darek.z pisze:Szerokość opony nie zawsze wzrasta wraz z wysokością.
.
@ student - czytaj to
darek.z pisze:Dlatego zakłada się też opony wysokie do zwiększenia prześwitu a zarazem wąskie do zmniejszenia oporów toczenia np. jak masz za słaby silnik.
student pisze:Nikt nie da Ci założyć oponę żebyś popatrzał jak wygląda...
A Ty masz z przodu normalny most czy drążko-wahaczowiec? Bo jeżeli ta druga opcja to wpadaj do mnie na warsztat, zrobimy mu rozsądny lift i się zmieści
Ile cali szerokości masz felgi?
student pisze:Aj tam! Przynajmniej kilka browarów, kilka kluczy, lewarek, kanał i zwiększam prześwit o kilka centów a Wy drodzy Panowie Patrolowcy i Jeepowcy?!
Rozsądny lift to taki żeby zachować optymalne wartości amortyzowania w stosunku do uzyskanego prześwitu, myślę że w mavericku udało mi się to uzyskać i to zupełnie za darmo, nie wrzuciłem żadnej zmotanej części rodem ze sklepu GRATY 4x4 co w połączeniu z odpowiednią oponą da fajny efekt tanim kosztem.
Jasiu pisze:Drazkowachaczy nie da sie przerobic za darmo.
Chyba ze masz na mysli wycinanie nadkoli.
student pisze:Aj tam! Przynajmniej kilka browarów, kilka kluczy, lewarek, kanał i zwiększam prześwit o kilka centów a Wy drodzy Panowie Patrolowcy i Jeepowcy?!
Rozsądny lift to taki żeby zachować optymalne wartości amortyzowania w stosunku do uzyskanego prześwitu, myślę że w mavericku udało mi się to uzyskać i to zupełnie za darmo, nie wrzuciłem żadnej zmotanej części rodem ze sklepu GRATY 4x4 co w połączeniu z odpowiednią oponą da fajny efekt tanim kosztem.
Lusi&Adam pisze:no to wtopiłem bo mój efekt nie był tani, a browary poszły na łzy że nie był tani - chociaż te browary mamy wspolne ze studentem.
w sumie ciekawy temat - motać żeby wyglądać a te no ... takie te gumki z diodami to gdzie w patrolu można wkleić? może pod próg żeby lepiej było mnie widać w rozkroku?
student pisze:Bo jak ma się GIEERA to nic chyba nie jest tanie, zwłaszcza lift, nie da się go zrobić samym piwem A jak już zrobiłeś to się ciesz bo efektem ubocznym liftu nie jest sam, lepszy widok lecz większe możliwości terenowe
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości