoch paskow.Ide zaraz grzebac,moze uda sie naprawic bez wymaiany silnika
- hans
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 149
- Rejestracja: sob 21 kwie, 2007
- Lokalizacja: 4x4 zachodniopomorskie
może to głupio zabrzmi ale... jak już to wszystko rozbierzesz to może potem uda się nam zrobić w mojej wymianę tych nieszczęsnych uszczelniaczy co mi olej leci gdzieś z przodu motoru:twisted: . A z mojej strony współczuje...
PS. Może motor nie wytrzymał twego podkręcenia co ostatnio robiłeś???
PS. Może motor nie wytrzymał twego podkręcenia co ostatnio robiłeś???
Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie
masz do czynienia z usterką elektryczną.
masz do czynienia z usterką elektryczną.
- Wojtas
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 104
- Rejestracja: pn 09 kwie, 2007
- Lokalizacja: Kołbaskowo
- Kontaktowanie:
Po wstepnych ogledzinach nie jest zle. 4 popychacze zaworow wydechowych polamane i peknieta panewka na walku rozrzadu na drugim cylindrze,jak dobrze pojdzie to jutro odpalam stara poczciwa pojarke,i tak to bywa jak sie oszczedza na paskach rozrzadu.Mialem paski marki MITSUBOSHI(jakis shit) teraz kupilem CONTINENTAL
Przejechalem okolo 10 tys KM na nowych paskach a wygladaly jakby nikt nigdy ich nie zmienial,Jak to sie mowi do wesela wyjedzie o wlasnych silach
Przejechalem okolo 10 tys KM na nowych paskach a wygladaly jakby nikt nigdy ich nie zmienial,Jak to sie mowi do wesela wyjedzie o wlasnych silach
Miras pisze:qsma pisze:jak z przodu cieknie to zimering, wymiana prosty temat . tylko trzeba duuuuuuzych kluczy nasadowych
Thor, mam kpl Stanleya, mogę na chwilę Ci użyczyć
Tu zwykłe stanleye niewiele pomogą. Jeżeli mówimy o GR to do odkręcenia głównego koła pasowego trza mieć porządny nasadowy 3/4" z długą gazrurą. O ile dobrze pamiętam rozmiar klucza to 30. Do tego w silniku 2,8 TD potrzebny jest jeszcze ściągacz do koła pasowego rozrządu. Ja sobie sam taki zrobiłem
Dobrze ,że już robi
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości