Wie ktos moze jakie mozna dac tam opony bez liftu.
Chodzi o starego RANGE ROVERA.
Jakie najwieksze opony do RANGA
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5871
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Jakie najwieksze opony do RANGA
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Disco i ryndź to to samo więć
Po automatycznym tłumaczeniu i drobnej korekcie (więcej mi się nie chciało )
Przewodnik opon:
Discovery I
235/70-16: Wielkość opony fabrycznej.
205/80-16: Wielkość fabryczna w wielu innych krajach. ta sama wysokość jak 235/70-16.
255/65-16: ta sama wysokość jak fabryczna
225/75-16: niewiele wyższy niż fabryczna
245/70-16: niewiele wyższy i szerszy niż wielkość fabrycznej podobno, nie ma potrzeby liftu, zaledwie drobne przycięcie potrzebne tym oponom.
245/75-16: popularny rozmiar dla zawieszenia liftu OME. Wymagają drobnego przycięcia na kole tylnym dobrze zderzak, i mogą też wymagać dostosowania na układzie kierowniczym. Weszły do mojego nieliftowanego, ale musiałem wyregulować ograniczniki skrętu, bo opony ocierały o wahacze (przypis tłumacza )
215/85-16: ta sama wysokość jak 245/75-16. ale węższy. wydają się być preferowani dla śniegu i błota.
265/70-16: mniej więcej taka wysokość jak 245/75-16, ale szersza. będą wymagać więcej przycięcie i regulacji na układzie kierowniczym wraz z wyższym odbijaczem nad tylna osią.
265/75-16: prawie 32" wysoki. To samo jak fabryczna NAS D90 opona. Będzie wymagać nawet więcej przycięcia.
235/85-16: ta sama wysokość jak 265/75-16 ale węższy. I wydaje się być najbardziej popularny rozmiar z liftem OME.
255/85-16: mniej więcej 33" wysoka ... bardzo mało ludzi dopasowała jej wielkość. Dużo zarżnięcia dla tego jeden.
285/75-16: mniej więcej 33" też... ale bardzo bardzo szeroko.
Po automatycznym tłumaczeniu i drobnej korekcie (więcej mi się nie chciało )
Przewodnik opon:
Discovery I
235/70-16: Wielkość opony fabrycznej.
205/80-16: Wielkość fabryczna w wielu innych krajach. ta sama wysokość jak 235/70-16.
255/65-16: ta sama wysokość jak fabryczna
225/75-16: niewiele wyższy niż fabryczna
245/70-16: niewiele wyższy i szerszy niż wielkość fabrycznej podobno, nie ma potrzeby liftu, zaledwie drobne przycięcie potrzebne tym oponom.
245/75-16: popularny rozmiar dla zawieszenia liftu OME. Wymagają drobnego przycięcia na kole tylnym dobrze zderzak, i mogą też wymagać dostosowania na układzie kierowniczym. Weszły do mojego nieliftowanego, ale musiałem wyregulować ograniczniki skrętu, bo opony ocierały o wahacze (przypis tłumacza )
215/85-16: ta sama wysokość jak 245/75-16. ale węższy. wydają się być preferowani dla śniegu i błota.
265/70-16: mniej więcej taka wysokość jak 245/75-16, ale szersza. będą wymagać więcej przycięcie i regulacji na układzie kierowniczym wraz z wyższym odbijaczem nad tylna osią.
265/75-16: prawie 32" wysoki. To samo jak fabryczna NAS D90 opona. Będzie wymagać nawet więcej przycięcia.
235/85-16: ta sama wysokość jak 265/75-16 ale węższy. I wydaje się być najbardziej popularny rozmiar z liftem OME.
255/85-16: mniej więcej 33" wysoka ... bardzo mało ludzi dopasowała jej wielkość. Dużo zarżnięcia dla tego jeden.
285/75-16: mniej więcej 33" też... ale bardzo bardzo szeroko.
ONE LIFE.LIVE IT
Kudre w końcu ktoś coś napisał w tym dziale
Jeśli mógłbym coś doradzić na orginalnym zawieszeniu to najlepsze są 31 na większych szybko klęknie most.Ale nie ma doła bo trza pamiętać o tym ,że największą siłę classica stanowią jego wykrzyże , których chyba do dziś nikt nie pobił ( mowa o orginalnym zawieszeniu ). Osobiście widziałem RR na 37 ale to była już regularna zmota.

Jeśli mógłbym coś doradzić na orginalnym zawieszeniu to najlepsze są 31 na większych szybko klęknie most.Ale nie ma doła bo trza pamiętać o tym ,że największą siłę classica stanowią jego wykrzyże , których chyba do dziś nikt nie pobił ( mowa o orginalnym zawieszeniu ). Osobiście widziałem RR na 37 ale to była już regularna zmota.
GR Y60 89'
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5871
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Narazie słabo bo sie wystraszył po pierwszym wyjezdzie. I zbiera na opony ale zapowiada sie ze bedzie jezdził.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości