Prosze o pomoc mam problem z Patrolem
Prosze o pomoc mam problem z Patrolem
Kupiłem pare dni temu Patrola Hiszpana w Poznaniu bylo wszystko ok pod szczecinem przy chamowaniu ściąga go na lewo i luz na kierownicy prosze o pomoc co to moze byc lub jakiś dobry warsztat pozdrawiam
A Dzień dobry.
Pewnie się wysypała jakaś tuleja w zawieszeniu
Pewnie się wysypała jakaś tuleja w zawieszeniu
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
Bogutku może lepiej było użyć liczby mnogiej ... a może to taka tradycja jakaś że jak się sprzedaje patrola to obowiązkowo z tarczami grubości papieru ryżowego, pozapiekanymi wszelkimi detalami i oczywiście z wytartymi do zera klockami. Mój powrót patrolem do sz-na wyglądał tak że ostrzejsze hamowanie starałe się robić tylko na dwupasmówce ... a biorąc ilość napraw do usunięcia tych obiawów to może być sporo.
Edi a czy ten patrol nie ma firmowej naklejki w postaci czerwonego śladu oponki MT?
Edi a czy ten patrol nie ma firmowej naklejki w postaci czerwonego śladu oponki MT?
GR '96
Przyczyn może być kilka, końcówka drążka, przegub, przekładnia kierownicza.
Albo masz źle dokręcone łożysko piasty z lewej strony, może Ci odpaść koło podczas (o ile masz wersje ze sprzęgiełkami manualnymi) i to wg mnie najbardziej prawdopodobna opcja
Albo masz źle dokręcone łożysko piasty z lewej strony, może Ci odpaść koło podczas (o ile masz wersje ze sprzęgiełkami manualnymi) i to wg mnie najbardziej prawdopodobna opcja
Lusi, ta firma chyba nie robi hiszpanów, przynajmniej ja nie widziałemLusi&Adam pisze:Edi a czy ten patrol nie ma firmowej naklejki w postaci czerwonego śladu oponki MT?
Patrol Y60 LONG
Jeep Grand WJ V8
Jeep Grand WJ V8
Lusi&Adam pisze:Bogutku może lepiej było użyć liczby mnogiej ... a może to taka tradycja jakaś że jak się sprzedaje patrola to obowiązkowo z tarczami grubości papieru ryżowego, pozapiekanymi wszelkimi detalami i oczywiście z wytartymi do zera klockami. Mój powrót patrolem do sz-na wyglądał tak że ostrzejsze hamowanie starałe się robić tylko na dwupasmówce ... a biorąc ilość napraw do usunięcia tych obiawów to może być sporo.
Edi a czy ten patrol nie ma firmowej naklejki w postaci czerwonego śladu oponki MT?
Czy Ty u mnie kupiłes cos takiego
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
ja tylko zapytałem
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
Edi pisze:Witam nie niema firm oponki do ściągania na lewo doszło jeszcze luz na kierownicy czy znacie jakis dobry warsztat w szczecinie muszę wymienić paski oleje itd za wszelkie porady wielkie dzięki bo ja jestem zielony w tych sprawach
koło zajezdni autobusowej (na słonecznym na struga) jest warsztat tez maja patrola i też się zajmują terenówkami
Wróć do „Warsztaty samochodowe”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości