Ford maverick
Ford maverick
Co myślicie o tym pojeździe? Znalazłem kuszący egzemplarz na który mnie stać i nie jest rdzawym samurajem, co więcej silniczek 2.7 ropniok, 95 rok, kolor biały, zarejestrowany w Polsce. Ma ktoś z SAT'u takie coś? Jakieś opinie?
nie mam z takim doświadczenia ale zdaje sie że ma wiele wspólnego z terrano. całkiem sympatyczne o ile nie chcesz go ostro mordować. i przedewszystkim bym się zorientował jak wygląda u nas naprawczość, dostępność części i takie tam, bo aso to cie wykończy najpierw nerwowo, potem finansowo a na koniec przyślą kartkę z życzeniami na helloween
Nie będzie katowany, topiony etc. Jedynie lekki tren, wypady, rajdy turistik.
Naprawczość zabezpieczam we własnym zakresie.
Wszelkie złe opinie nie są mile widziane gdyż stałem się dziś jego posiadaczem. Wiele wody w Odrze upłynie zanim pokaże go szerszemu gronu bo wymaga trochę pracy. Kupiłem go za 6 tyś, blacha dobra, napędy sprawne, wahacze z przodu tłuką (do roboty przednia zawiecha i chamaki) opony dramatyczne, do zakupienia.
Poddam go lekkim modyfikacjom i wtedy go pokaże
Naprawczość zabezpieczam we własnym zakresie.
Wszelkie złe opinie nie są mile widziane gdyż stałem się dziś jego posiadaczem. Wiele wody w Odrze upłynie zanim pokaże go szerszemu gronu bo wymaga trochę pracy. Kupiłem go za 6 tyś, blacha dobra, napędy sprawne, wahacze z przodu tłuką (do roboty przednia zawiecha i chamaki) opony dramatyczne, do zakupienia.
Poddam go lekkim modyfikacjom i wtedy go pokaże
Re: Ford maverick
Europejski Ford Maverick to nic innego jak Nissan Terrano. Róźni się znaczkiem na masce. Silnik 2,7 to jedna z bardziej udanych konstrukcji Nissana. Autko fajne, ale nie nadaje się w ciężki teren - z przodu niezależne zawieszenie na drążkach skrętnych skutecznie ogranicza możliwość liftu
Tak, zgoda. Auto nie jest z przeznaczeniem na ciężki teren z resztą jak mnie mocniej pociągnie w błoto to z samochodem się nie żenię prawda?
Co do możliwości liftu... Ceny uhuhuh szkoda pisać.
Przeróbce chce poddać zderzak przód, może tył, wysokie buty ze stajni MT, ewentualne osłony brzucha bo pewnikiem będzie tarł.
Co do krawężników Gór nie zdobędę ale z krawężnikami damy radę.
Dobre auto i tyle, prezentacja w przyszłości
Co do możliwości liftu... Ceny uhuhuh szkoda pisać.
Przeróbce chce poddać zderzak przód, może tył, wysokie buty ze stajni MT, ewentualne osłony brzucha bo pewnikiem będzie tarł.
Co do krawężników Gór nie zdobędę ale z krawężnikami damy radę.
Dobre auto i tyle, prezentacja w przyszłości
Re: Ford maverick
Był też fajniejszy Ford Maverick ( na rynek Australijaki) ciekawe, że pod tą samą nazwą.
Dziś przyprowadziłem swój zakup na warsztat, rozebrałem go pod oględziny i wyszła lekka padaczka bo zawiecha z przodu jest mocno zaniedbana, nie poddaję się jeszcze (bo nie znam cen części ) Zrobiłem przymiarki do zderzaka i tak sobie myślę że na najbliższe dni/tygodnie mu odpuszczę bo tam większa rzeźba z tym będzie... Jeżeli ktoś ma jakieś fotki z fajnymi terranami co mają fajne zderzaki to ja chętnie zobaczę, przemyślę i sam coś wykąbinuję.
Co do tego tematu że maverick nie jest do terenu... dało mi to do myślenia i dziś doszedłem do wniosku że Hołek też ma zawieszenie wielowachaczowe i daje radę jak cholera :D:D
Co do tego tematu że maverick nie jest do terenu... dało mi to do myślenia i dziś doszedłem do wniosku że Hołek też ma zawieszenie wielowachaczowe i daje radę jak cholera :D:D
aniemówiłem?
ale nic nie bój ja też na drążkach i całkiem zadowolony(mimo że taki jeden tu z tąd się ze mnie nabijaQiwać lubi), mimo że nie wiele mam tych wypadów na koncie to drugi raz już na cegłach stoje
jak mówisz zderzak to pewnie i wyciągarka - szykuj się, pracuj za dobre pieniądze, przydadzą się
a jak hołek to inna waga, nie oceniam czy lżejsza czy cięższa
obie wagi lubię(niektóre tylko pooglądać )
ale nic nie bój ja też na drążkach i całkiem zadowolony(mimo że taki jeden tu z tąd się ze mnie nabijaQiwać lubi), mimo że nie wiele mam tych wypadów na koncie to drugi raz już na cegłach stoje
jak mówisz zderzak to pewnie i wyciągarka - szykuj się, pracuj za dobre pieniądze, przydadzą się
a jak hołek to inna waga, nie oceniam czy lżejsza czy cięższa
obie wagi lubię(niektóre tylko pooglądać )
student pisze:Petio to czym Ty się poruszasz? Bo z tego zdjątka mało widać, często widuję auta w kolorach jak Twój ale ciągle inne marki/modele.
Co do mojego wehikułu to się uspokoiłem, sprawdziłem ceny na necie, nie wrzucę w niego bóg wie ile kasy żeby doprowadzić go do stanu używalności.
nie marudż chłopaki nie płaczą
Pytań garść:
Gdzie w szczecinie spawają ramy? Moja wymaga tego zabiegu a nie chcę tego robić sam, wolę zapłacić żeby to jakoś ręce i nogi miało.
Czy końcówki drążków się regeneruje? Jeżeli tak to gdzie to robią? Drążek poprzeczny ma luzy a końcówki są niewymienialne...
Czy ktoś ma na zbyciu półosie do mavericka/terrano? Lewą i prawą. Poprzednik jeździł bez osłon i się posypały.
Reflektor używany prawy jest jeszcze potrzebny, pękła szybka i podobno dowód za to zabierają.
Czy gumki do amortyzatorów są ogólne dostępne? Czy też będę musiał odstawić rzeźbę z jakimiś tulejkami gumowo metalowymi?
Gdzie robią zderzaki? Jak szukałem do samuraja to można było za kilka stówek kupić a do mavericka nie znalazłem takowego, oryginalne off road kosztują po 3000 -3500 a tyle nie dam
Tak w ogóle to przydał by się namiar na jakiś szrot gdzie ewentualnie części można do niego dostać.
Czy robią jakieś osłony gumowych osłon przegubów?
Gdzie w szczecinie spawają ramy? Moja wymaga tego zabiegu a nie chcę tego robić sam, wolę zapłacić żeby to jakoś ręce i nogi miało.
Czy końcówki drążków się regeneruje? Jeżeli tak to gdzie to robią? Drążek poprzeczny ma luzy a końcówki są niewymienialne...
Czy ktoś ma na zbyciu półosie do mavericka/terrano? Lewą i prawą. Poprzednik jeździł bez osłon i się posypały.
Reflektor używany prawy jest jeszcze potrzebny, pękła szybka i podobno dowód za to zabierają.
Czy gumki do amortyzatorów są ogólne dostępne? Czy też będę musiał odstawić rzeźbę z jakimiś tulejkami gumowo metalowymi?
Gdzie robią zderzaki? Jak szukałem do samuraja to można było za kilka stówek kupić a do mavericka nie znalazłem takowego, oryginalne off road kosztują po 3000 -3500 a tyle nie dam
Tak w ogóle to przydał by się namiar na jakiś szrot gdzie ewentualnie części można do niego dostać.
Czy robią jakieś osłony gumowych osłon przegubów?
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości