eee... nie bujaj - jakie nowe oponki kupiłeś? pochwal się...gszyp pisze:LEPIEJ KUPIĆ NOWE A NIE REGENEROWAĆ WYJDZIE TANIEJ
NOWE TO NOWE JA TAK UCZYNIŁEM
Które opony polecacie??
www.Karkonosze.ws
serwis miłośników Karkonoszy
serwis miłośników Karkonoszy
- hans
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 149
- Rejestracja: sob 21 kwie, 2007
- Lokalizacja: 4x4 zachodniopomorskie
Czy to pomysł dobry czy słaby to czas pokaże... na chwilę obecną mogę stwierdzić, że dużej różnicy w prowadzeniu nie ma (dotychczas miałem AT 255/75/15) Dopiero od 70 km/h zaczynają szumieć...
Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie
masz do czynienia z usterką elektryczną.
masz do czynienia z usterką elektryczną.
- kabbbatunio
- Operator wyciagarki
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
- Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>
thor88 pisze:Czy to pomysł dobry czy słaby to czas pokaże... na chwilę obecną mogę stwierdzić, że dużej różnicy w prowadzeniu nie ma (dotychczas miałem AT 255/75/15) Dopiero od 70 km/h zaczynają szumieć...
eee smiem twierdzic ze to itak zły pomysł sie pogorsza warunki typu deszcz a juz nie powiem ze zima zaskakuje drogowców czasem w naszym kraju, to tak jak bardziej doswiadczeni mowili bedzie nie ciekawie na mt , a czy od 70 zaczynaja szumiec czy od 120 to chyba nie zabardzo trafna uwaga zwz na to ze ehem to mt'ki w koncu czyli mud terain a nie asfalt pocinaka
pozdro kabat
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Ciekawy jest MAXXIS CREEPY CRAWLER i podobno jako jedyna opona trzyma rozmiar w 100%. Problem w tym, że to opona diagonalna i przez to praktycznie nie do wyważenia, no i robi dopiero przy ciśnieniu 0,6 bara wiec bez beadlock'ów nie da rady.
Zajebiście robi BOGGER ale nie nadaje się na asfalt.
Mosty wytrzymają 37 cali i nawet bez zmiany przełożeń da sie jezdzic tyle że przestaniesz używać 2'go biegu w terenie.
Zajebiście robi BOGGER ale nie nadaje się na asfalt.
Mosty wytrzymają 37 cali i nawet bez zmiany przełożeń da sie jezdzic tyle że przestaniesz używać 2'go biegu w terenie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
To ze portfel będzie lżejszy to juz wiem, dlatego skarbonke tym razem bedę rozbijał
Jesli trzeba bedzie bardziej podcinac, ciąc, przerabiać - też da sie zrobic.
Teraz juz wiem, ze bez problemu 35' mozna dać, ewentualnie i 37' zapewniając sobie wolniejszą jazdę w terenie. Także 35' raczej. tylko BFG NOWA nie ma tego rozmiaru
MAXXIS CREEPY CRAWLER kontra BOGGER
Jeśli mowa o takich oponach to która ?
Bogger napewno bedzi znikał jezdząc po czarnym. O ile bedzie to szynszy "proces" znikania patrząc na SIMEX-y Waldiego ?
Jesli trzeba bedzie bardziej podcinac, ciąc, przerabiać - też da sie zrobic.
Teraz juz wiem, ze bez problemu 35' mozna dać, ewentualnie i 37' zapewniając sobie wolniejszą jazdę w terenie. Także 35' raczej. tylko BFG NOWA nie ma tego rozmiaru
MAXXIS CREEPY CRAWLER kontra BOGGER
Jeśli mowa o takich oponach to która ?
Bogger napewno bedzi znikał jezdząc po czarnym. O ile bedzie to szynszy "proces" znikania patrząc na SIMEX-y Waldiego ?
miastek pisze:Ciekawy jest MAXXIS CREEPY CRAWLER i podobno jako jedyna opona trzyma rozmiar w 100%. Problem w tym, że to opona diagonalna i przez to praktycznie nie do wyważenia, no i robi dopiero przy ciśnieniu 0,6 bara wiec bez beadlock'ów nie da rady.
Zajebiście robi BOGGER ale nie nadaje się na asfalt.
Mosty wytrzymają 37 cali i nawet bez zmiany przełożeń da sie jezdzic tyle że przestaniesz używać 2'go biegu w terenie.
CREPPY CRAWLER - jest róznica w terenie do tych, co mamy obecnie w autach
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Jest ale dopiero gdy zejdziesz z ciśnienem poniżej 0,6 bara, a na takim cisnieniu to tylko na beadlock'ach mozna jezdzic.
No i tak jak ci pisałem raczej zapomnij o tym ze je wywazysz.
To jest opona diagonalna przeznaczona do jazdy na bardzo niskim cisnieniu!
Co do boggerów to robią zajebiście w terenie ale nie nadają sie na asfalt i jak już staniesz to w oka mgnieniu dokopujesz się do jądra ziemi
No i maja fajny rozmiar 35x14 r15
Może napisz do czego one ci są potrzebne bo mi się wydaje, że masz jakiś kompleks po rajdzie uwierz mi że oponami rajdu nie wygrasz.
A goodrisie beda w przyszłym roku w pelnej rozmiarówce.
No i tak jak ci pisałem raczej zapomnij o tym ze je wywazysz.
To jest opona diagonalna przeznaczona do jazdy na bardzo niskim cisnieniu!
Co do boggerów to robią zajebiście w terenie ale nie nadają sie na asfalt i jak już staniesz to w oka mgnieniu dokopujesz się do jądra ziemi
No i maja fajny rozmiar 35x14 r15
Może napisz do czego one ci są potrzebne bo mi się wydaje, że masz jakiś kompleks po rajdzie uwierz mi że oponami rajdu nie wygrasz.
A goodrisie beda w przyszłym roku w pelnej rozmiarówce.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości