Jestem nowy(a) i tu się witam!!
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 1
- Rejestracja: wt 11 lis, 2008
- Lokalizacja: Wolin / Jomsborg / Vineta
- Kontaktowanie:
Zwiadowca21
Jestem sympatycznym, miłym, atrakcyjnym młodym mężczyzną. Wysoka prezencja. Kulturalny. Wykształcony. Mobilny. Wolny. Bez nałogów: nie pije, nie palę, nie ćpunię, na dziewczyny nie chodzę.
Lubię podróżować, zwiedzać, fotografować i spędzać czas w miłym towarzystwie.
Lubię podróżować, zwiedzać, fotografować i spędzać czas w miłym towarzystwie.
Witam wszystkich ludzi lubiących 4X4 i nie tylko . . .
Mam na imie Tomek, jestem ze Stargardu, lat 28.
Niedawno nabyłem Patrola Hiszpana i . . . no właśnie zaraziłem się taką jazdą. Błoto, "górka", pomoc w trudnym terenie - fajne to jest i to lubie.
Chciałbym z Wami "troszkę" pojeździć, dlatego przyjadę razem z Tamlinem na wigilijne spotkanie.
pozdrowienia
budzik
Mam na imie Tomek, jestem ze Stargardu, lat 28.
Niedawno nabyłem Patrola Hiszpana i . . . no właśnie zaraziłem się taką jazdą. Błoto, "górka", pomoc w trudnym terenie - fajne to jest i to lubie.
Chciałbym z Wami "troszkę" pojeździć, dlatego przyjadę razem z Tamlinem na wigilijne spotkanie.
pozdrowienia
budzik
- Swinoujscie
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 1
- Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
- Lokalizacja: Świnoujście
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 3
- Rejestracja: śr 21 sty, 2009
- Lokalizacja: Świnoujście/Warszawa
- Kontaktowanie:
WITAM - Hubi z Explorer Club Polska
Witam wszystkich serdecznie
Od wczoraj bezskutecznie próbowałem odzyskać hasło dostępu do mojego starego konta "Hubertus" ( http://4x4.szczecin.pl/phpBB2/profile.p ... ofile&u=30 ).
Ostatecznie założyłem nowe konto - tamto widocznie dość skutecznie zarosło pajęczynami i przykryte zostało dość grubą warstwą kurzu
Tak przy okazji mam prośbę do Admina o usunięcie tamtego konta
Nie zaglądałem tu praktycznie przez 2 lata, więc warto chyba wystartować od nowa
Tak więc...
Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Explorer pierwszej generacji z 1994 roku. Sprowadzony z Niemiec.
Wyposażenie standardowe, pełna elektryka, skóra, klima - żadnych udziwnień
Tak wyglądał w dniu kiedy pierwszy raz zawitałem na tym forum (2 lata temu)
A w międzyczasie ...
Pierwszym krokiem w zmianie wyglądu były dodatkowe przednie halogeny i biały ozdobny pasek na bokach.
Standardowe aluminiowe felgi zostały wymienione na chromowane stalowe felgi CRAGAR USA wraz z nowymi szosowymi kapciami.
Dalej był już lift zawieszenia 2" w górę, zmiana opon na AT 31x10,5x15, przedłużone odpowietrzenia mostów
W międzyczasie zamontowane obrysówki na dachu, dodatkowe halogeny, własnego wyrobu naba + drewniana kierownica, zaadoptowany przechyłomierz i wysokościomierz (chyba z PAJERO), dodatkowe zegary temperatury i ciśnienia (niestety jeszcze nie podłączone
), drewniana zabudowa bagażnika (skrzynia bagażowa).
Ostatnio wymieniłem seryjne amorki na Skyjacker Hydro 7000 i Skyjacker Nitro 8000 dedykowane do 2" liftu.
autka zbytnio nie upalam więc i planów modyfikacyjnych nie mam wielkich, jedynie dokończyć instalację obrysówek i dodatkowych zegarów, montaż bagażnika wyprawowego...
chodzi mi po głowie 2" liftu budy, ale jeszcze nie dojrzałem do tej modyfikacji
a tak autko wygląda teraz
a tak poza tym...
Działam sobie w Explorer Club Polska - głównie jako forumowy pieniacz
i główny redaktor stronki klubowej (http://www.explorerclubpolska.com)
W klubie oczywiście zrzeszamy głównie miłośników marki Ford Explorer.
Z czasem zaczęliśmy śmielej przecierać nowe dla nas szlaki i zdobywać pierwsze szlify w jeździe offroadowej udowadniając, że Explo też daje radę
no i to by było tyle na skromny początek
pozdrawiam wszystkich![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Od wczoraj bezskutecznie próbowałem odzyskać hasło dostępu do mojego starego konta "Hubertus" ( http://4x4.szczecin.pl/phpBB2/profile.p ... ofile&u=30 ).
Ostatecznie założyłem nowe konto - tamto widocznie dość skutecznie zarosło pajęczynami i przykryte zostało dość grubą warstwą kurzu
![:P](./images/smilies/j.gif)
Tak przy okazji mam prośbę do Admina o usunięcie tamtego konta
![;)](./images/smilies/594.gif)
Nie zaglądałem tu praktycznie przez 2 lata, więc warto chyba wystartować od nowa
![;)](./images/smilies/594.gif)
Tak więc...
Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Explorer pierwszej generacji z 1994 roku. Sprowadzony z Niemiec.
Wyposażenie standardowe, pełna elektryka, skóra, klima - żadnych udziwnień
![;)](./images/smilies/594.gif)
Tak wyglądał w dniu kiedy pierwszy raz zawitałem na tym forum (2 lata temu)
![Obrazek](http://www.explorerclubpolska.com/forum/files/przed_501.jpg)
A w międzyczasie ...
Pierwszym krokiem w zmianie wyglądu były dodatkowe przednie halogeny i biały ozdobny pasek na bokach.
Standardowe aluminiowe felgi zostały wymienione na chromowane stalowe felgi CRAGAR USA wraz z nowymi szosowymi kapciami.
Dalej był już lift zawieszenia 2" w górę, zmiana opon na AT 31x10,5x15, przedłużone odpowietrzenia mostów
W międzyczasie zamontowane obrysówki na dachu, dodatkowe halogeny, własnego wyrobu naba + drewniana kierownica, zaadoptowany przechyłomierz i wysokościomierz (chyba z PAJERO), dodatkowe zegary temperatury i ciśnienia (niestety jeszcze nie podłączone
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ostatnio wymieniłem seryjne amorki na Skyjacker Hydro 7000 i Skyjacker Nitro 8000 dedykowane do 2" liftu.
autka zbytnio nie upalam więc i planów modyfikacyjnych nie mam wielkich, jedynie dokończyć instalację obrysówek i dodatkowych zegarów, montaż bagażnika wyprawowego...
chodzi mi po głowie 2" liftu budy, ale jeszcze nie dojrzałem do tej modyfikacji
![;)](./images/smilies/594.gif)
a tak autko wygląda teraz
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://www.explorerclubpolska.com/forum/files/po_325.jpg)
![Obrazek](http://www.explorerclubpolska.com/hubert/po2.jpg)
a tak poza tym...
Działam sobie w Explorer Club Polska - głównie jako forumowy pieniacz
![;)](./images/smilies/594.gif)
W klubie oczywiście zrzeszamy głównie miłośników marki Ford Explorer.
Z czasem zaczęliśmy śmielej przecierać nowe dla nas szlaki i zdobywać pierwsze szlify w jeździe offroadowej udowadniając, że Explo też daje radę
![;)](./images/smilies/594.gif)
no i to by było tyle na skromny początek
![:P](./images/smilies/j.gif)
pozdrawiam wszystkich
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ktoś, kto myśli logicznie stanowi ładny kontrast dla reszty świata...
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 3
- Rejestracja: śr 21 sty, 2009
- Lokalizacja: Świnoujście/Warszawa
- Kontaktowanie:
woodie pisze:z opisu nawet wynika że bardziej ma to być wysoka bulwarówka niż auto w teren
i tak i nie
![:P](./images/smilies/j.gif)
Owszem nie często upalam auto, ale też nie bronię się przed zjechaniem w jakieś pole
![:P](./images/smilies/j.gif)
Miało to być auto rodzinne z łatwością radzące sobie na polskich dziurawych drogach i w razie potrzeby umożliwiające śmiganie poza nimi.
Potem pojawiła się okazja wyjazdu na wyprawę do Rumunii i to była pierwsza inspiracja do modyfikowania auta.
Wychodzę z założenia, że nie ma co się pchać na rajd bez żadnego doświadczenia i choćby z tego względu w żadnym nie startowałem.
Czasem jeżdżę z kolegami na rajdy (np. Strefa Ciśnień czy Obrona Twierdzy Modlin) gdzie oni biorą udział w rajdzie a ja jako swoisty support jadę za nimi tą samą trasą . Myślę, że w tej konfiguracji moje autko mogłoby spokojnie startować w "turystyku".
Miałem okazję pomagać w przygotowywaniu jeden z odcinków na "Operacji Orzysz" organizowanej przez Klub Wertep z Warszawy. Przy okazji sędziowałem z kolegą jeden z odcinków klasy extreme (tu pozdrowienia dla ekipy z klubu ZEBRA z Sochaczewa, którzy wspierali nas w tych trudnych chwilach
![;)](./images/smilies/594.gif)
Byłem ciekaw jak ta cała zabawa wygląda od strony organizatorów
![;)](./images/smilies/594.gif)
![:P](./images/smilies/j.gif)
Autem jeżdżę codziennie do pracy i choćby z tego względu nie mogę sobie pozwolić na jego skatowanie w czasie jakiegoś rajdu
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Jakby to miała być tylko "wysoka bulwarówka" to nie ładowałbym w niego porządnych amorków i nie przejmowałbym się długością odpowietrzeń mostów, bo to do lansu nie potrzebne
![:P](./images/smilies/j.gif)
Koncepcja jest taka aby zmotać z tego wyprawówkę, którą mogę spokojnie jeździć do pracy.
Aktualnie autko służy mi w dużym stopniu jako złoty środek do odreagowywania stresów życia codziennego
![;)](./images/smilies/594.gif)
![;)](./images/smilies/594.gif)
i tak to mniej więcej wygląda
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ps. dwa lata temu, kiedy pierwszy raz zawitałem na to forum należałem do tego rodzaju posiadaczy terenówek, którzy boją się przejechać rów przy drodze i nie umieją korzystać z napędów. Teraz jest już ciut lepiej
![;)](./images/smilies/594.gif)
Ktoś, kto myśli logicznie stanowi ładny kontrast dla reszty świata...
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 3
- Rejestracja: śr 21 sty, 2009
- Lokalizacja: Świnoujście/Warszawa
- Kontaktowanie:
woodie pisze:Witam!
Auto ładne, ale z opisu nawet wynika że bardziej ma to być wysoka bulwarówka niż auto w teren
Miło będzie zobaczyć "na żywo"
po dłuższym przemyśleniu, pooglądaniu relacji z waszych wypadów zmieniłem zdanie...
to jest (niestety) wysoka bulwarówka
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
a poza tym jak to wyczytałem na jednej z hamerykańskich stronek
"Mud Tires And Lift Kits Don't Make You An Offroader"
![:P](./images/smilies/j.gif)
pozdrawiam jeszcze raz wszystkich
![;)](./images/smilies/594.gif)
Ktoś, kto myśli logicznie stanowi ładny kontrast dla reszty świata...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości