Prawidłowe ciśnienie w kołach MT 35"
Prawidłowe ciśnienie w kołach MT 35"
Na początku chcę się przywitać. Mirek z Koszalina, zaczynam przygodę z dużymi autami.
Mam pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w kołach BFG MT 35" w krótkim patrolu?
Poprzedni właściciel auta powiedział mi że na trasę 1,8Bara, w teren 2,2 Bara.
Subiektywnie wydaje mi się że 1,8 to trochę za mało, jakie są wasze doświadczenia, jakie Wy macie ciśnienie w kołach?
Mam pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w kołach BFG MT 35" w krótkim patrolu?
Poprzedni właściciel auta powiedział mi że na trasę 1,8Bara, w teren 2,2 Bara.
Subiektywnie wydaje mi się że 1,8 to trochę za mało, jakie są wasze doświadczenia, jakie Wy macie ciśnienie w kołach?
Nie ma czegoś takiego jak idealne ciśnienie przy takich kołach. Wszystko zależy od tego po czym jedziesz, jak jedziesz i jak obciążone jest auto.
2 Bary to taki kompromis który sprawdza się na asfalcie i w terenie.
Zasadniczo tak jak Tanto zauważył to w terenie jeździ się na niższym ciśnieniu a po asfalcie na wyższym.
2 Bary to taki kompromis który sprawdza się na asfalcie i w terenie.
Zasadniczo tak jak Tanto zauważył to w terenie jeździ się na niższym ciśnieniu a po asfalcie na wyższym.
Tak jak wspomniałem dopiero zaczynam, dlatego chce się dowiedzieć jak najwięcej, żeby jak najmniej błędów popełniać na początku. Poprzedni właściciel mówił, że przy za niskim ciśnieniu w terenie łatwo zdjąć oponę z felgi. Jest to prawdą?
"Na świecie nie ma nic bardziej giętkiego ani delikatnego niż woda;
a jednak nie ma też niczego, co przewyższa ją twardością i siłą"
Lao-Tse, chiński mistrz tao
a jednak nie ma też niczego, co przewyższa ją twardością i siłą"
Lao-Tse, chiński mistrz tao
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Prosta zasada:
-mniejsze ciśnienie=większa przyczepność w terenie i większa szansa na zdjęcie opony
-większe ciśnienie=mniejsza przyczepność w terenie i mniejsza szansa na zdjęcie laczka
Ja od lat pompuje po 2bary zarówno w teren i na asfalt.
-mniejsze ciśnienie=większa przyczepność w terenie i większa szansa na zdjęcie opony
-większe ciśnienie=mniejsza przyczepność w terenie i mniejsza szansa na zdjęcie laczka
Ja od lat pompuje po 2bary zarówno w teren i na asfalt.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Bezpieczeństwo i jazda w terenie”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości