Jakie polibusze wybrac:
-twarde
-miekkie
Czy ta twardosc ma wplyw na ich zywotnosc czy na "komfort".
Polibusze
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5871
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Polibusze
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
qsma pisze:http://drm4x4.neostrada.pl/page2.html
gdzies tu jest artyqł o twardosciach.
drm jest drozszy
Właśnie założyłem drm (fakt cena wyższa) ale facet widać ma "trochę" pojęcia lub dobrze się reklamuje jest również chetny do pomocy przy wyborze odpowiednich.
cyt. " Tuleje te jako jedyne na polskim rynku mają prawidłowo dobraną twardość (75st ShA) biorącą pod uwagę zmiane twardości podczas mrozów a więc nie grożą połamaniem mocowań wahacza przy np - 20stC Dla porównania twardość tulei OME (robionych na rynek australijski, czy np Super Pro wynosi 80st ShA przy 20stC a przy -10stC 90 st ShA!!! (a to już jest bardzo twardy materiał dyskwalifikujący zastosowanie w tym miejscu"
-napewno zaraz znajdą się fachowcy, którzy mają inne zdanie.
Ja nie mogę się jeszcze wypowiadać ponieważ mam je za krótko.
autobusy i tramwaje.... GR Long
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości