remont silnika
remont silnika
mam pytanko do ogółu i proszę o poradę. Jakiś czas temu zatarłem silnik na 3 cylindrze w swoim płaskim. Dzisiaj otworzyli go i stwierdzili że jest zatarty na pierścieniach. Moje pytanie jest następujące. Czy naprawa jest opłacalna i czy jest to trwałe czy lepiej wymienić silnik? Chodzi mi o to czy się po remoncie silnika taka historia nie powtórzy znowu?
Miastek średnio się na tym znam ale spróbuję coś więcej powiedzieć. Silnik 1,2 HTP od skody fabii. Podobno zatarł się ponieważ był zatkany katalizator i ciśnienie wywaliło olej na cylinder. Po rozbiórce powiedzieli że zatarte są pierścienie i pytali mnie co mają robić a ja powiedziałem z miną mędrca że się zastanowię i dam znać
używany to już masz
zapytaj ile bedzie kosztowała naprawa
bo używany wyjęty z samochodu ciężko sprawdzić w jakim jest stanie
myślę że remont powinien się zamknąć w cenie używanego a zawsze bedziesz miał pewność co do faktycznego przebiegu itd
(mowa o dobrze przeprowadzonym remoncie)
a co do tej teorii mechaników to cuś mi tu śmierdzi
zapytaj ile bedzie kosztowała naprawa
bo używany wyjęty z samochodu ciężko sprawdzić w jakim jest stanie
myślę że remont powinien się zamknąć w cenie używanego a zawsze bedziesz miał pewność co do faktycznego przebiegu itd
(mowa o dobrze przeprowadzonym remoncie)
a co do tej teorii mechaników to cuś mi tu śmierdzi
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Jeśli używany 2500 tyś zł to ja bym zapomniał o remoncie.
Po pierwsze cena pewnie osiągnie podobny wymiar (jak nie większy) a po drugie szlify to można sobie w buty wsadzić, nigdy nie miałem zaufania do tego typu napraw a kilka ich robiłem nawet z super gwarancja w super firmie a po 1000 km wysrało np. panewki.
A ta diagnoza to skąd oni to wymyślili.
Ja bym poszukał silnika i z robotą w 3000 tys sie powinieneś zmieścić, czasem można kupić silnik który jeszcze jest w aucie i można go uruchomić i sprawdzić.
Po pierwsze cena pewnie osiągnie podobny wymiar (jak nie większy) a po drugie szlify to można sobie w buty wsadzić, nigdy nie miałem zaufania do tego typu napraw a kilka ich robiłem nawet z super gwarancja w super firmie a po 1000 km wysrało np. panewki.
A ta diagnoza to skąd oni to wymyślili.
Ja bym poszukał silnika i z robotą w 3000 tys sie powinieneś zmieścić, czasem można kupić silnik który jeszcze jest w aucie i można go uruchomić i sprawdzić.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
cookie pisze:btw znalazłem silnik za 2 tys więc nie jest najgorzej
A tak przy okazji jeszcze podpytam. Co Waszym zdaniem mogło być przyczyną zatarcia się tego 3 cylindra? Pytam z ciekawości
No Kuki , chłopie !!
Nie wielu z nas ma szklana kulę na biurku
Chyba,ze przyjmiesz za pewnik wywróżenie z fusów [kawa/herbata]
prezes, po prostu prezes
Wróć do „Warsztaty samochodowe”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości