OPONY DO terenu

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » wt 30 lis, 2010

LSD pisze:Panowie trochę wysiłku !!!
Cal to 25,4 mm :twisted:


hehhee

a tak BTW mikołaj ty chyba miałęś te diskoweriy i nie byłeś zadowolony.
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Lusi&Adam
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 148
Rejestracja: ndz 07 lis, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Lusi&Adam » wt 30 lis, 2010

Trochę wiecej szczegółów znam - felga aluminiowa ma szerokość pomiędzy kołnierzami 8-8,5"
Inny problem - są to felgi ET13 - czy ktoś próbował jak to robi do patrola z 2" liftem na opony 33x12,5 - nie mam pewności ale z innych forów wynika że ogólnoprzyjętym standardzikiem to ET25 dla wszelkich przeróbek.
Proszę pomocy.
GR '96

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2012
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » wt 30 lis, 2010

Lusi&Adam pisze:Trochę wiecej szczegółów znam - felga aluminiowa ma szerokość pomiędzy kołnierzami 8-8,5"
Inny problem - są to felgi ET13 - czy ktoś próbował jak to robi do patrola z 2" liftem na opony 33x12,5 - nie mam pewności ale z innych forów wynika że ogólnoprzyjętym standardzikiem to ET25 dla wszelkich przeróbek.
Proszę pomocy.


jak już to -25 a nie 25 bo to zasadnicza różnica ,a twoję są - czy +

jak minus to znaczy obręcz felgi odsadzona na zewnątrz a + odwrotnie
moim zdaniem jak masz -13 to da radę nie powinny obcierać ale mogę się mylić :wink:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » wt 30 lis, 2010

qsma pisze:
LSD pisze:Panowie trochę wysiłku !!!
Cal to 25,4 mm :twisted:


hehhee

a tak BTW mikołaj ty chyba miałęś te diskoweriy i nie byłeś zadowolony.


Ja miałem Discovery ST to jest coś pomiędzy AT i MT i byłem zadowolony, tylko chciałem coś bardziej ekstremalnego.

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » wt 30 lis, 2010

Lusi&Adam pisze:Trochę wiecej szczegółów znam - felga aluminiowa ma szerokość pomiędzy kołnierzami 8-8,5"
Inny problem - są to felgi ET13 - czy ktoś próbował jak to robi do patrola z 2" liftem na opony 33x12,5 - nie mam pewności ale z innych forów wynika że ogólnoprzyjętym standardzikiem to ET25 dla wszelkich przeróbek.
Proszę pomocy.


Jak będzie to -13 to nadadzą się idealnie.

Ja mam w LONGU Mangelsy 8x15 z et -19. Oponki 33x12,5 o nic nie ocerają, mają parę cm luzu od strony wahacza i nie wystają poza standardowe GRowskie poszeszenia.

Lusi&Adam
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 148
Rejestracja: ndz 07 lis, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Lusi&Adam » śr 01 gru, 2010

są oczywiscie ET=-13
GR '96


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości