Dziwne zachowanie płaskiego
Dziwne zachowanie płaskiego
Jak w temacie.
Reno megane przy przyśpieszaniu ściąga w prawo. Najmocniej na 1 i 2.
Wydawało mi się na początku że gumy wahacza padnięta i przy przyśpieszaniu zmienia się geometria.
Sprawdziłem zawieszenie, wymieniłem sworzeń prawego wahacza bo podejrzany był. Zrobiłem zbieżność. Na szarpakach nic nie widać więcej. Dalej jest to samo.
Przy hamowaniu oraz toczeniu na luzie nie ściąga jedzie prosto jak po sznurku.
Proszę o diagnozę.
Reno megane przy przyśpieszaniu ściąga w prawo. Najmocniej na 1 i 2.
Wydawało mi się na początku że gumy wahacza padnięta i przy przyśpieszaniu zmienia się geometria.
Sprawdziłem zawieszenie, wymieniłem sworzeń prawego wahacza bo podejrzany był. Zrobiłem zbieżność. Na szarpakach nic nie widać więcej. Dalej jest to samo.
Przy hamowaniu oraz toczeniu na luzie nie ściąga jedzie prosto jak po sznurku.
Proszę o diagnozę.
Jasiu spróbuj dodawać gazu lewą nogą to może będzie jechał prosto bo jak depczesz prawą to go znosi na prawo
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
A tylne zawieszenie dokładnie przetrzepane?
To, że skręca to wcale nie musi być problem z przednią zawiechą.
Jak zgiąłem tylny wahacz to też mnie ściągało...
To, że skręca to wcale nie musi być problem z przednią zawiechą.
Jak zgiąłem tylny wahacz to też mnie ściągało...
Ostatnio zmieniony pt 17 lut, 2012 przez LSD, łącznie zmieniany 1 raz.
przem68 pisze:nie żadne amorki i półosie
w żabojackich autach ( a miałem ich trzy) takie objawy oznaczają rozpierdzielone gumy na wahaczach przedniego zawieszenia
i jak hamujesz to auto jedzie w jedną stronę a jak przyspieszasz to w drugą
amen
To wszystko prawda, nie doceniasz mnie. Ja swoim megane przejechałem osobiście 430 tys. km i drugim megane 120 tys km.
Ale ta guma to była pierwsza sprawdzona i jest ok.
Poza tym przy hamowaniu jedzie prosto.
Ciśnienie w oponach ok.
Czy krzywy wahacz może być przyczyną? Jak go sprawdzić czy jest krzywy?
Jasiu pisze:Czy krzywy wahacz może być przyczyną? Jak go sprawdzić czy jest krzywy?
Nie twierdzę, że masz krzywy.
Po prostu radzę sprawdzić całe tylne zawieszenie.
Jest też parę innych opcji. Przy tym przebiegu to może po prostu coś pekło - zgrzewy, spawy, podłużnica itp. To wszystko może powodować w/w objawy.
-
- menager wklejonych
- Posty: 415
- Rejestracja: ndz 07 lis, 2010
- Lokalizacja: Szczecin;Kasztanowe
U mnie były to nierównomiernie zużyte opony - diagnosta powiedział, żebym tylne opony wymienił, akurat miałem nowe zimówki zakładać - sobie myślę - opony ważna sprawa, ale tylne??. Na tych co auto było, jeździłem od ich nowości, nigdy nie przydarte przy hamowaniu, nie zaliczyły mocniejszego uderzenia w krawężnik, ciśnienie też zawsze w normie, bieżnika jeszcze z 2mm do znaczników, a pan się na tylne uparł. Miał rację. Auto to R19.
Jak oponki ok, luzów brak, dzwona nie było, to... może,że jako na drogach coraz straszniej, a to francuskie autko, to chce spier... z drogi jak mu każesz jechać.
Jak oponki ok, luzów brak, dzwona nie było, to... może,że jako na drogach coraz straszniej, a to francuskie autko, to chce spier... z drogi jak mu każesz jechać.
Never say die... up men and try !!!
Blazer S10 99"
Blazer S10 99"
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości