III Ukręcona półośka - Zima
III Ukręcona półośka - Zima
Rodzaj imprezy:
Turystyczno – przeprawowy
Klasy
Extrem - samochody z wyciągarkami. Samochody pokonują trasę samodzielnie bez żadnej asysty innej załogi nawet startującej w tej samej klasie.
Wyczyn SOLO samochody pokonujące trasę samodzielnie, bez wyciągarek napędzanych końmi mechanicznymi. Załogi startujące w tej klasie otrzymują „Karty Pomocy” (KP). Każda udzielona pomoc musi być zaznaczona w „Karcie Pomocy”. Załoga która tą pomoc otrzyma będzie miała odjęte 0,5p za każdą otrzymaną pomoc z łącznej punktacji.
Wyczyn TEAM – samochody pokonujące trasę w grupach nie przekraczających 3 samochody. Samochody bez wyciągarek napędzanych końmi mechanicznymi. Punktacja liczona jest jako średnia wszystkich np. 50p+28p+42p=120p/3 (auta) = 40p. Nie ma żadnych sankcji jeżeli np. jedno auto nie ukończy trasy.
Turystyk – dla samochodów seryjnych. Początkującym zaleca się jazdę w grupie przynajmniej w dwa auta + lina i dobre haki. Można porysować lakier. Jazda „po mapie topograficznej”. Na mapie zaznaczona jest trasa całego rajdu z próbami przejazdu, można poruszać się asfaltem lub wyznaczoną drogą na mapie. Nie można mapy udostępniać innym klasą ani jechać w grupie z inną klasą, udostępnienie = dyskwalifikacja. Można zdobywać łatwe pieczątki i zbierać PK. Klasyfikacja nagradzana – tylko pierwsze miejsce.
Zasady gry IIIUP zima
Każdy z uczestników otrzymuje kserokopie mapy topograficznej na której zaznaczone są punkty OS i PP. Każda załoga sama wybiera od jakiego OS lub PP zaczyna. Na mapie zaznaczone są drogi które zostały wyłączone z ruchu kołowego. OS i PP są rozmieszczone wokół punktu startu. Po zebraniu przynajmniej 50% pieczątek załoga może wyruszyć na trasę według RB. Dodatkowo uczestnicy otrzymują listę ukrytych PP z opisem miejsca, oraz współrzędnymi geograficznymi. Istnieje możliwość odnalezienia tych punktów bez posiadania GPSa. Na wybranych odcinkach trasy są do zdobycia punkty PK.
Termin imprezy:
02-03.02.2008
Maksymalna liczba samochodów
– 35 sztuk, decyduje kolejność zgłoszeń!!
Trasa:
- długość ok. 90 - 120km,
- 20 Odcinków Specjalnych (OS) i Prób Przejazdu (PP),
- ok. 80 pieczątek do zdobycia,
- do zebrania ok. 45 Punktów Kontrolnych (PK),
- na starcie podział na dwie grupy: TRASA A, TRASA B (dwa różne początki w RB),
- zadania specjalne dla Pilota mogą być mokre,
- w RB zaznaczone zjazdy na stacje benzynowe,
- błoto, stare żwirownie, rzeczki, zapomniane drogi, las, PKP
- na starcie odcinek „próbnego kilometra” dla skalibrowania metromierza z moim.
Punktacja:
- pieczątki - 2p, łatwe
- pieczątki - 4p, Trudne
- PK – 2p, Punkty kontrolne znajdujące się na trasie przejazdu.
- zadania dla pilota lub załogi – 2p
- punkty fair play – od 0,5 do 5p Punkty nie mogą być przyznawane samochodom jadącym razem w klasie Wyczyn TEAM
Koszt:
- dla członków 4x4 Szczecin 180zł od samochodu,
- dla pozostałych uczestników 230zł od samochodu,
- płatne bez przedpłaty na starcie 250zł od samochodu.
Zgłoszenia:
Tylko i wyłącznie drogą elektroniczną:
e-mail: ukreconapoloska@interia.eu z dopiskiem/tytułem III Ukręcona półośka lub
Tele: 507043065
Zgłoszenie powinno zawierać:
1.Imię Nazwisko kierowcy/pilota,
2.Nr rej. Samochodu,
3.Przewidywana liczba osób „na pokładzie”,
4.Rodzaj klasy – extrem, wyczyn SOLO, wyczyn TEAM, turystyk,
5.Nr telefonu
6.E-mail
Po wysłaniu zgłoszenia oczekiwać maila zwrotnego.
Więcej info:
Rafał Benedyczak
507 043 065
www.4x4.szczecin.pl
ZAPRASZAMY
Turystyczno – przeprawowy
Klasy
Extrem - samochody z wyciągarkami. Samochody pokonują trasę samodzielnie bez żadnej asysty innej załogi nawet startującej w tej samej klasie.
Wyczyn SOLO samochody pokonujące trasę samodzielnie, bez wyciągarek napędzanych końmi mechanicznymi. Załogi startujące w tej klasie otrzymują „Karty Pomocy” (KP). Każda udzielona pomoc musi być zaznaczona w „Karcie Pomocy”. Załoga która tą pomoc otrzyma będzie miała odjęte 0,5p za każdą otrzymaną pomoc z łącznej punktacji.
Wyczyn TEAM – samochody pokonujące trasę w grupach nie przekraczających 3 samochody. Samochody bez wyciągarek napędzanych końmi mechanicznymi. Punktacja liczona jest jako średnia wszystkich np. 50p+28p+42p=120p/3 (auta) = 40p. Nie ma żadnych sankcji jeżeli np. jedno auto nie ukończy trasy.
Turystyk – dla samochodów seryjnych. Początkującym zaleca się jazdę w grupie przynajmniej w dwa auta + lina i dobre haki. Można porysować lakier. Jazda „po mapie topograficznej”. Na mapie zaznaczona jest trasa całego rajdu z próbami przejazdu, można poruszać się asfaltem lub wyznaczoną drogą na mapie. Nie można mapy udostępniać innym klasą ani jechać w grupie z inną klasą, udostępnienie = dyskwalifikacja. Można zdobywać łatwe pieczątki i zbierać PK. Klasyfikacja nagradzana – tylko pierwsze miejsce.
Zasady gry IIIUP zima
Każdy z uczestników otrzymuje kserokopie mapy topograficznej na której zaznaczone są punkty OS i PP. Każda załoga sama wybiera od jakiego OS lub PP zaczyna. Na mapie zaznaczone są drogi które zostały wyłączone z ruchu kołowego. OS i PP są rozmieszczone wokół punktu startu. Po zebraniu przynajmniej 50% pieczątek załoga może wyruszyć na trasę według RB. Dodatkowo uczestnicy otrzymują listę ukrytych PP z opisem miejsca, oraz współrzędnymi geograficznymi. Istnieje możliwość odnalezienia tych punktów bez posiadania GPSa. Na wybranych odcinkach trasy są do zdobycia punkty PK.
Termin imprezy:
02-03.02.2008
Maksymalna liczba samochodów
– 35 sztuk, decyduje kolejność zgłoszeń!!
Trasa:
- długość ok. 90 - 120km,
- 20 Odcinków Specjalnych (OS) i Prób Przejazdu (PP),
- ok. 80 pieczątek do zdobycia,
- do zebrania ok. 45 Punktów Kontrolnych (PK),
- na starcie podział na dwie grupy: TRASA A, TRASA B (dwa różne początki w RB),
- zadania specjalne dla Pilota mogą być mokre,
- w RB zaznaczone zjazdy na stacje benzynowe,
- błoto, stare żwirownie, rzeczki, zapomniane drogi, las, PKP
- na starcie odcinek „próbnego kilometra” dla skalibrowania metromierza z moim.
Punktacja:
- pieczątki - 2p, łatwe
- pieczątki - 4p, Trudne
- PK – 2p, Punkty kontrolne znajdujące się na trasie przejazdu.
- zadania dla pilota lub załogi – 2p
- punkty fair play – od 0,5 do 5p Punkty nie mogą być przyznawane samochodom jadącym razem w klasie Wyczyn TEAM
Koszt:
- dla członków 4x4 Szczecin 180zł od samochodu,
- dla pozostałych uczestników 230zł od samochodu,
- płatne bez przedpłaty na starcie 250zł od samochodu.
Zgłoszenia:
Tylko i wyłącznie drogą elektroniczną:
e-mail: ukreconapoloska@interia.eu z dopiskiem/tytułem III Ukręcona półośka lub
Tele: 507043065
Zgłoszenie powinno zawierać:
1.Imię Nazwisko kierowcy/pilota,
2.Nr rej. Samochodu,
3.Przewidywana liczba osób „na pokładzie”,
4.Rodzaj klasy – extrem, wyczyn SOLO, wyczyn TEAM, turystyk,
5.Nr telefonu
6.E-mail
Po wysłaniu zgłoszenia oczekiwać maila zwrotnego.
Więcej info:
Rafał Benedyczak
507 043 065
www.4x4.szczecin.pl
ZAPRASZAMY
Ostatnio zmieniony sob 01 gru, 2007 przez Benes, łącznie zmieniany 1 raz.
....
II UP
Komunikat 2
Spotykamy się na starym lotnisku w miejscowości Kluczewo (patrz mapka dojazdowa). (53,270417 stopni N, 14,973668 stopni E)
Start 2 lutego (sobota) w godzinach 8.00 – 9.30. Zdanie kart drogowych 3 lutego (niedziela) do godziny 17.30. Zakończenie imprezy i ogłoszenie wyników o godzinie 19.00. Więcej informacji na starcie.
Meta trasy w okolicach miejscowości Lipiany, ok. 40km na południe od linii startu.
Nie przewiduje się bazy rajdu więc wszelkie lawety należy pozostawić w miejscowościach które wymieniłem.
Załogi szukające noclegów w okolicy startu muszą szukać w miejscowościach Kunowo, Morzyczyn, Kobylanka, Stargard Szczeciński.
Aby potwierdzić rezerwacje startową należy dokonać przedpłaty. Każdy z zgłoszonych uczestników otrzymał dane do przelewu.
Przedpłatę należy dokonać do 21.01.08.
Brak w/w przedpłaty oznacza skreślenie z listy uczestników i wpisanie uczestników oczekujących na liście rezerwowej. Wszelkie rezygnacje ze startu proszę zgłaszać telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
W wypadku rezygnacji do 25.01.08 - zaliczka będzie zwracana w 100%
Na starcie będzie możliwość przejechania próbnego kilometra dla skalibrowania metromierza z metromierzem organizatorów.
Komunikat 2
Spotykamy się na starym lotnisku w miejscowości Kluczewo (patrz mapka dojazdowa). (53,270417 stopni N, 14,973668 stopni E)
Start 2 lutego (sobota) w godzinach 8.00 – 9.30. Zdanie kart drogowych 3 lutego (niedziela) do godziny 17.30. Zakończenie imprezy i ogłoszenie wyników o godzinie 19.00. Więcej informacji na starcie.
Meta trasy w okolicach miejscowości Lipiany, ok. 40km na południe od linii startu.
Nie przewiduje się bazy rajdu więc wszelkie lawety należy pozostawić w miejscowościach które wymieniłem.
Załogi szukające noclegów w okolicy startu muszą szukać w miejscowościach Kunowo, Morzyczyn, Kobylanka, Stargard Szczeciński.
Aby potwierdzić rezerwacje startową należy dokonać przedpłaty. Każdy z zgłoszonych uczestników otrzymał dane do przelewu.
Przedpłatę należy dokonać do 21.01.08.
Brak w/w przedpłaty oznacza skreślenie z listy uczestników i wpisanie uczestników oczekujących na liście rezerwowej. Wszelkie rezygnacje ze startu proszę zgłaszać telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
W wypadku rezygnacji do 25.01.08 - zaliczka będzie zwracana w 100%
Na starcie będzie możliwość przejechania próbnego kilometra dla skalibrowania metromierza z metromierzem organizatorów.
....
Tamlin pisze:Pamiętasz o mojej rezerwacji jednego miejsca
Ja pamiętam tylko o tych rezerwacjach które są zgłoszone do mnie w piśmie elektronicznym...
Po to są terminy zgałaszania się!! Teraz przymuję na listę rezerwową a sam wiem że ok 10% ludzi rezygnuje. Kto nie dokona przedpłaty ten jest automatycznie skreślany. Po to są przedpłaty aby nie było że ktoś blokuje miejsce startowe. Na noworocznym zgłoszonych było 36 załóg a przyjechało 28...
Obecnie licznik staną na 46 załogach i ja ani darek ani Yerzu lub nawet moja siorka nie będzie w stanie więcej ogarnąć na starcie. A już na pewno na mecie, chociaż na moich "lajtowych rajdach" i tak dużo załóg odpada.
Tamlin, pamiętam o rezerwacji... ale jest to ostatnie miejsce dla znajomych
TERAZ TYLKO LISTA REZERWOWA licznik na górze...
....
Benes pisze:Ja pamiętam tylko o tych rezerwacjach które są zgłoszone do mnie w piśmie elektronicznym...
Po to są terminy zgałaszania się!!
Zebys jeszcze Rafal tak nie zmienial tych terminow to byloby OK.
Przypominam Ci, ze obecnie tzw. noworoczny rajd ewoluowal od imprezy andrzejkowej, wiec troche obsuwy czasowej jednak bylo.
Totez nie mozesz sie dziwic, ze raz jednym pasuje, a raz nie.
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
Andrzey pisze:Benes pisze:Ja pamiętam tylko o tych rezerwacjach które są zgłoszone do mnie w piśmie elektronicznym...
Po to są terminy zgałaszania się!!
Zebys jeszcze Rafal tak nie zmienial tych terminow to byloby OK.
Przypominam Ci, ze obecnie tzw. noworoczny rajd ewoluowal od imprezy andrzejkowej, wiec troche obsuwy czasowej jednak bylo.
Totez nie mozesz sie dziwic, ze raz jednym pasuje, a raz nie.
Zaraz, jak zmiana terminów???
Pierwszy termin NRP4x4S zmienił się ale "grubo" przed nowym rokiem i odbyć się dwa tygodnie przed końcem roku 2007 ale było za blisko świąt i w tym samym terminie co "impreza wigilijna" i termin uległ zmianie. Miał być Mikołajkowy a został noworocznym...
Termin IIIUP nie uległ żadnym zmianą od zawsze był 2-3 luty
....
OK trochę statystyki co do rajdu
Zgłoszonych załóg 46 ale będzie dobrze jak zamkniemy się w liczbie 55
Liczba kilometrów 202km + ok 25km na początek za pomocą mapy + ok 10 km z końca RB do mety rajdu.
129 pieczątek na trasie
39 "miejscówek"
Ciekawostką jest to że połączymy się z trasą "I Ukręconej półośki" czyli po lekkich modyfikacjach powstanie szlak off roadowy który będzie miał ok 400km. Wystarczy zrobić jeszcze rajd pomiędzy Kluczewem (start IIIUP) a Śnatowem (start IIUP) wtedy trasa wyniesie 700km po zachodniopomorskich bezdrożach ze startem w Szczecinie a metą w Rewalu.
Zgłoszonych załóg 46 ale będzie dobrze jak zamkniemy się w liczbie 55
Liczba kilometrów 202km + ok 25km na początek za pomocą mapy + ok 10 km z końca RB do mety rajdu.
129 pieczątek na trasie
39 "miejscówek"
Ciekawostką jest to że połączymy się z trasą "I Ukręconej półośki" czyli po lekkich modyfikacjach powstanie szlak off roadowy który będzie miał ok 400km. Wystarczy zrobić jeszcze rajd pomiędzy Kluczewem (start IIIUP) a Śnatowem (start IIUP) wtedy trasa wyniesie 700km po zachodniopomorskich bezdrożach ze startem w Szczecinie a metą w Rewalu.
....
No to chyba z "III UP - zima 2008" wyjdzie ciężka przeprawówka zimowo-wiosenna. Na drzewach widać już pączki a w lesie widziałem dziś przebiśniegi - to już wiosna blisko
A i pogoda jest nie sprzyjająca i nie zapowiada się aby się poprawiła w następnym tygodniu. Mam nadzię że na rajd się rozpogodzi, jak zwykle z resztą. Dziś wiało że trudno było samochód rozpędzić. Z dwóch OSów zrezygnowaliśmy powodu zbyt wysokiej wody poza tym woda jest wszędzie nawet na OSie "Sucha rzeka". Błotka będzie pod dostatkiem. Lekko nie będzie...
A i pogoda jest nie sprzyjająca i nie zapowiada się aby się poprawiła w następnym tygodniu. Mam nadzię że na rajd się rozpogodzi, jak zwykle z resztą. Dziś wiało że trudno było samochód rozpędzić. Z dwóch OSów zrezygnowaliśmy powodu zbyt wysokiej wody poza tym woda jest wszędzie nawet na OSie "Sucha rzeka". Błotka będzie pod dostatkiem. Lekko nie będzie...
....
krótki filmik z przygotowań III UP ale bez "ulubionego" OS "Czaszka
http://www.youtube.com/watch?v=Km96UahW8zo
http://www.youtube.com/watch?v=Km96UahW8zo
bo pilot musi być jak Matka..., życie to nie (je)bajka każdy dzień to walka...
srebrny szerszeń TY LC 1.0
srebrny szerszeń TY LC 1.0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości