LIFT PATROLA GR
Panowie dość tej walki (Benes & Qśma).
12.01 wyjazd a ja mam auto przed motaniem.
Napiszcie coś konstuktywnego.
Mam materiał poliamid 70 mm srednicy wałek 1m długości
Jeżeli w moim parchu rama jest mocowana w ośmiu miejscach to oznacza,że materiału starczy na dwa patrole wiec moge komuś pół metra odsprzedac za 75 zł czyli po cenie.
Ktoś może podpowie mi co jest z tymi srubami poniewaz Qśma cos napomknął na temat nakretek mocowanych w budzie tylko z tyłu , czy reszta nakretek jest prostsza w demontazu ( nie mocowana w budzie)
Bardzo prosze o jakieś rady praktyczne co bym szybko i małoproblemowo przez temat tulejek pod bude przemknął
POZDRAWIAM
12.01 wyjazd a ja mam auto przed motaniem.
Napiszcie coś konstuktywnego.
Mam materiał poliamid 70 mm srednicy wałek 1m długości
Jeżeli w moim parchu rama jest mocowana w ośmiu miejscach to oznacza,że materiału starczy na dwa patrole wiec moge komuś pół metra odsprzedac za 75 zł czyli po cenie.
Ktoś może podpowie mi co jest z tymi srubami poniewaz Qśma cos napomknął na temat nakretek mocowanych w budzie tylko z tyłu , czy reszta nakretek jest prostsza w demontazu ( nie mocowana w budzie)
Bardzo prosze o jakieś rady praktyczne co bym szybko i małoproblemowo przez temat tulejek pod bude przemknął
POZDRAWIAM
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
zagzug pisze:Panowie dość tej walki (Benes & Qśma).
12.01 wyjazd a ja mam auto przed motaniem.
Napiszcie coś konstuktywnego.
Mam materiał poliamid 70 mm srednicy wałek 1m długości
Jeżeli w moim parchu rama jest mocowana w ośmiu miejscach to oznacza,że materiału starczy na dwa patrole wiec moge komuś pół metra odsprzedac za 75 zł czyli po cenie.
Ktoś może podpowie mi co jest z tymi srubami poniewaz Qśma cos napomknął na temat nakretek mocowanych w budzie tylko z tyłu , czy reszta nakretek jest prostsza w demontazu ( nie mocowana w budzie)
Bardzo prosze o jakieś rady praktyczne co bym szybko i małoproblemowo przez temat tulejek pod bude przemknął
POZDRAWIAM
jak chcesz pojeździć to lepiej podnieś go na sprężynach.
lift budy mało daje takie moje skromne zdanie. ja podniosłem go tu i tu i uważam po czasie że to było bez sensu bo 33 zmieszcza sie przy wydłużeniu sprężyn i amorków i styka.
nissan7 pisze:jak chcesz pojeździć to lepiej podnieś go na sprężynach.
lift budy mało daje takie moje skromne zdanie. ja podniosłem go tu i tu i uważam po czasie że to było bez sensu bo 33 zmieszcza sie przy wydłużeniu sprężyn i amorków i styka.
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach chyba ,że ktoś mi coś po promocji silnej na szybko RANCHO +2 np. załatwi)
Jeszcze tylko ten bodykit ( tulejki pod bude ) +2"
Pierwsze cięcia już były z tyłu.... Haka i zderzaka BRAK
Dalsze cięcia niedługo...
Dalej zobaczymy , co z tego bedzie ?
Ostatnio zmieniony pn 09 lut, 2009 przez BOGUTEK, łącznie zmieniany 1 raz.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
qsma pisze:zagzug pisze:
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach
( gówno )
to ci sie nie zmiesci. potrzebujesz jeszcze z przodu +2 cale a z tyłu +3. amorki terz musisz wydłuzyc jak chcesz miec seryjne
słyszałeś Agatka śmieją się z nas
....
qsma pisze:zagzug pisze:
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach
( gówno )
to ci sie nie zmiesci. potrzebujesz jeszcze z przodu +2 cale a z tyłu +3. amorki terz musisz wydłuzyc jak chcesz miec seryjne
No i do tego jeszcze:
- mimośrody w zawieszeniu
- obniżenie skrzyni biegów
- przedłużenie przewodów hamulcowych
- zamontowanie wału z 3 kardanami z tyłu - wskazane
- itd.... itp...
Co do śrub. Tylko dwie ostatie mają stałe gniazda w budzie. Resta jest przelotowa. Jeżeli te z tyłu nie są pordzewiałe to nie będzie problemu. Ja niestety musiałem wycinać kawałek podłogi w bagażniku, żeby je odkręcić.
- qsma
- Weteran bezdrozy
- Posty: 3018
- Rejestracja: sob 10 lut, 2007
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
LSD pisze:
No i do tego jeszcze:
- mimośrody w zawieszeniu
- obniżenie skrzyni biegów
- przedłużenie przewodów hamulcowych
- zamontowanie wału z 3 kardanami z tyłu - wskazane
- itd.... itp....
a ty z kad wiesz??? podnosiłeś jakiegoś GR???
-mimosrody wskazane
- w długim obnizenie skrzyni jest niemozliwe bo bys musiał ciąć rame
-przedłuzenie przewodow wskazane
- jakie kardany i po co?
qsma pisze:LSD pisze:
No i do tego jeszcze:
- mimośrody w zawieszeniu
- obniżenie skrzyni biegów
- przedłużenie przewodów hamulcowych
- zamontowanie wału z 3 kardanami z tyłu - wskazane
- itd.... itp....
a ty z kad wiesz??? podnosiłeś jakiegoś GR???
-mimosrody wskazane
- w długim obnizenie skrzyni jest niemozliwe bo bys musiał ciąć rame
-przedłuzenie przewodow wskazane
- jakie kardany i po co?
Się nie ciśnieniuj łysy, tylko poczytaj posty dokładnie.
Zagzug ma krótkiego GR, a tam lift robi się trochę inaczej. Problem jest z tyłu, bo wał krótkiego GR ma tylko ok 50 cm, a długieko to ok 1m.
Żeby wszystko dobrze robiło przy lifcie 3" trzeba obniżyć tył skrzyni o ok 2 cm. Wał z 3 kardanami (od k260) będzie o wiele dłużej żył niż standardowy GRowski.
Tyle....
- kabbbatunio
- Operator wyciagarki
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
- Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>
Juz tulejki założone jest pierwsze 5cm liftu.
Czemu 35X12.5 R15 ma sie nie zmieścić?
2 " na budzie + 2 " na sprężynach = 4 " na całości w góre
W tej chwili mam opony 31 a zakładam 35 czyli różnica 4"
a średnica opony rozchodzi sie na dwie strony czyli 2 " na strone.
Teoretycznie wychodzi mi 2 " zapasu.
Planuje podciąć na maksa nadkola. Mysle ,że sie wyrobie, jeżeli nie to jeszcze podkładki z tyłu pod sprężyny zapodam .
Jak pytałem ludzi to mówili,że 5cm na budzie i 5 cm na zawiasie to optymalny lift nie wymagający wiekszych przeróbek.
Jak stwierdzić kiedy trza bedzie mimośrody zakładać?
może mi ktoś rozszerzy wiedze na ten temat bo nie za dobrze czaje OCB z mimośrodami.
Czemu 35X12.5 R15 ma sie nie zmieścić?
2 " na budzie + 2 " na sprężynach = 4 " na całości w góre
W tej chwili mam opony 31 a zakładam 35 czyli różnica 4"
a średnica opony rozchodzi sie na dwie strony czyli 2 " na strone.
Teoretycznie wychodzi mi 2 " zapasu.
Planuje podciąć na maksa nadkola. Mysle ,że sie wyrobie, jeżeli nie to jeszcze podkładki z tyłu pod sprężyny zapodam .
Jak pytałem ludzi to mówili,że 5cm na budzie i 5 cm na zawiasie to optymalny lift nie wymagający wiekszych przeróbek.
Jak stwierdzić kiedy trza bedzie mimośrody zakładać?
może mi ktoś rozszerzy wiedze na ten temat bo nie za dobrze czaje OCB z mimośrodami.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
kabbbatunio pisze:
powiedz mi ile polspring cie kosztował ?????????
720 netto.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
zagzug pisze:Juz tulejki założone jest pierwsze 5cm liftu.
Czemu 35X12.5 R15 ma sie nie zmieścić?
2 " na budzie + 2 " na sprężynach = 4 " na całości w góre
W tej chwili mam opony 31 a zakładam 35 czyli różnica 4"
a średnica opony rozchodzi sie na dwie strony czyli 2 " na strone.
Teoretycznie wychodzi mi 2 " zapasu.
Planuje podciąć na maksa nadkola. Mysle ,że sie wyrobie, jeżeli nie to jeszcze podkładki z tyłu pod sprężyny zapodam .
Jak pytałem ludzi to mówili,że 5cm na budzie i 5 cm na zawiasie to optymalny lift nie wymagający wiekszych przeróbek.
Jak stwierdzić kiedy trza bedzie mimośrody zakładać?
może mi ktoś rozszerzy wiedze na ten temat bo nie za dobrze czaje OCB z mimośrodami.
a jeździsz czy ciśnieniujesz , bo monstera to trza jeszcze umić prowadzić...
mimośrody pozwalają powrócić zawieszeniu przedniemu do "w miarę normalnych ustawień" , co ma duuuuży wpływ na prowadzenie auta
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości