Sprzęgło wiskotyczne

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » wt 21 kwie, 2009

widziałem też taki patent by ochronić przed zabrudzeniem - to założył gościu siatkę chyba do regipsów przed chłodnice podobno skuteczne
autobusy i tramwaje.... GR Long

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » wt 21 kwie, 2009

miastek pisze:Tylko ze pomiedzy nimi tez potrafi zbierac sie syf i nie tylko ogranicza przeplyw powietrza ale dodatkowo je przeciera. Chyba ze sa od siebie bardzo daleko wtedy to faktycznie dosc dobre zabezpieczenie.

Tyle ze u mnie chłodnica mocniej jest pozaklejana od strony wentylatora niz atrapy.

zajebana bo pewnie wiatrak olej z silnika ciągnie w tym przeciekającym padle :P

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5871
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » wt 21 kwie, 2009

Wiatrak dmucha w druga strone matołku.
A w moim patrolu nic nie przecieka :evil:
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10165
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » śr 22 kwie, 2009

Willi pisze:widziałem też taki patent by ochronić przed zabrudzeniem - to założył gościu siatkę chyba do regipsów przed chłodnice podobno skuteczne

Miałem kiedyś taką siatktę jeszcze w Toyce, i zdawała zajebiście egzamin.
Jak sie zabrudziła błotem, to szybko sie wyciągało i albo wystarczyło wytrzepanie albo spłukanie wodą.
Siatka była na ramce z drutu.
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
Andrzey
4X4 Szczecin
Posty: 1272
Rejestracja: pn 05 mar, 2007
Lokalizacja: www

Postautor: Andrzey » śr 22 kwie, 2009

Ja mam taka siatke metalowa. Oczko 1mm. Robi OK. A pip potrafi wyprodukowac ciepla :mrgreen:
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.

4.2 DONKEY

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5871
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pn 20 lip, 2009

Wygląda na to że w końcu zakończyłem temat grzania sie mojego Patrola.
Przyczyną była zajebana chłodnica i nic nie dawało lanie wody przez atrape i przez wentylator.
Dopiero po wyjęciu chłodnicy z auta okazało sie ile w niej błota.
Godzina płukania i w końcu temperatura wróciła do normy. :D
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
budzik
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 760
Rejestracja: czw 18 gru, 2008
Lokalizacja: Stargarad

Postautor: budzik » pn 20 lip, 2009

miastek pisze: Dopiero po wyjęciu chłodnicy z auta okazało sie ile w niej błota.
:D

Ja u siebie jak wymieniałem chłodnice na nową (stara juz do niczego sie nie nadawała) to pozostałą część układu chłodzenia też płukałem i zgadza się. . . syfu jest tam bardzo dużo. Troche to potrwało zanim rdzawy szlam przestał lecieć :shock:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 20 lip, 2009

budzik pisze:
miastek pisze: Dopiero po wyjęciu chłodnicy z auta okazało sie ile w niej błota.
:D

Ja u siebie jak wymieniałem chłodnice na nową (stara juz do niczego sie nie nadawała) to pozostałą część układu chłodzenia też płukałem i zgadza się. . . syfu jest tam bardzo dużo. Troche to potrwało zanim rdzawy szlam przestał lecieć :shock:


Bo trzeba z silnika całą wodę spuścić. Z tyłu, po stronie kierowcy przy skrzyni biegów jest taka specjalna śrubka / zaworek.

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » śr 22 lip, 2009

Ale to w chłodnicy Ci się ten syf zebrał czy z wierzchu między żeberkami się zapchało i wiatr nie przechodził?
Bo jak w chłodnicy to pomyśl co Ty masz w głowicy, jak czuje się teraz pompa wody i tym podobne pierdółki gdzie krąży woda... przecież tam też musi być kilo szlamu... Swoją drogą to co to był za płyn?

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5871
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 23 lip, 2009

Czytajcie ze zrozumieniem :evil:
miastek pisze:Przyczyną była zajebana chłodnica i nic nie dawało lanie wody przez atrape i przez wentylator.


Jak miałbym płukać chłodnice od srodka przez atrape :?:
Chłodnica była zajeb... na zewnątrz błotem i był za mały przepływ powietrza :!:
Wewnątrz jest czysta tak jak reszta układu, auto jezdzilo na płynie wiec niby skad mialby sie tam wziasc syf?
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » czw 23 lip, 2009

A no racja racja, nie doczytałem.
Powiem Ci że u mnie w toyocie to też niby na płynie jeździła a wewnątrz zrobiła się taka skorupka dziwna i trochę kamienia pływało, różne są płyny. Jak wymienialiśmy silnik to zalałem oryginalna z DAF'a i jest cacy


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości