wentylatory
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10084
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Jak juz pisałem wcześniej w temacie-ja tam sie nie znam, ale :
miałem tak samo jak u Zdzisława i dokładnie wymyłem chłodnicę wewnątrz i na zewnątrz.
I d.upa blada, w te wakacje na południu temp na podjazdach na zegarze ponad połowę i wyżej. Choć w Polsce temp modelowa ciut poniżej połowy.
Teraz czeka mnie wymiana chłodnicy lub jej regeneracja.
miałem tak samo jak u Zdzisława i dokładnie wymyłem chłodnicę wewnątrz i na zewnątrz.
I d.upa blada, w te wakacje na południu temp na podjazdach na zegarze ponad połowę i wyżej. Choć w Polsce temp modelowa ciut poniżej połowy.
Teraz czeka mnie wymiana chłodnicy lub jej regeneracja.
prezes, po prostu prezes
Abo - tak jak Ci pisałem. Kup nową chłodnicę za 600 pln, twoja 16 letnia na pewno ma już mniejszą sprawność. Do tego kup używany tunel od y61 3,0 i go dopasuj do Twojego 4,2D. Nie trzeba go będzie tak ciąć jak od 2,8 bo przynajmniej wentylator w 3,0 i 4,2 jest w tym samym miejscu.
Potem jak będzie mało to kup nowe wisko, chociaż przypuszczam, że masz sprawne.
Potem jak będzie mało to kup nowe wisko, chociaż przypuszczam, że masz sprawne.
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Abo ty jakiś nie reformowalny jesteś.
Pisałem wcześniej że Robertowi też się patrol grzał jak po stepach jeździł, wymieniliśmy rdzeń w chłodnicy i już się nie grzeje.
Doprowadź oryginalny układ do stanu używalności i nic nie będzie ci się grzało. Tym bardziej, że w Y61 oryginalna chłodnica jest większa niż w Y60 w których przecież też były 4.2.
Chłodnica może być zajeba... nie tylko z zewnątrz.
Kup oryginalną chłodnicę w sensie dedykowaną może być zamiennik ale nową do tego tunel i ewentualnie nowe wisko i z bani. Po co kombinować? Później w razie awarii na zadupiu idziesz i szukasz części do swojego auta a nie jakiś wydumek które nigdy idealnie nie pasują.
Kapiszi?
Pisałem wcześniej że Robertowi też się patrol grzał jak po stepach jeździł, wymieniliśmy rdzeń w chłodnicy i już się nie grzeje.
Doprowadź oryginalny układ do stanu używalności i nic nie będzie ci się grzało. Tym bardziej, że w Y61 oryginalna chłodnica jest większa niż w Y60 w których przecież też były 4.2.
Chłodnica może być zajeba... nie tylko z zewnątrz.
Kup oryginalną chłodnicę w sensie dedykowaną może być zamiennik ale nową do tego tunel i ewentualnie nowe wisko i z bani. Po co kombinować? Później w razie awarii na zadupiu idziesz i szukasz części do swojego auta a nie jakiś wydumek które nigdy idealnie nie pasują.
Kapiszi?
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Abo pisze:miastek pisze:Czyli powinieneś zacząć od obudowy wentylatora i porządnym myciu chłodnicy.
Chłodnicę mam czyściutką. Przed Albanią to zrobiłem i nic nie dało. Wymiana chłodnicy na taką samą nic nie da.
Kupię chłodnicę 2x grubszą z tunelem. Już postanowione. Tylko na razie zastanawiam się u kogo
Co miało dać jak Ty praktycznie nie masz tunelu wentylatora. W takim przypadku wentylator zaciąga powietrze bokami a nie przez chłodnicę, więc ani nie chłodzi wody ani nie ma jak zagrzać spiralki na wiskozie żeby ją zapiąć. Powiedziałem ci to jeszcze w Chorwacji.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
miastek pisze:Abo ty jakiś nie reformowalny jesteś.
Pisałem wcześniej że Robertowi też się patrol grzał jak po stepach jeździł, wymieniliśmy rdzeń w chłodnicy i już się nie grzeje.
Potwierdzam, też tak miałem. Chłodnica była jak nowa, a auto się grzało. Po wymianie na nową przestało.
Oczywiście jak chcesz wydać 2000 zł na chłodnicę to spoko. Tylko, że nie musisz. Nowa za 600 zł + tunel da to samo.
Abo wymień tunel .501 raz ci powiem
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości