motacie coś????
ja wlasnie ide po "taniosci"wygolilem rame gdzie sie dalo fleksem, wycielem co sie dalo i dalem nowe kawalki z blachy i profili 3mm
przy okazji kupilem pistolet do piaskowania 65szelestow
zapakowalem do swojego crx 150kg piasku, czesc z budowy u ojca a ze 100kg z P l a z y
tylko narazie musze czeac zeby piasek wysechl, ale nawet na takie male "g" za 65zika ladnie czysci
a na to wszystko sigma epoksyd za 170zika
w sumie jak ktos ma miga to
2m profilu 100x50x3 - 40zika
pistolet - 65
piasek---- wg uznania mozna kupic w workach 20-40zika za 5kg, ale jak sam sprzedajacy mi pistolet powiedzial ze lepiej kupic zwykly budowlany i sobie przesiac
epoksyd 170
do tego 4-5 tubek masy uszczeliajacej - 100z
1l chlorokauczuku 25-30ika
i masz dol zadnie zabezpieczony
tarcze rozpuszczalniki papiery ok 100
dzisiaj zrobilem maly test pedzlem sigmy i rozrobilem 250ml starczylo na gore baku oslone, springa, hak zaczep, mocowania zderzakow, i caly tyl ramy od kielichow i z jednej banki do polowy auta
mysle ze pistoletem starczy spokojnie na 3 warstwy podloga plus rama mosty i pierdolki
przy okazji kupilem pistolet do piaskowania 65szelestow
zapakowalem do swojego crx 150kg piasku, czesc z budowy u ojca a ze 100kg z P l a z y
tylko narazie musze czeac zeby piasek wysechl, ale nawet na takie male "g" za 65zika ladnie czysci
a na to wszystko sigma epoksyd za 170zika
w sumie jak ktos ma miga to
2m profilu 100x50x3 - 40zika
pistolet - 65
piasek---- wg uznania mozna kupic w workach 20-40zika za 5kg, ale jak sam sprzedajacy mi pistolet powiedzial ze lepiej kupic zwykly budowlany i sobie przesiac
epoksyd 170
do tego 4-5 tubek masy uszczeliajacej - 100z
1l chlorokauczuku 25-30ika
i masz dol zadnie zabezpieczony
tarcze rozpuszczalniki papiery ok 100
dzisiaj zrobilem maly test pedzlem sigmy i rozrobilem 250ml starczylo na gore baku oslone, springa, hak zaczep, mocowania zderzakow, i caly tyl ramy od kielichow i z jednej banki do polowy auta
mysle ze pistoletem starczy spokojnie na 3 warstwy podloga plus rama mosty i pierdolki
jakas cisza tu nastala wiec dorzuce pare fotek
podloga tyl
troche zabaway
na chwile obecna cala zalana epoksydem i zagumowana
modul komfortu czyli tapicerka z alfy 156
tylnia kanapa regulowana, z mozliwoscia rozlozenia do spania
Mialem robic zabudowe pod materac jak w wiekszosci projektow ale postawilem troche na inne podescie, dzieki mozliwosci regulacji polozenia siedziska kanapy oparcie kladzie sie na plasko z siedziskiemi przy dosunieciu foteli daje w miare wygodne wyro
narazie fotka samego stelaza
home made bagaznik dachowy
home made lapy srule
ogolny zarys z podniesionym przodem pod 4 halogeny,- obecnie w 95% wyspawany, zostaly jeszcze mocowania na sruby dla przypuszczalnego ladunku, kolo, karnistry, hilift
kolejny modul komfortu
klima...po dlugich poszukiwaniach i rozmowach z elytom kupiecka, olalem ich i kupilem zestaw do jakiegos daewoo, za 5set selestow nowa z 2letnia gwarancja na podzespoly
i zaczyna sie zezba...no w syie juz skonczylem mozowanie kompresora
tu pare fotek z przymiaru, wybralem troche inne miejsce niz oryginalne z uwagi na wyprowadzenie wezy i sama budowe lapy pod ten kompresor
na chwile obecna obspawany dorobione podparcie na lapie altka, dorobiona regulacja napiecia psaka , na wzor z alternatora
poza tym kupe pierdolek jak to przy rozebranym do gola parchu, nowy bat CB, lampki bagajera do spania, dodatkowe wtyki zasilania, i takie tam pierdolki mogoca sie przydac na wycieczce poza PL i UE
podloga tyl
troche zabaway
na chwile obecna cala zalana epoksydem i zagumowana
modul komfortu czyli tapicerka z alfy 156
tylnia kanapa regulowana, z mozliwoscia rozlozenia do spania
Mialem robic zabudowe pod materac jak w wiekszosci projektow ale postawilem troche na inne podescie, dzieki mozliwosci regulacji polozenia siedziska kanapy oparcie kladzie sie na plasko z siedziskiemi przy dosunieciu foteli daje w miare wygodne wyro
narazie fotka samego stelaza
home made bagaznik dachowy
home made lapy srule
ogolny zarys z podniesionym przodem pod 4 halogeny,- obecnie w 95% wyspawany, zostaly jeszcze mocowania na sruby dla przypuszczalnego ladunku, kolo, karnistry, hilift
kolejny modul komfortu
klima...po dlugich poszukiwaniach i rozmowach z elytom kupiecka, olalem ich i kupilem zestaw do jakiegos daewoo, za 5set selestow nowa z 2letnia gwarancja na podzespoly
i zaczyna sie zezba...no w syie juz skonczylem mozowanie kompresora
tu pare fotek z przymiaru, wybralem troche inne miejsce niz oryginalne z uwagi na wyprowadzenie wezy i sama budowe lapy pod ten kompresor
na chwile obecna obspawany dorobione podparcie na lapie altka, dorobiona regulacja napiecia psaka , na wzor z alternatora
poza tym kupe pierdolek jak to przy rozebranym do gola parchu, nowy bat CB, lampki bagajera do spania, dodatkowe wtyki zasilania, i takie tam pierdolki mogoca sie przydac na wycieczce poza PL i UE
cierpliwosc wytrwalosc.....
najprosciej byloby zaadoptowac z parcha z klima, ale jak podzwonilem to coniektorych poebalo z cenami, najtaniej mial koles za 2,5 kloca z chlodnica wywinieta w banana pogietymi rurkami i sprezarka przypominajaca wykopalisko z wojny
a komplet delu kosztowal mnie lekko ponad 5paczek i wszystko nojka, tyle ze zanim znalazlem odpowiednie miejsce i dorobilem lape uplynelo duzo.......
najprosciej byloby zaadoptowac z parcha z klima, ale jak podzwonilem to coniektorych poebalo z cenami, najtaniej mial koles za 2,5 kloca z chlodnica wywinieta w banana pogietymi rurkami i sprezarka przypominajaca wykopalisko z wojny
a komplet delu kosztowal mnie lekko ponad 5paczek i wszystko nojka, tyle ze zanim znalazlem odpowiednie miejsce i dorobilem lape uplynelo duzo.......
Martii trzymam kciuki , daj więcej szczegółów z rozwiązaniami typu zawory ciśnieniowe dodatkowy wentylator itd.
ja zmotałem dodatkowy wentylator od klimy z MB 124 - nowy kosztował mnie ok 100,00 zł i pasował bez ruszania chłodnicy oleju , ale nie dokładałem chłodnicy bo mi służy w razie gdyby wisko nie dawało rady
ja zmotałem dodatkowy wentylator od klimy z MB 124 - nowy kosztował mnie ok 100,00 zł i pasował bez ruszania chłodnicy oleju , ale nie dokładałem chłodnicy bo mi służy w razie gdyby wisko nie dawało rady
autobusy i tramwaje.... GR Long
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
kondziu pisze:jeszcze jak widzę brakuje napinacza paska bo czasem się przydaje ale pomysłu gratuluje i wytrwałości
Przeciez napisal ze napinany bedzie tak jak alternator wiec bez napinacza.
Tylko ze przy tej długosci paska moze nim zdrowo telepac i powinna byc rolka prowadzaca
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
bagaznik prawie gotowy do proszkowania, zostala jeszcze kosmetyka katowka
co do kompresora klimy, pasek napinany jest jak alternator, jutro wrzuce fotki mocowania i napinacza, troche czasu zeszlo na wykombinowanie napinacza, ale dziala w pelnym zakresie
pasek to 1250x10, troche dlugi wiec jak bedzie sie bujal, dodam rolke prowadzaca
co do osuszacza, bede budowal prowadnice powietrza z blachy alu 1-1,5, tak zeby podeszszla pomiedzy wentylator a rozdzielacz powietrza
co do samej klimy taki maly eksperyment bedzie, chlodnica miesci sie w prawej czesci scianki grodziowej, bo lewa zajmie intercooler
wybralem wersje fmica, bo i tak pach wiecej spedzi na czarnym, lub luznym niz w blocie po pachy, wiec opcja zaklejenia jest malo prawdopodobna
i z tym wiaza sie 2 kwestie
wywalenie puchy filtra, i zrobienie nowej tez z alu bod stozek i wyjsce w nadkole pod snorka, co pozwoli na dorzucenie 2 rurek 50 na polaczenie z IC
i takie male pytanie czy ktos nie spotkal sie w sznie z kolankami gumowymi 50, oring i wszelkie hurtownie moto nie maja,, moge sie uporac spawajac dolot, ale to dodatkowa zabawa
aaaa, parkowalem tydz temu, piatek pod macro kolo zoltego parcha na sprzedaz, mial fajne progi pod hilifta, jakby owner chcial sie ich pozbyc....
co do kompresora klimy, pasek napinany jest jak alternator, jutro wrzuce fotki mocowania i napinacza, troche czasu zeszlo na wykombinowanie napinacza, ale dziala w pelnym zakresie
pasek to 1250x10, troche dlugi wiec jak bedzie sie bujal, dodam rolke prowadzaca
co do osuszacza, bede budowal prowadnice powietrza z blachy alu 1-1,5, tak zeby podeszszla pomiedzy wentylator a rozdzielacz powietrza
co do samej klimy taki maly eksperyment bedzie, chlodnica miesci sie w prawej czesci scianki grodziowej, bo lewa zajmie intercooler
wybralem wersje fmica, bo i tak pach wiecej spedzi na czarnym, lub luznym niz w blocie po pachy, wiec opcja zaklejenia jest malo prawdopodobna
i z tym wiaza sie 2 kwestie
wywalenie puchy filtra, i zrobienie nowej tez z alu bod stozek i wyjsce w nadkole pod snorka, co pozwoli na dorzucenie 2 rurek 50 na polaczenie z IC
i takie male pytanie czy ktos nie spotkal sie w sznie z kolankami gumowymi 50, oring i wszelkie hurtownie moto nie maja,, moge sie uporac spawajac dolot, ale to dodatkowa zabawa
aaaa, parkowalem tydz temu, piatek pod macro kolo zoltego parcha na sprzedaz, mial fajne progi pod hilifta, jakby owner chcial sie ich pozbyc....
z przewodami to nie problem
http://www.gumalit.pl/pl/kontakt
tu maja wszelkiego rodzaje od producenta
np cena 1mb 50tki do 6barow to 31pln brutto,
bardziej interesowalyby mnie kolanka 90' o malym promieniu, ale chyba najszybciej wyjdzie mi zrobienie z elementow wydechu, po znajoomosci moge pogrzebac sobie troche w magazynie pali, wiec dobiore sobie cos o podobnym ksztalcie
http://www.gumalit.pl/pl/kontakt
tu maja wszelkiego rodzaje od producenta
np cena 1mb 50tki do 6barow to 31pln brutto,
bardziej interesowalyby mnie kolanka 90' o malym promieniu, ale chyba najszybciej wyjdzie mi zrobienie z elementow wydechu, po znajoomosci moge pogrzebac sobie troche w magazynie pali, wiec dobiore sobie cos o podobnym ksztalcie
ciezko powiedziec na oko kolo 25-30kg, targam go w pojedynke co popoludnie przed warsztat do spawania i teoretycznie daje sie podniesc jedna reka
jak byl bez balustrady to sam go wkladalem na dach do pasowania mocowan
cd mocowania pompy klimy
taki sposob sobie wymyslilem, do podparcia o lape alternatora dospawalem kawalek katownika plus nakretka 12
wkrecona sruba z naspawanymi 10tkami pozwala na dostosowanie sie pozycji sruby napinajacej, dziala plynnie w calym zakresie
i na koniec zmotalem dzisiaj drabinke
i nowe miejsce dla nowego bata, kabel idzie w burte i wychodzi na slupek w dodatkowej oslonie gumowej (harmonijka)
jak byl bez balustrady to sam go wkladalem na dach do pasowania mocowan
cd mocowania pompy klimy
taki sposob sobie wymyslilem, do podparcia o lape alternatora dospawalem kawalek katownika plus nakretka 12
wkrecona sruba z naspawanymi 10tkami pozwala na dostosowanie sie pozycji sruby napinajacej, dziala plynnie w calym zakresie
i na koniec zmotalem dzisiaj drabinke
i nowe miejsce dla nowego bata, kabel idzie w burte i wychodzi na slupek w dodatkowej oslonie gumowej (harmonijka)
Ja też właśnie jestem na etapie motania coolera. U mnie będzie z przodu. Chłodnica klimy jest pomiędzy nim, a chłodnicą wody.
Trochę ciasno się zrobiło, ale wszystko weszło. Przewody do coolera idą przez ścianę przednią. Niestety musiały wylecieć silniczki wycieraczek reflektorów.
Jakbyć chciał zobaczyć na żywo, to w weekend będę w garażu.
Sorry za jakość foty - robiona telefonem
Trochę ciasno się zrobiło, ale wszystko weszło. Przewody do coolera idą przez ścianę przednią. Niestety musiały wylecieć silniczki wycieraczek reflektorów.
Jakbyć chciał zobaczyć na żywo, to w weekend będę w garażu.
Sorry za jakość foty - robiona telefonem
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10106
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Willi pisze:drabinka dobra sprawa , nigdy się nie dorobiłem
Tylko po co Ci ona ?
Żeby wejść na dach, wystarczy koło zapasowe na klapie, a tak zamocowana drabinka jak u marti'ego [o jeżeli bedzie jej często używał], spowoduje wyginanie się tylnej furtki.
Już taki efekt u kogoś widziałem
prezes, po prostu prezes
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości