Abowóz
Abowóz
Kotwica dostała przednie amory KONI RAID ustawione na najmocniejsze tłumienie.
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje.
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje.
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy
Re: Abowóz
Abo pisze:Kotwica dostała przednie amory KONI RAID ustawione na najmocniejsze tłumienie.
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje.
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy
Potwierdzam. Też mam RAIDy i też tylko z przodu. Różnica pomiędzy Lovelsami które miałem przedtem ogromna.
Uważam, że tył praktycznie nia ma znaczenia, szczególnie jak się na pusto jeździ dlatego nie będę inwestował. Niestety różnica w cenie duża
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Ja mam na przodzie i tyle koni hevy track'i zwykłe nie raid'y. I w porównaniu do dobinsonów czy innych jakie miałem różnica jest potężna nie mówiąc już o możliwości regulacji twardości. A cena ich jest nie wiele większa od innych producentów.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Koni Rajdy kosztują faktycznie coś ok 2000 zł za oś.
Koni HT (o tych pisze Miastek) 1000 zł za oś.
Podstawowa różnica pomiędzy Raid/HT to, że te pierwsze mają wbudowane hydrauliczne odboje. Dlatego tak fajnie działają na dużych wyje...ch.
Ważne jest dla ich poprawnej pracy NIE montowanie mechanicznych (gumowych) odbojników w zawieszeniu.
Koni HT (o tych pisze Miastek) 1000 zł za oś.
Podstawowa różnica pomiędzy Raid/HT to, że te pierwsze mają wbudowane hydrauliczne odboje. Dlatego tak fajnie działają na dużych wyje...ch.
Ważne jest dla ich poprawnej pracy NIE montowanie mechanicznych (gumowych) odbojników w zawieszeniu.
Re: Abowóz
Jasiu pisze:gaśnicę sobie kup a nie amory
Już mam kabelek OS50, przekaźnik, hebel i końcówki, będzie dobrze
LSD pisze:Abo pisze:Kotwica dostała przednie amory KONI RAID ustawione na najmocniejsze tłumienie.
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje.
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy
Potwierdzam. Też mam RAIDy i też tylko z przodu. Różnica pomiędzy Lovelsami które miałem przedtem ogromna.
Uważam, że tył praktycznie nia ma znaczenia, szczególnie jak się na pusto jeździ dlatego nie będę inwestował. Niestety różnica w cenie duża
Przód idzie jak przyklejony, a pusty tył podskakuje. Fakt że to bardzo nie przeszkadza, raczej denerwuje. Dlatego mam zamiar odżałować
LSD pisze:Koni Rajdy kosztują faktycznie coś ok 2000 zł za oś.
Koni HT (o tych pisze Miastek) 1000 zł za oś.
Podstawowa różnica pomiędzy Raid/HT to, że te pierwsze mają wbudowane hydrauliczne odboje. Dlatego tak fajnie działają na dużych wyje...ch.
Ważne jest dla ich poprawnej pracy NIE montowanie mechanicznych (gumowych) odbojników w zawieszeniu.
Dałem za oś 1800. I to był mój najlepszy zakup do Parcha
A przy różnicy 700 do 1000 za HT to bym się nawet chwili nie zastanawiał (na korzyść KONI).
Miałem Dobinsony 2 lata i 2 lata się wk*wiałem.
Tak myślę jeszcze żeby w zderzaki wstawić te tanie LED lampy robocze z Alledrogo.
A dla mnie dobinson to największe gówno na jakim jeździłem,Prezio chyba wolał bym już jakieś amady bo chociaż nie wybuchają po roku i są tańsze jak dobrze pamiętam
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Abo, jeśli mówisz o tych to zamów od razu dla mnie 1 szt roboczy (flood).
Podzielimy przesyłke.
http://allegro.pl/lampa-1-led-halogen-r ... 87437.html
Podzielimy przesyłke.
http://allegro.pl/lampa-1-led-halogen-r ... 87437.html
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
już te kupiłem maja więcej światła
No i są okrągłe = łatwiej dziury w zderzakach zrobić.
No i są okrągłe = łatwiej dziury w zderzakach zrobić.
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Bez sensu, zobacz jaki otwór trzeba będzie wiercić a pod te kwadratowe robisz otwór wielkości soczewki, reszta zostaje pod zderzakiem.
A światła dają mniej niż te 10W widziałem ich porównanie gdzieś w necie.
No ale jak se stryjenka woli.
A światła dają mniej niż te 10W widziałem ich porównanie gdzieś w necie.
No ale jak se stryjenka woli.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Poszukaj od razu alternatora ze 100A bo oryginalny nie daje rady.
U mnie przy włączonych długich plus led ok 120W pluz dwa halogeny po 55W przy dłuższej jeździe napięcie spadało tak że wskaźnik paliwa opadał do zera. Dopiero po odpięciu halogenów dawał radę.
Teraz motam altek 100A właśnie, mam nadzieję że ogarnie temat.
U mnie przy włączonych długich plus led ok 120W pluz dwa halogeny po 55W przy dłuższej jeździe napięcie spadało tak że wskaźnik paliwa opadał do zera. Dopiero po odpięciu halogenów dawał radę.
Teraz motam altek 100A właśnie, mam nadzieję że ogarnie temat.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Przekaźnik i odbiornik wyciągarki przeniesione wysoko pod maskę, wyciągarka się nawet ładniejsza zrobiła bez skrzynki Końcówki ładnie zaciśnięte, w koszulkach termokurczliwych z klejem - zabezpieczone przed korozją żyły, kable zasilające w gumie OS 50 mm2.
W zderzaku w otworach (lekko schowane) zamontowane 4 lampy szerokie robocze LED po 27W (po 63 zł z Alledrogo) i jest zajebiście.
Wszystkie nowe kabelki zaczęły być silikonowe do 900 stopni C
Prace wykonał Nolemon
W zderzaku w otworach (lekko schowane) zamontowane 4 lampy szerokie robocze LED po 27W (po 63 zł z Alledrogo) i jest zajebiście.
Wszystkie nowe kabelki zaczęły być silikonowe do 900 stopni C
Prace wykonał Nolemon
Założone dropboxy - jest zauważalnie lepiej Chyba nawet lepiej się prowadzi, ale nie wiem czy to nie placebo.
Przy lifcie ok. 3-4" (gdzieś taki mi się "sam" zrobił), z powodu cofnięcia mostu na wahaczu, założenie grubych amorów (Koni Raid) skutkuje ocieraniem amora o otwór przez który amor przechodzi.
Założenie dropboxów usuwa ten mankament.
Przy lifcie ok. 3-4" (gdzieś taki mi się "sam" zrobił), z powodu cofnięcia mostu na wahaczu, założenie grubych amorów (Koni Raid) skutkuje ocieraniem amora o otwór przez który amor przechodzi.
Założenie dropboxów usuwa ten mankament.
to nie placebo to fakt
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości