Witam!
rozwaliła mi się podkładka pod budą na ramie, i stuka mi na dołkach ( Nie wspomnę o terenie ! ) Chciałbym ją wymienić na nową, ale nie chcę robić body liftu, więc zapewne wsadziłbym sobie taką samą -gumową ? Co Wy na to? Dostępne są na internecie podkładki z poliamidu itp materiałów(które liftują auto).Jak pisałem liftu budy nie chce,a czy w tym przypadku wsadzac gumowe,czy z tworzywa sztucznego(Jak to sie ma do zachowania auta?) No i jesli gumowe zwykle to skad kupic,gdzie dostac i ile moga kosztowac ? Słyszałem że z Zaporożca są dobre
pozdrawiam!
aktualizuję:
Znalazłem gumowe uzywane z seryjnego zdjete przy 150000km - 50 zł /szt.
a te poliamidowe są na opony4x4 po 25 zł./szt.
Co radzicie ? Jeszcze dokladnie sie rzuce w kanał i popatrzę na stan wszystkich poduszek/podkładek
pozdr.
Podkładki buda-rama Y60
Podkładki buda-rama Y60
LOVE PATROL
Re: Podkładki buda-rama Y60
Samej poliamidowej nie możesz wsadzić. Przy lifcie nakłada się na fabryczne gumy. Jak założysz sam poliamid, to dopiero będzie stukało
Jak padła Ci jedna, to prawdopodobnie pozostałe też są już słabe. Przejrzyj je uważnie, żeby nie robić tego samego 8 lub 10 razy (8 krótki GR, 10 długi )
Jak padła Ci jedna, to prawdopodobnie pozostałe też są już słabe. Przejrzyj je uważnie, żeby nie robić tego samego 8 lub 10 razy (8 krótki GR, 10 długi )
jak Ci stuka to i tak zaraz zaczną następne, czy chcesz czy nie trzeba będzie wyciągnąć wszystkie
można je reanimować, guma z czasem uklepuje się, wystarczy skrócić stalowa tuleje i już nic nie stuka
BTW, czemu nie chcesz bodyliftu? body lift poza samym podniesieniem budy do terenu bardzo ułatwia mycie podwozia, szczególnie tych miejsc gdzie standardowo parch zbiera tony błota a później gnije
a koszt bodyliftu można ogarnąć w 200-250pln (ertalon, śruby, tokarz)
można je reanimować, guma z czasem uklepuje się, wystarczy skrócić stalowa tuleje i już nic nie stuka
BTW, czemu nie chcesz bodyliftu? body lift poza samym podniesieniem budy do terenu bardzo ułatwia mycie podwozia, szczególnie tych miejsc gdzie standardowo parch zbiera tony błota a później gnije
a koszt bodyliftu można ogarnąć w 200-250pln (ertalon, śruby, tokarz)
martii pisze:BTW, czemu nie chcesz bodyliftu? body lift poza samym podniesieniem budy do terenu bardzo ułatwia mycie podwozia, szczególnie tych miejsc gdzie standardowo parch zbiera tony błota a później gnije
a koszt bodyliftu można ogarnąć w 200-250pln (ertalon, śruby, tokarz)
W przypadku zdechłych podkładek budy to lift najlepiej zrobić na polibuszach. Zastępują one w całości poduszki. Jest to trochę większy wydatek, ale spokój na lata.
no i jest - wina podłogi podkladka zostala, podloga pospawana i nie stuka body liftu nie chce bo sie złamie w pół taki moze byc skutek-troszke podloga sie nie nadaje trzeba by budę zrzucać i robić konkret konserwację a tego się nie podejmę jeszcze, może po zimie No i wtedy juz polibusze wiadomo Dzieki za podpowiedzi !
LOVE PATROL
wlodziu15 pisze:zawsze można kupić boramid na kilogramy w sprzedaży są średnice wałów jakie tylko chcesz, wtedy wycinasz sobie wysokość jaka ci odpowiada i masz zrobione na lata i bez liftu
No jak...
Z boramidu to można zrobić podkładni do liftu.
Oryginalnych gumowych (bez liftu) nie zastąpisz walcami z boramidu. To musi być elastyczne!
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości