LIFT PATROLA GR

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » czw 03 sty, 2008

Panowie dość tej walki (Benes & Qśma).
12.01 wyjazd a ja mam auto przed motaniem.
Napiszcie coś konstuktywnego.
Mam materiał poliamid 70 mm srednicy wałek 1m długości
Jeżeli w moim parchu rama jest mocowana w ośmiu miejscach to oznacza,że materiału starczy na dwa patrole wiec moge komuś pół metra odsprzedac za 75 zł czyli po cenie.
Ktoś może podpowie mi co jest z tymi srubami poniewaz Qśma cos napomknął na temat nakretek mocowanych w budzie tylko z tyłu , czy reszta nakretek jest prostsza w demontazu ( nie mocowana w budzie)
:?: :?: :?:
Bardzo prosze o jakieś rady praktyczne co bym szybko i małoproblemowo przez temat tulejek pod bude przemknął
POZDRAWIAM 8)
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl




DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » czw 03 sty, 2008

Zagzug - kiedy zaczynasz motanie?
Chętnie podjadę do Ciebie zerknąć jak idzie :wink:

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » czw 03 sty, 2008

Jeżeli w moim parchu rama jest mocowana w ośmiu miejscach to oznacza,że materiału starczy na dwa patrole wiec moge komuś pół metra odsprzedac za 75 zł czyli po cenie.

Jak skończysz to zobaczymy ile Ci zostanie

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » czw 03 sty, 2008

zagzug pisze:Panowie dość tej walki (Benes & Qśma).
12.01 wyjazd a ja mam auto przed motaniem.
Napiszcie coś konstuktywnego.
Mam materiał poliamid 70 mm srednicy wałek 1m długości
Jeżeli w moim parchu rama jest mocowana w ośmiu miejscach to oznacza,że materiału starczy na dwa patrole wiec moge komuś pół metra odsprzedac za 75 zł czyli po cenie.
Ktoś może podpowie mi co jest z tymi srubami poniewaz Qśma cos napomknął na temat nakretek mocowanych w budzie tylko z tyłu , czy reszta nakretek jest prostsza w demontazu ( nie mocowana w budzie)
:?: :?: :?:
Bardzo prosze o jakieś rady praktyczne co bym szybko i małoproblemowo przez temat tulejek pod bude przemknął
POZDRAWIAM 8)

jak chcesz pojeździć to lepiej podnieś go na sprężynach.
lift budy mało daje takie moje skromne zdanie. ja podniosłem go tu i tu i uważam po czasie że to było bez sensu bo 33 zmieszcza sie przy wydłużeniu sprężyn i amorków i styka.

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » czw 03 sty, 2008

nissan7 pisze:jak chcesz pojeździć to lepiej podnieś go na sprężynach.
lift budy mało daje takie moje skromne zdanie. ja podniosłem go tu i tu i uważam po czasie że to było bez sensu bo 33 zmieszcza sie przy wydłużeniu sprężyn i amorków i styka.

Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach chyba ,że ktoś mi coś po promocji silnej na szybko RANCHO +2 np. załatwi)
Jeszcze tylko ten bodykit ( tulejki pod bude ) +2"
Pierwsze cięcia już były z tyłu.... Haka i zderzaka BRAK
Dalsze cięcia niedługo...
Dalej zobaczymy , co z tego bedzie ?
Ostatnio zmieniony pn 09 lut, 2009 przez BOGUTEK, łącznie zmieniany 1 raz.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)

www.4x4-zachodniopomorskie.pl









DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » pt 04 sty, 2008

zagzug pisze:Panowie dość tej walki (Benes & Qśma).
...

Chyba nie wiesz co mówisz - tak było zawsze i będzie zawsze.
Nie oglądałeś bajki czeskiej chyba - Sąsiedzi ?

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4671
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » pt 04 sty, 2008

Jasiu pisze:Nie oglądałeś bajki czeskiej chyba - Sąsiedzi ?

To chyba nie jest dobry przykład, Sąsiedzi ze sobą współpracują, tu bardziej pasował by "Paweł i Gaweł" ;-)
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » pt 04 sty, 2008

Tanto pisze:
Jasiu pisze:Nie oglądałeś bajki czeskiej chyba - Sąsiedzi ?

To chyba nie jest dobry przykład, Sąsiedzi ze sobą współpracują, tu bardziej pasował by "Paweł i Gaweł" ;-)

albo Jacek i Agatka :)

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pt 04 sty, 2008

zagzug pisze:
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach
( gówno :?: :?: :?: :twisted: )

to ci sie nie zmiesci. potrzebujesz jeszcze z przodu +2 cale a z tyłu +3. amorki terz musisz wydłuzyc jak chcesz miec seryjne 8)
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5110
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » pt 04 sty, 2008

qsma pisze:
zagzug pisze:
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach
( gówno :?: :?: :?: :twisted: )

to ci sie nie zmiesci. potrzebujesz jeszcze z przodu +2 cale a z tyłu +3. amorki terz musisz wydłuzyc jak chcesz miec seryjne 8)


słyszałeś Agatka śmieją się z nas :lol:
....

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5110
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » pt 04 sty, 2008

Tanto pisze:
Jasiu pisze:Nie oglądałeś bajki czeskiej chyba - Sąsiedzi ?

To chyba nie jest dobry przykład, Sąsiedzi ze sobą współpracują, tu bardziej pasował by "Paweł i Gaweł" ;-)


ależ przecież my współpracujemy :!:
....

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4671
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » pt 04 sty, 2008

Benes pisze:ależ przecież my współpracujemy :!:

Jak ktoś was nie zna to moze odnieść inne wrażenie 8)
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5110
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » pt 04 sty, 2008

Tanto pisze:
Benes pisze:ależ przecież my współpracujemy :!:

Jak ktoś was nie zna to moze odnieść inne wrażenie 8)


wcale się nie dziwię :roll:
....

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 04 sty, 2008

qsma pisze:
zagzug pisze:
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach
( gówno :?: :?: :?: :twisted: )

to ci sie nie zmiesci. potrzebujesz jeszcze z przodu +2 cale a z tyłu +3. amorki terz musisz wydłuzyc jak chcesz miec seryjne 8)


No i do tego jeszcze:
- mimośrody w zawieszeniu
- obniżenie skrzyni biegów
- przedłużenie przewodów hamulcowych
- zamontowanie wału z 3 kardanami z tyłu - wskazane
- itd.... itp...

Co do śrub. Tylko dwie ostatie mają stałe gniazda w budzie. Resta jest przelotowa. Jeżeli te z tyłu nie są pordzewiałe to nie będzie problemu. Ja niestety musiałem wycinać kawałek podłogi w bagażniku, żeby je odkręcić.

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pt 04 sty, 2008

LSD pisze:
No i do tego jeszcze:
- mimośrody w zawieszeniu
- obniżenie skrzyni biegów
- przedłużenie przewodów hamulcowych
- zamontowanie wału z 3 kardanami z tyłu - wskazane
- itd.... itp....

a ty z kad wiesz??? podnosiłeś jakiegoś GR??? :twisted:

-mimosrody wskazane
- w długim obnizenie skrzyni jest niemozliwe bo bys musiał ciąć rame
-przedłuzenie przewodow wskazane
- jakie kardany i po co?
8) :twisted:
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT



http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 04 sty, 2008

qsma pisze:
LSD pisze:
No i do tego jeszcze:
- mimośrody w zawieszeniu
- obniżenie skrzyni biegów
- przedłużenie przewodów hamulcowych
- zamontowanie wału z 3 kardanami z tyłu - wskazane
- itd.... itp....

a ty z kad wiesz??? podnosiłeś jakiegoś GR??? :twisted:

-mimosrody wskazane
- w długim obnizenie skrzyni jest niemozliwe bo bys musiał ciąć rame
-przedłuzenie przewodow wskazane
- jakie kardany i po co?
8) :twisted:


Się nie ciśnieniuj łysy, tylko poczytaj posty dokładnie.
Zagzug ma krótkiego GR, a tam lift robi się trochę inaczej. Problem jest z tyłu, bo wał krótkiego GR ma tylko ok 50 cm, a długieko to ok 1m.
Żeby wszystko dobrze robiło przy lifcie 3" trzeba obniżyć tył skrzyni o ok 2 cm. Wał z 3 kardanami (od k260) będzie o wiele dłużej żył niż standardowy GRowski.

Tyle....

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Operator wyciagarki
Posty: 267
Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>

Postautor: kabbbatunio » pt 04 sty, 2008

zagzug pisze:
nissan7 pisze:jak chcesz puważam po czasie że to było bez sensu bo 33 zmieszcza sie przy wydłużeniu sprężyn i amorków i styka.

Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprę
Dalej zobaczymy , co z tego bedzie ?
( gówno :?: :?: :?: :twisted: )


powiedz mi ile polspring cie kosztował ???????????

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » pt 04 sty, 2008

Juz tulejki założone jest pierwsze 5cm liftu.
Czemu 35X12.5 R15 ma sie nie zmieścić?
2 " na budzie + 2 " na sprężynach = 4 " na całości w góre
W tej chwili mam opony 31 a zakładam 35 czyli różnica 4"
a średnica opony rozchodzi sie na dwie strony czyli 2 " na strone.
Teoretycznie wychodzi mi 2 " zapasu.
Planuje podciąć na maksa nadkola. Mysle ,że sie wyrobie, jeżeli nie to jeszcze podkładki z tyłu pod sprężyny zapodam .
Jak pytałem ludzi to mówili,że 5cm na budzie i 5 cm na zawiasie to optymalny lift nie wymagający wiekszych przeróbek.
Jak stwierdzić kiedy trza bedzie mimośrody zakładać?
może mi ktoś rozszerzy wiedze na ten temat bo nie za dobrze czaje OCB z mimośrodami.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)

www.4x4-zachodniopomorskie.pl









DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » pt 04 sty, 2008

kabbbatunio pisze:
powiedz mi ile polspring cie kosztował ???????????

720 netto.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)

www.4x4-zachodniopomorskie.pl









DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
jolek
Młodszy grabarz
Posty: 202
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Lokalizacja: Police

Postautor: jolek » pt 04 sty, 2008

zagzug pisze:Juz tulejki założone jest pierwsze 5cm liftu.
Czemu 35X12.5 R15 ma sie nie zmieścić?
2 " na budzie + 2 " na sprężynach = 4 " na całości w góre
W tej chwili mam opony 31 a zakładam 35 czyli różnica 4"
a średnica opony rozchodzi sie na dwie strony czyli 2 " na strone.
Teoretycznie wychodzi mi 2 " zapasu.
Planuje podciąć na maksa nadkola. Mysle ,że sie wyrobie, jeżeli nie to jeszcze podkładki z tyłu pod sprężyny zapodam .
Jak pytałem ludzi to mówili,że 5cm na budzie i 5 cm na zawiasie to optymalny lift nie wymagający wiekszych przeróbek.
Jak stwierdzić kiedy trza bedzie mimośrody zakładać?
może mi ktoś rozszerzy wiedze na ten temat bo nie za dobrze czaje OCB z mimośrodami.


a jeździsz czy ciśnieniujesz :?: , bo monstera to trza jeszcze umić prowadzić...

mimośrody pozwalają powrócić zawieszeniu przedniemu do "w miarę normalnych ustawień" , co ma duuuuży wpływ na prowadzenie auta


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości