Jestem nowy(a) i tu się witam!!

Jestem tu nowy... oraz pisanie o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » wt 06 lip, 2010

i ja się grzecznie witam!
udanych łowów 4x4 wehikułu

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10084
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » wt 06 lip, 2010

No , witaj witaj.
A Twoje zdanie doceniam, a i owszem
8)
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2012
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » wt 06 lip, 2010

siemka

sochoW
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 19
Rejestracja: pn 05 lip, 2010
Kontaktowanie:

Postautor: sochoW » śr 07 lip, 2010

Skierowany przez pomocnych użytkowników chciałbym powitać grono 4x4 z północno-zachodniego krańca kraju! Serdecznie chciałbym powitać! To jest podobno odpowiednie do tego miejsce. Grubiańsko wszedłem na forum nie zaglądając wcześniej TU i chciałbym prócz powitania przeprosić za lenistwo i niedokładne czytanie regulaminu.

SOCHO

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » śr 07 lip, 2010

No teraz to zupełnie co innego.

Witamy serdecznie :)

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10084
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » śr 07 lip, 2010

Ja też Cię serdecznie witam
8)
prezes, po prostu prezes

wibrys
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 945
Rejestracja: pt 07 sie, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: wibrys » czw 08 lip, 2010

Witam kolegę :one:
Est modus in rebus.

kaniesia
nawigator
Posty: 702
Rejestracja: ndz 07 mar, 2010
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kaniesia » czw 08 lip, 2010

miło mi :wink:
Agnieszka

Raven_DM
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 29
Rejestracja: sob 17 lip, 2010

Postautor: Raven_DM » sob 17 lip, 2010

Witajcie !

Jestem szczęśliwym posiadaczem Patrola :D

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » sob 17 lip, 2010

Witaj w gronie szczęśliwych posiadaczy Partoli i nie tylko :lol:
autobusy i tramwaje.... GR Long

Raven_DM
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 29
Rejestracja: sob 17 lip, 2010

Postautor: Raven_DM » ndz 18 lip, 2010

Czołem Willi. Witajcie Wszyscy ponownie.

Na razie to ja się nie wychylam z pytaniami bo oczywiście, jak to przy każdym nowym forum, trochę czasu potrzeba, aby przerobić treść niniejszego (co by nie duplikować pytań i nie drażnić rekina).

Nie mniej entuzjazm silny, zwłaszcza po powrocie z pierwszej przejażdżki, nazwijmy to terenu, a w zasadzie z polnych i leśnych dróg, które do tej pory nie były dla mnie dostępne.

Z tego co widzę, to chyba nie będę ładował się silnie w przeróbki zawieszenia, lecz raczej renowację/regenerację podwozia, może nowe koła, albo tylko opony. Moja wstępna ocena jest taka, że doraźnie pójdę na kompromis pomiędzy prędkością i oszczędnością paliwa na trasie, a możliwością wjazdu w soft off road, a więc mój Patrol nie będzie chyba wyglądał zbyt terenowo. Szkoda.

Awatar użytkownika
Andrzey
4X4 Szczecin
Posty: 1272
Rejestracja: pn 05 mar, 2007
Lokalizacja: www

Postautor: Andrzey » ndz 18 lip, 2010

Witaj;
To ma jeździć, a nie wyglądać :mrgreen:
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.

4.2 DONKEY

wibrys
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 945
Rejestracja: pt 07 sie, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: wibrys » pn 19 lip, 2010

Witaj :D Też tak mówiłem i myślałem na początku - jeździłem po polnych drogach i myślałem, że nic mi więcej nie trzeba do szczęścia.........ale moje poglądy , jak u większości przeszły ewolucję, i powoli doszedłem do tego, że teraz chcę jeździć tam gdzie inni i tak jak inni i z innymi- a do tego mój Patrol powinien być taki, jak inne Patrole (oczywiście nie tracąc indywidualnego wyglądu)! Czego i Tobie życzę :D 8)
Est modus in rebus.

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pn 19 lip, 2010

a jaki to patrol??? rocznik.?

PS witamy kolejnego patrolomaniaka :twisted:
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
Dziku
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 798
Rejestracja: pn 14 kwie, 2008

Postautor: Dziku » pn 19 lip, 2010

witaj :) tak to już jest z tymi terenówkami.... ja też się zaraziłem bardziej cięższymi warunkami :) polne drogi szybko się nudzą :P

Raven_DM
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 29
Rejestracja: sob 17 lip, 2010

Postautor: Raven_DM » wt 20 lip, 2010

Witajcie !

Dzięki Wszystkim za posty.

Z tym szaleństwem po prawdziwych bezdrożach to ja jeszcze poczekam - chyba najpierw muszę nauczyć się jeździć tą maszyną, chociażby po asfalcie... :lol:

Poza tym kilka niezbędnych napraw trzeba w nim wykonać:
- drążek reakcyjny ma dość znaczne luzy na przegubach;
- nie trzyma amortyzator na przednim zawieszeniu.
Łącznie daje to ciekawy efekt przy większych prędkościach na dziurach.

Na koniec faktycznie wypada pochwalić się swoim nabytkiem :D w końcu na nowych blachach.

Nissan Patrol GR Y60 SLX 4,2L long 1992 :D

Awatar użytkownika
Andrzey
4X4 Szczecin
Posty: 1272
Rejestracja: pn 05 mar, 2007
Lokalizacja: www

Postautor: Andrzey » wt 20 lip, 2010

Słuszny typ :mrgreen:
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.



4.2 DONKEY

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » wt 20 lip, 2010

Gratulacje, przynajmniej głowicy nie musisz robić.

Raven_DM
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 29
Rejestracja: sob 17 lip, 2010

Postautor: Raven_DM » pt 23 lip, 2010

Hej !

Z tych ważniejszych rzeczy, która mnie cieszy, to raczej pełna sprawność sprzęgiełek (wprawdzie to nie moja ocena - tak do końca nie umiem jeszcze się nimi posługiwać w terenie, a w razie potrzeby korzystam, na razie z napędu 4x4). Druga sprawa to dobry stan silnika.

Nieznaczne dopracowanie zawieszenia - jest w trakcie. Cieknie też z kul, może trochę za dużo, ale to bym musiał porównać z innymi Patrolami.

W rachubę wejdzie raczej remont blach, malowanko i konserwacja podwozia. Renowacja niektórych układów elektryki i kabiny, co pochłonie większość kosztów. Przeróbka klimatyzacji, bo autko po przekładce.

Poza tym wymiana ogumienia na nowe - raczej Goodricha, ale nie mam jeszcze rozeznania pełnego.

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 23 lip, 2010

Raven_DM pisze:Hej !

Z tych ważniejszych rzeczy, która mnie cieszy, to raczej pełna sprawność sprzęgiełek (wprawdzie to nie moja ocena - tak do końca nie umiem jeszcze się nimi posługiwać w terenie, a w razie potrzeby korzystam, na razie z napędu 4x4). Druga sprawa to dobry stan silnika.

Nieznaczne dopracowanie zawieszenia - jest w trakcie. Cieknie też z kul, może trochę za dużo, ale to bym musiał porównać z innymi Patrolami.

W rachubę wejdzie raczej remont blach, malowanko i konserwacja podwozia. Renowacja niektórych układów elektryki i kabiny, co pochłonie większość kosztów. Przeróbka klimatyzacji, bo autko po przekładce.

Poza tym wymiana ogumienia na nowe - raczej Goodricha, ale nie mam jeszcze rozeznania pełnego.


Silnik to będziesz miał zdrowy przez najbliższe 1.000.000 km :). Na ogólnopolskim forum jest taki jeden Patrol 4,2D co ma 1.200.000 km i silnik dalej pracuje bez zarzutu. Gorzej z resztą ;)

Z kul to wogóle nie powinno ciec. W nich nie ma oleju tylko samr. Jak cieknie to znaczy, że uszczelniacz półosi do wymiany.

A tak bajdełej, to napisz gdzie mieszkasz. Może się kiedyś spotkamy i pogadamy o 4,2 :)


Wróć do „Plotki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości