Wyższość Świąt BN nad świętami WN

Jestem tu nowy... oraz pisanie o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10106
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Wyższość Świąt BN nad świętami WN

Postautor: prezes » czw 10 gru, 2009

....., czyli który samochód jest lepszy ?
Aro, LR, Toyota,Uaz, Nissan,Jeep, Suzuki, Honker czy Mitsubishi. A może Opel lub Daihatsu ??
Otóż drodzy Państwo, każdy jest dobry. Tak każdy !
Oczywiście jeden może bardziej dobry a drugi może trochę mniej, ale każdy jest dobry. Zależy tylko czego oczekujemy od posiadanego auta ?
Tak się jakoś dziwnie złożyło,że posiadałem już auto PB+gaz oraz diesla, posiadałem i "drążkowahaczowca" i "resoraka" i mam "sprężynowca" i według mojej subiektywnej opinii najlepiej się sprawuje zawieszenie na sztywnych mostach na sprężynach. Komfort, wytrzymałość, trwałość.
O wyższości diesla nad benzyną chyba nie muszę się rozpisywać,

Ostatnio na tymże forum rozpoczęła się mała "walka" :lol: , [na razie tylko słowna] która to fura jest lepsiejsza ????

Ale jak tu porównywać tak rózne klasowo auta ?
Jedynie do rywalizacji mogą stanąć GR [5 drzwi], Defender [5 drzwi] i Pajero II [5 drzwi] no i może jeszcze G-klasa 3.0 D [5 drzwi]-podobne gabaryty, waga, poj silnika i moc. A reszta aut niech szuka porównań w swojej klasie.
I przekomarzanie się ze Jeep jest lepsiejszy od GR jest tak na prawdę o kant d.upy potluc [Dabeł :twisted: ]

I według mojej czysto subiektywnej oceny, do rajdów i popierdółek dookoła komina to najlepsza jest Toyota LC LJ70 -waga, moc, zwrotność, wyważenie i wytrzymałość, a na dalsze wyjazdy mimo wszystko będe sie upierał przy Nissanie Patrolu GR-przestronność, wygoda, wytrzymałość.
I nie piszę tego tylko dlatego,ze mam GR, piszę to na podstawie wieloletnich obserwacji środowiska OR.

A jakie są wasze oceny szanowne koleżanki i koledzy ??
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5861
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 10 gru, 2009

Do rajdów tylko i wyłącznie SAMURAI :!: :!: :!: Mimo że benzyniak wody się nie boi, mimo iż resorak zwiecha robi bo jest lekki jak piórko w porównaniu z innymi terenówkami.

Na wyprawy GR lub LC.

Do lansu Wrangler.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10106
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » czw 10 gru, 2009

A jak masz jesienią dojechać do rajdu powiedzmy ze 400 km ?
:lol:
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
budzik
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 760
Rejestracja: czw 18 gru, 2008
Lokalizacja: Stargarad

Postautor: budzik » czw 10 gru, 2009

miastek pisze:Do rajdów tylko i wyłącznie SAMURAI :!: :!: :!: Mimo że benzyniak wody się nie boi, mimo iż resorak zwiecha robi bo jest lekki jak piórko w porównaniu z innymi terenówkami.


Co widac po wynikach watahy w woj. Gryfińskiego :wink:
Miastek też robił bardzo dobre wyniki samurajska terenufką . . .

Ja naraie przesiadłem się z resorów na sprężyny. I zdecydowanie to drugie zawieszenie lepiej służy i jest przyjemniej dla uzębienia.

GR krótki bez tylnej kanapy - prawie jak długi :690:

Awatar użytkownika
budzik
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 760
Rejestracja: czw 18 gru, 2008
Lokalizacja: Stargarad

Postautor: budzik » czw 10 gru, 2009

prezes pisze:A jak masz jesienią dojechać do rajdu powiedzmy ze 400 km ?
:lol:


prawo jazdy kat C
albo troszku cierpliwości :wink:

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5861
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 10 gru, 2009

prezes pisze:A jak masz jesienią dojechać do rajdu powiedzmy ze 400 km ?
:lol:


To GR + laweta i cheja.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » czw 10 gru, 2009

ty to Ociec jak coś napiszesz to juz napiszesz..... :mrgreen:
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
przemsson
menager wklejonych
Posty: 477
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemsson » czw 10 gru, 2009

Fachowcy i znawcy tematu się wypowiedzieli :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wrangler YJ 4 l
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5861
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 10 gru, 2009

No oczywiście że fachowcy.
Samuraia miałem i mało kto był w stanie mnie dogonić na rajdzie.
Gr'a mam i jest fajnie ale nie do rajdów.
Wranglera obserwuje odkąd jeżdżę i kiedyś nawet chciałem mieć.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » pt 11 gru, 2009

a ja miałem i Patrola i teraz mam Wrangla więc też się wypowiem.
Patrol- tak jak napisał Prezio więc się powtarzać nie będę. Bardzo dobrze mi się nim jeździło i naprawdę dawał radę ale był dość mocno zmotany.
Wrangler - nie chodzi tu o legende srende, ale jak do niego wsiadam to morda mi sie sama cieszy bo to auto ma naprawde świetny klimat i nie chodzi o lans bo do takich ludzi nie należe. Co do możliwości terenowych to ciężko się wypowiedzieć bo mało jeździłem ale po ostatnim wypadzie mogę śmiało stwierdzić że auto nadrabia mocą i lekkością.

A tak poza tym po co te porównywania co jest lepsze a co gorsze, każdy niech wybierze to co mu bardziej pasuje i tyle.

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » pt 11 gru, 2009

Najlepsiejsi w teren jest ten który ma lepszą wyciągarkę.
8)

Awatar użytkownika
Dziku
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 798
Rejestracja: pn 14 kwie, 2008

Postautor: Dziku » pt 11 gru, 2009

ja nie mam takiego doświadczenia jak koledzy... ale mogę powiedzieć ze jak na moje osobiste potrzeby LC70 jest wystarczający. z drugiej strony dobrze jest posłuchać doświadczonych osób :)

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4671
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » pt 11 gru, 2009

...a i tak najlepsza w teren jest Niviasta :twisted: ...z dużymi balonami 8)
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 11 gru, 2009

Tanto pisze:...a i tak najlepsza w teren jest Niviasta :twisted: ...z dużymi balonami 8)


Chyba niewiasta ;)
A co do Nivki to na orginalnych "kartoflakach" najlepiej jeździ.

Darek...
ADMINISTRATOR
Posty: 3917
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Darek... » pt 11 gru, 2009

a ja tam nie lubię świąt :evil:
Honker 2324

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4671
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » pt 11 gru, 2009

LSD pisze:Chyba niewiasta ;)

Jak zwał, tak zwał... grunt żeby było miło :-)
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Awatar użytkownika
kondziu
nawigator
Posty: 551
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kondziu » pt 11 gru, 2009

najlepszy jest mój bo jest mój twój jest najlepszy dla ciebie bo jest twój :D lepszy swój niż cudzy :wink: Preziu patrząc na wyważenie to wszystkie mają koło 40 stopni przechyłu gelanda ma 38 nie ważne te parę stopni jedynie patrol ma 46 i stara seria miała 45
ONE LIFE.LIVE IT

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 11 gru, 2009

kondziu pisze: patrol ma 46


No i znowu Patrol wygrywa. Co na to poradzić ;)

Awatar użytkownika
fruzia
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 822
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: fruzia » sob 12 gru, 2009

Do pokatania rzeczywiście samurai, bo nawet niezbyt dłubnięty dobrze sobie daje rade. Poza tym jest wąziutki i króciutki i między drzewami śmiga, gdy dłuższe pojazdy walczą z manerwowaniem na 60 razy.
Jednakowoż uczciwie przyznaję, że długi GR też sobie znakomicie radzi i przy okazji nie wygazowuje piwa, co jest nagminne w Suzuki :lol:
Natomiast do wypraw zdecydowanie GR i to do tego długi, tyle, że 35' warto wymienić na coś dogodniejszego do wsiadania i wysiadania.

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » ndz 13 gru, 2009

Niebezpieczny to temat jest bo walka toczyć się będzie o zdania które są sprzeczne.

Moje zdanie wyrażę krótko:
-teren wkoło komina: Samuraj - bo tani, LJ70 bo terenoodporna ale droższa znacznie.
- wyprawa: GR long, albo Defender 5 drzwiowy ale defendera bym się bał bo to angol.

Zgodzę się z Prezesem, że każde auto jest dobre


Wróć do „Plotki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości