musiał bym wydłużyć , macie pomysły gdzie u kogo i za ile??
miastek???
panchard tył patrol
Opuść mocowanie.
U tokarza za ...zł. Przecinasz gwintujesz ,robisz tuleję na zewnątrz skręcasz i masz
U tokarza za ...zł. Przecinasz gwintujesz ,robisz tuleję na zewnątrz skręcasz i masz
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
Re: panchard tył patrol
Ja mam w czerwonym Parchu dość prosto przedłużony panhard.
Pomierzyłem ile powienien być dłuższy i po prostu wyspawałem sobie nowy.
Uszy stare + rura 1 i 3/4 cala. Zwykła wodna.
Robi i jest dużo mocniejsze od oryginału.
Pomiar zrobić jest dość łatwo, mogę Ci pomóc. U mnie wyszło, że muszę dodać 15mm.
W zielonym mam bardziej skomplikowany bo regulowany
Pomierzyłem ile powienien być dłuższy i po prostu wyspawałem sobie nowy.
Uszy stare + rura 1 i 3/4 cala. Zwykła wodna.
Robi i jest dużo mocniejsze od oryginału.
Pomiar zrobić jest dość łatwo, mogę Ci pomóc. U mnie wyszło, że muszę dodać 15mm.
W zielonym mam bardziej skomplikowany bo regulowany
Q ale jak tylko tylny? To Ci nic nie da, obydwa trzeba zrobić regulowane i wyregulować. Mam tokarza który to zrobi najsolidniej na świecie, tyle że bym musiał go zbajerować bo przy robieniu moich powiedział ze pierdoli i więcej sie za takie coś nie zbaiera no i 7 - 8 stówek trzeba liczyć (za obydwa)
Jest to robione na podobnej zasadzie, tyle że o wiele solidniej I think
Jest to robione na podobnej zasadzie, tyle że o wiele solidniej I think
Patrol Y60 LONG
Jeep Grand WJ V8
Jeep Grand WJ V8
qsma pisze:na szczęście nie . ale jak odśnieżałem dach złoma to na jednym kole stoję spokojnie z szczotka, a na drugim muszę się trzymać rynienek
Wytnij nadkola albo zainwestuj w stolek, taniej bedzie
Poza tym moze to nie stopy Ci sie nie mieszcza tylko beben nie pozwala przytulic sie do parcha.
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
-
- menager wklejonych
- Posty: 415
- Rejestracja: ndz 07 lis, 2010
- Lokalizacja: Szczecin;Kasztanowe
Albo załóż po drugiej stronie szerszą oponę
No tak, a to już sprawia problemy, jak w jednej ręce szczotka, w drugiej Żubr, a trzymając zębami rynienkę dziób do niej przymarza
Przecięcie i gwintowanie materiału, który nie jest do tego dobrany może się skończyc jak u Abo (choć On miał podobno dobry "fabryczny" regulowany panhard.
"Taś taś do wsi po spawarkę, bo panhard wylata".
qsma pisze:na szczęście nie . ale jak odśnieżałem dach złoma to na jednym kole stoję spokojnie z szczotka, a na drugim muszę się trzymać rynienek
No tak, a to już sprawia problemy, jak w jednej ręce szczotka, w drugiej Żubr, a trzymając zębami rynienkę dziób do niej przymarza
Przecięcie i gwintowanie materiału, który nie jest do tego dobrany może się skończyc jak u Abo (choć On miał podobno dobry "fabryczny" regulowany panhard.
"Taś taś do wsi po spawarkę, bo panhard wylata".
Never say die... up men and try !!!
Blazer S10 99"
Blazer S10 99"
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości