gazownia w dieslu??
- Tomek_Mlody
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 88
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: Szczecin:)
gazownia w dieslu??
ja to sie tam nie znam:) ale jest to możliwe czy ktoś w aukcji sie pomylił i to jest benzyna??
http://jts.otomoto.pl/toyota-land-cruis ... 08530.html
http://jts.otomoto.pl/toyota-land-cruis ... 08530.html
- tanq
- Operator wyciagarki
- Posty: 251
- Rejestracja: czw 17 maja, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
przem68 pisze:jemu chyba chodzi o to, że ma w wyprawówce kuchenkę gazową
diesel na gaz hueh hueh, a może jeszcze na holzgas to by dopiero było, nazbiera se chrustu w lesie i heja na wypad !!
swoją drogą ostatnio czytalem ebooka na temat instalacji do diesla sprzetu do przerobienia na holzgaz wlasnie wkladasz w palenisko drewienka i smigasz jak anglicy w czasie II wojsny światowej
vitara 1,6
- Tanto
- 4X4 Szczecin
- Posty: 4671
- Rejestracja: pn 21 maja, 2007
- Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
- Kontaktowanie:
w tym jest przyszłość panowie i monopoliści niech się w żyć całują
http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/
http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
w tym roku Volvo ma wprowadzić takie rozwiązanie :
http://www.volvotrucks.com/dealers-vtc/ ... pubid=8211
http://www.volvotrucks.com/dealers-vtc/ ... pubid=8211
autobusy i tramwaje.... GR Long
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Jest tak jak pisze LSD. Gaz jest dodatkowym paliwem i dostarczany jest do silnika razem z zasysanym powietrzem. Jeździ się normalnie na ropie i zarazem na gazie w stosunku ok.80%ON - 20%LPG czyli dzięki temu że w powietrzu jest pewna ilość gazu dająca dodatkową energię mniej wciskasz prawy pedał więc zużywasz mniej ropy. Oszczędzasz na różnicy w cenie zakupu tych 20% gazu.
Być może ktoś przerabia diesle w taki sposób jak to opisał Kondziu ale to tak jakby wymyślić od nowa benzyniaka bo po takiej przeróbce można by jeździć również na benzynie.
Być może ktoś przerabia diesle w taki sposób jak to opisał Kondziu ale to tak jakby wymyślić od nowa benzyniaka bo po takiej przeróbce można by jeździć również na benzynie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
miastek pisze:Jest tak jak pisze LSD. Gaz jest dodatkowym paliwem i dostarczany jest do silnika razem z zasysanym powietrzem. Jeździ się normalnie na ropie i zarazem na gazie w stosunku ok.80%ON - 20%LPG czyli dzięki temu że w powietrzu jest pewna ilość gazu dająca dodatkową energię mniej wciskasz prawy pedał więc zużywasz mniej ropy. Oszczędzasz na różnicy w cenie zakupu tych 20% gazu.
Być może ktoś przerabia diesle w taki sposób jak to opisał Kondziu ale to tak jakby wymyślić od nowa benzyniaka bo po takiej przeróbce można by jeździć również na benzynie.
...true
a to niby jak?kondziu pisze:...rozprężyć spreżanie.
Inny walek rozrzadu?
Inne korbowody?
Inny wal korbowy z krotszymi wykorbieniami?
Grubsza uszczelka pod glowica?
A moze wystarczy turbo zdemontowac?
A co wtedy spowoduje zaplon mieszanki? Cos Kondziu chyba zmyslasz. O takiej technologii jak Miastek opisuje slyszalem, ale zeby dyzla zupelnie na bene przerabiac...
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Andrzey pisze:a to niby jak?kondziu pisze:...rozprężyć spreżanie.
Inny walek rozrzadu?
Inne korbowody?
A moze inny wal korbowy z krotszymi wykorbieniami?
A moze wystarczy turbo zdemontowac?
A co wtedy spowoduje zaplon mieszanki? Cos Kondziu chyba zmyslasz. O takiej technologii jak Miastek opisuje slyszalem, ale zeby dyzla zupelnie na bene przerabiac...
Teoretycznie się da.
Wiele marek stosuje te same bloki, wały, korbowody w dieslu i benzynie ale te silniki mają inne tłoki i głowice więc trzeba by było je wymienić a to tylko część dalej koło zamachowe sprzęgło, skrzynie biegów (zupełnie inne przełożenia). Do tego cała instalacja elektryczna silnika czujniki, cewki, itp... bez sensu.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Na razie na samym "odprezaniu" silnika sie skupilem. Fakt, nie wymienilem jeszcze wymiany calej glowicy
Ale koncowo to taniej po prostu swap silnika na benzyniaka zrobic wlasnie.
Mosty od kompletacji z benzyna tez miewaja inne przlozenia
Ale koncowo to taniej po prostu swap silnika na benzyniaka zrobic wlasnie.
Mosty od kompletacji z benzyna tez miewaja inne przlozenia
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
miastek pisze:Teoretycznie się da.
Wiele marek stosuje te same bloki, wały, korbowody w dieslu i benzynie ale te silniki mają inne tłoki i głowice więc trzeba by było je wymienić a to tylko część dalej koło zamachowe sprzęgło, skrzynie biegów (zupełnie inne przełożenia). Do tego cała instalacja elektryczna silnika czujniki, cewki, itp... bez sensu.
Przykład Patrol 4,2D i 4,2EFI.
Blok ten sam, wał i korby te same, koło zamachowe to samo, sprzęgło i skrzynia ta sama (przełożenia też).
Różne tłoki, głowica, wałek i jego napęd, kolektory.
Efekt tego taki, że 4,2EFI kręci się do 4,5 tys obrotów, dokładnie tak jak diesel
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości