chciałbym u siebie cały spód przesmarować
jakie smary powinno się użyć


Darek... pisze:Ja stosuję się do prostego podziału
- smar do łożysk tocznych
- smar do łożysk ślizgowych
- i smar do innych połączeń ( np. miedziowy na śruby)
- nie było zbyt wielkiego wyboru
albo po smarowaniu podwozia zgubił sprzęgło (hydrauliczne) – też była kalamitka 
Darek... pisze:Ja stosuję się do prostego podziału
- smar do łożysk tocznych
- smar do łożysk ślizgowych
- i smar do innych połączeń ( np. miedziowy na śruby)
a bez smarów chyba nie będzie robił 
prezes pisze:A co do smarownicy, to wg mnie w zupełnosci wystarczy normalna ręczna smarownica. Tego smarowania nie jest az tak duzo Panowie !
Np ja jak jade sobie dalej od komina Patrolem, np na tydzień, To zabieram sobie naładowana smarownice do samochodu, a co mi tam. Na plecach jej nie niosę.
A z taką pneumatyczna, to bym sie raczej nie wybierał
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości