Potrzebuję informacji na temat alternatora Denso 31400-71C1 (100211-3800), głównie chodzi o to ile daje 'amperów'.
Niestety w aktualnym katalogu Denso go nie ma, w internecie też nie trafiłem na konkretne wiarygodne dane
Dane techniczne alternatora?
- Tanto
- 4X4 Szczecin
- Posty: 4671
- Rejestracja: pn 21 maja, 2007
- Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
- Kontaktowanie:
Dane techniczne alternatora?
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
-
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 06 cze, 2012
- Lokalizacja: słoneczne
- Kontaktowanie:
Voltage 14 Voltage
Amp 50 Amp
Physical specifications
B Width/holder arm 20.0 Thickness of rear bracket hole
C Mount. bracket dist. 66.5 Dist between holder arm - mounting bracket
A Pulley dist. 38.0 Pulley distance
o Regulator plug PL11 Regulator plug no.
Further information
Blowing IF EF, IF , without
Pulley SP
piszesz i masz
Amp 50 Amp
Physical specifications
B Width/holder arm 20.0 Thickness of rear bracket hole
C Mount. bracket dist. 66.5 Dist between holder arm - mounting bracket
A Pulley dist. 38.0 Pulley distance
o Regulator plug PL11 Regulator plug no.
Further information
Blowing IF EF, IF , without
Pulley SP
piszesz i masz
Wiesz po co jest czerwone pole na obrotościomierzu ? żeby z niego korzystać
- Tanto
- 4X4 Szczecin
- Posty: 4671
- Rejestracja: pn 21 maja, 2007
- Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
- Kontaktowanie:
Dzięki wielkie
...choć nie bardzo mnie te dane ucieszyły.
Mógłbyś sprawdzić jeszcze Denso 31400-71C5 ?
Można poznać źródło informacji? Pójdzie to dalej w świat 'samuraiowców' i chciałbym napisać skąd ta wiedza żeby nie było potem jakichś wątpliwości. Niestety wieść gminna głosi że alternator ze Swifta 1.6 jest zamiennikiem samuraiowego i ma 65A... pierwsze się zgadza bo 31400-71C1 ma identyczną obudowę jak Denso 31400-82611 który był montowany w SJ413/Samurai, ale moc jest zdecydowanie mniejsza
...choć nie bardzo mnie te dane ucieszyły.
Mógłbyś sprawdzić jeszcze Denso 31400-71C5 ?
Można poznać źródło informacji? Pójdzie to dalej w świat 'samuraiowców' i chciałbym napisać skąd ta wiedza żeby nie było potem jakichś wątpliwości. Niestety wieść gminna głosi że alternator ze Swifta 1.6 jest zamiennikiem samuraiowego i ma 65A... pierwsze się zgadza bo 31400-71C1 ma identyczną obudowę jak Denso 31400-82611 który był montowany w SJ413/Samurai, ale moc jest zdecydowanie mniejsza
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
-
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 06 cze, 2012
- Lokalizacja: słoneczne
- Kontaktowanie:
mój nick tutaj powinien to wyjaśniać prowadze sklep na słoneczym co tylko sie zajmuje alternatorami i rozrusznikami i regeneracją tego
31400-71C5 to 55amp
a z programów co korzystam to sa specjalne programy tylko i wyłącznie do tego i bez autoryzacji nie wejdziesz tam i dużego obrotu w towarze
tak patrze w katalogach ze w samurajach i tych podobnych maluchach to 50 amp to max
ogólnie japonia ma bardzo małe zapotrzebowanie na prąd nawet duzy parch ma 70 amp
jak chcesz cos mocniejszego to łapy do przerobienia i nie wsadzaj nic takiego jak denso Magneti marelli lukas iskra itp wymysłów tylko starego Boscha
jak cos to 501-502-315 to ci podpowiem co i jak
31400-71C5 to 55amp
a z programów co korzystam to sa specjalne programy tylko i wyłącznie do tego i bez autoryzacji nie wejdziesz tam i dużego obrotu w towarze
tak patrze w katalogach ze w samurajach i tych podobnych maluchach to 50 amp to max
ogólnie japonia ma bardzo małe zapotrzebowanie na prąd nawet duzy parch ma 70 amp
jak chcesz cos mocniejszego to łapy do przerobienia i nie wsadzaj nic takiego jak denso Magneti marelli lukas iskra itp wymysłów tylko starego Boscha
jak cos to 501-502-315 to ci podpowiem co i jak
Wiesz po co jest czerwone pole na obrotościomierzu ? żeby z niego korzystać
- Tanto
- 4X4 Szczecin
- Posty: 4671
- Rejestracja: pn 21 maja, 2007
- Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
- Kontaktowanie:
Grunt że konkretne informacje podaje
Ostatnio wpadł mi w łapy właśnie 31400-71C1 i zastąpił oryginalny Denso 31400-82611. Jest lepiej bo przy prawie maksymalnym obciążeniu odbiornikami napięcie w instalacji nie spada już poniżej 12V. Przy aktualnym stanie zaawansowania wyścigu zbrojeń to wystarczy, jak dojdą kolejne pożeracze prądu, to będę pamiętał kogo prosić o poradę
...tylko mały niesmak pozostał bo uwierzyłem w informację przeczytaną na 'rajdach' i byłem przekonany że to 65A, a tu d.a
Jeszcze raz dziękuję za informacje o tych alternatorach.
Ostatnio wpadł mi w łapy właśnie 31400-71C1 i zastąpił oryginalny Denso 31400-82611. Jest lepiej bo przy prawie maksymalnym obciążeniu odbiornikami napięcie w instalacji nie spada już poniżej 12V. Przy aktualnym stanie zaawansowania wyścigu zbrojeń to wystarczy, jak dojdą kolejne pożeracze prądu, to będę pamiętał kogo prosić o poradę
...tylko mały niesmak pozostał bo uwierzyłem w informację przeczytaną na 'rajdach' i byłem przekonany że to 65A, a tu d.a
Jeszcze raz dziękuję za informacje o tych alternatorach.
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości