darek.z pisze:Szerokość opony nie zawsze wzrasta wraz z wysokością.
.


darek.z pisze:Dlatego zakłada się też opony wysokie do zwiększenia prześwitu a zarazem wąskie do zmniejszenia oporów toczenia np. jak masz za słaby silnik.
student pisze:Nikt nie da Ci założyć oponę żebyś popatrzał jak wygląda...
A Ty masz z przodu normalny most czy drążko-wahaczowiec? Bo jeżeli ta druga opcja to wpadaj do mnie na warsztat, zrobimy mu rozsądny lift i się zmieści
Ile cali szerokości masz felgi?
student pisze:Aj tam! Przynajmniej kilka browarów, kilka kluczy, lewarek, kanał i zwiększam prześwit o kilka centów a Wy drodzy Panowie Patrolowcy i Jeepowcy?!
Rozsądny lift to taki żeby zachować optymalne wartości amortyzowania w stosunku do uzyskanego prześwitu, myślę że w mavericku udało mi się to uzyskać i to zupełnie za darmo, nie wrzuciłem żadnej zmotanej części rodem ze sklepu GRATY 4x4 co w połączeniu z odpowiednią oponą da fajny efekt tanim kosztem.
Jasiu pisze:Drazkowachaczy nie da sie przerobic za darmo.
Chyba ze masz na mysli wycinanie nadkoli.
student pisze:Aj tam! Przynajmniej kilka browarów, kilka kluczy, lewarek, kanał i zwiększam prześwit o kilka centów a Wy drodzy Panowie Patrolowcy i Jeepowcy?!
Rozsądny lift to taki żeby zachować optymalne wartości amortyzowania w stosunku do uzyskanego prześwitu, myślę że w mavericku udało mi się to uzyskać i to zupełnie za darmo, nie wrzuciłem żadnej zmotanej części rodem ze sklepu GRATY 4x4 co w połączeniu z odpowiednią oponą da fajny efekt tanim kosztem.
Lusi&Adam pisze:no to wtopiłem bo mój efekt nie był tani, a browary poszły na łzy że nie był tani - chociaż te browary mamy wspolne ze studentem.
w sumie ciekawy temat - motać żeby wyglądaća te no ... takie te gumki z diodami to gdzie w patrolu można wkleić? może pod próg żeby lepiej było mnie widać w rozkroku?
student pisze:Bo jak ma się GIEERA to nic chyba nie jest tanie, zwłaszcza lift, nie da się go zrobić samym piwemA jak już zrobiłeś to się ciesz bo efektem ubocznym liftu nie jest sam, lepszy widok lecz większe możliwości terenowe
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 43 gości