Heavy offroad
Re: Heavy offroad
waldekryba pisze:należało by opony ponacinać na przykład na kształt pnącej się róży .
Ja chcę w Randżerze takie, zrobisz?
-
- 4X4 Szczecin
- Posty: 5515
- Rejestracja: pt 28 sty, 2011
Re: Heavy offroad
Zdzinio , przecież wiesz że ja dla Ciebie wszystko , nawet babola z nosa Ci podaruję ,
powiedz tylko słowo.
powiedz tylko słowo.
-
- 4X4 Szczecin
- Posty: 5515
- Rejestracja: pt 28 sty, 2011
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Heavy offroad
Widząc wiele razy wjazd na Lwi grzbiet stwierdzam z odpowiedzialnością, że bym sie nie odważył tam wjjechać.
prezes, po prostu prezes
Re: Heavy offroad
co jakiś czas wypływają filmy z tego miejsca... zastanawiam się wtedy, co wymaga większych jajec od kierownika ... Podjazd czy zjazd
Honker 2324
Re: Heavy offroad
Darek: podjazd.
Bo jak walnie pod siebie ze strachu, to zrzucona bomba turla się w stronę kierownika.
Jak zjeżdża i walnie - to najwyżej się sturla pod nogi
Bo jak walnie pod siebie ze strachu, to zrzucona bomba turla się w stronę kierownika.
Jak zjeżdża i walnie - to najwyżej się sturla pod nogi
Y61 ląg
yksehctuB
yksehctuB
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Heavy offroad
Darek... pisze:co jakiś czas wypływają filmy z tego miejsca... zastanawiam się wtedy, co wymaga większych jajec od kierownika ... Podjazd czy zjazd
Na śliskim podłożu (śnieg/bloto) trudniejszy jest zjazd.
Ale w tym przypadku bardziej wskazalbym jednak podjazd.
prezes, po prostu prezes
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: Heavy offroad
Też myślę że gorszy byłby dla mnie podjazd.
Trakcja tam jest więc do zjazdu jedynka i hamulec a na podjeździe jest ryzyko że straci moc lub zgaśnie silnik i wtedy hamulce zrobią się słabe a do tyłu trudniej manewrować zwłaszcza w takiej sytuacji. Myślę że gdybym miał okazję to bym spróbował. Tylko ciekawe czy np. patrol dałby radę.
Trakcja tam jest więc do zjazdu jedynka i hamulec a na podjeździe jest ryzyko że straci moc lub zgaśnie silnik i wtedy hamulce zrobią się słabe a do tyłu trudniej manewrować zwłaszcza w takiej sytuacji. Myślę że gdybym miał okazję to bym spróbował. Tylko ciekawe czy np. patrol dałby radę.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Heavy offroad
Też się zastanawiałem nad tym.
Jeepy są lżejsze i mocniejsze, Hummerami wyjeżdżali, ale one mają moment zajebisty.
A 4,2 doladowany powinien dać radę.
Jeepy są lżejsze i mocniejsze, Hummerami wyjeżdżali, ale one mają moment zajebisty.
A 4,2 doladowany powinien dać radę.
prezes, po prostu prezes
Re: Heavy offroad
i oni w większości przypadków jadą automatami co też ułatwia sprawę.
Nissan Patrol GQ
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Heavy offroad
Wg mnie Paweł,to nie ma znaczenia.
W manualu wrzucasz jedynkę ,reduktor i tylko gazem operujesz.
Tam jest jeszcze jedna trudność. Na szczycie trzeba o 180 stopni zawrócić
W manualu wrzucasz jedynkę ,reduktor i tylko gazem operujesz.
Tam jest jeszcze jedna trudność. Na szczycie trzeba o 180 stopni zawrócić
prezes, po prostu prezes
Re: Heavy offroad
automat na zjeździe - wielce dyskusyjny , no chyba ,że są jeszcze jakieś pozbawione elektroniki
Honker 2324
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Heavy offroad
Rzędowa szósta 7,4 l diesel kontra V8 4,2 benzyna
https://www.youtube.com/watch?v=B9h-zJup63c
są dłuzyzny
[w słuchawkach fajnie słychać dzwięk v8]
zajebisty dzwiek V12 [koniecznie słuchawki]
od 5 minuty
https://www.youtube.com/watch?v=RXg18CAWnuo
fajny "on board"
https://www.youtube.com/watch?v=TLQ9SPEXyFA
słuchawki zalecane
[to specyficzne wycie to wiatrak chłodzenia powietrzem]
https://www.youtube.com/watch?v=B9h-zJup63c
są dłuzyzny
[w słuchawkach fajnie słychać dzwięk v8]
zajebisty dzwiek V12 [koniecznie słuchawki]
od 5 minuty
https://www.youtube.com/watch?v=RXg18CAWnuo
fajny "on board"
https://www.youtube.com/watch?v=TLQ9SPEXyFA
słuchawki zalecane
[to specyficzne wycie to wiatrak chłodzenia powietrzem]
Ostatnio zmieniony pn 14 maja, 2018 przez prezes, łącznie zmieniany 1 raz.
prezes, po prostu prezes
-
- 4X4 Szczecin
- Posty: 5515
- Rejestracja: pt 28 sty, 2011
Re: Heavy offroad
4x4 na jodłach a 6x6 na slikach
Dali radę Panowie .
Dali radę Panowie .
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Heavy offroad
https://www.youtube.com/channel/UCuexZT ... YoRjq_Figw
Fajna zabawa !
Same Gazy 66
A tu inne wydumki
https://www.youtube.com/watch?v=RdMeAJRrNQw
Fajna zabawa !
Same Gazy 66
A tu inne wydumki
https://www.youtube.com/watch?v=RdMeAJRrNQw
prezes, po prostu prezes
Wróć do „Ciekawe filmy, zdjęcia 4x4”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości