Widzisz bo ty uparty jestes.
Pojezdzij tak jeszcze troche a rozpie... calego samuraia tymi wibracjami.
Chlopie pomysl jakie sily wystepuja w czasie tej telepawki, jeszcze chwila i sworznie tez pewnie popekaja.
A wystarczy wymienic opony
Drgawik, wibracje etc...
Drogi Maćku, jeżdżę samurajem, w taki sposób, że w drgania nie wpada (poniżej 60km/h) i jest dżi. Na opony mnie po prostu nie stać. pewnie, że bardzo chętnie zakupił bym opony na których auto jeździ dobrze i miał święty spokój. Jednak mnie na razie nie stać na taki wydatek (rzędu ponad 1k. polskich złociszy). Poza tym, był duży luz na dolnym łożysku z prawej strony, więc i tak by trzeba było je wymienić. Mam świadomość tego jakie siły tam występują. No nic, wszystko ponownie rozbiorę i coś sobie zmotam z tym pęknięciem. Głupi nie jestem, coś pewnie wymyślę.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
miastek pisze:Widzisz bo ty uparty jestes.
Pojezdzij tak jeszcze troche a rozpie... calego samuraia tymi wibracjami.
Chlopie pomysl jakie sily wystepuja w czasie tej telepawki, jeszcze chwila i sworznie tez pewnie popekaja.
A wystarczy wymienic opony
herbat ja mam stare opony z mojego parcha mogę ci dać może coś ci pomogą póki co
GR Y60 89'
herBat pisze:... otwór w przegubie, w który wkłada się łożysko jest na 1/3 swojej średnicy obłamany i pomimo wymiany, sworzeń wraz z łożyskiem się poruszają, co powoduje lekki luz na kole...
I tu mam pytanie, czy można to jakoś naprawić, czy trzeba kupić nowy most?
Wybite gniazdo łożyska można tulejować, tylko czy w tym konkretnym przypadku da się to roztoczyć na większą średnicę? Nie wiem, jak jest skonstruowany most w Suzuce.
Jeżdżenie z mniejszą prędkością wcale nie oznacza, że te drgania tam nie występują. Po prostu nie odczuwasz ich, bo nie wpada auto w rezonans. Kombinuj, bo faktycznie zostanie Ci wymiana całego mostu niedługo
@ Miastek, to chyba jednak nie jest sprawa opon, skoro dały się spokojnie wyważyć.
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Andrzey pisze:herBat pisze:... otwór w przegubie, w który wkłada się łożysko jest na 1/3 swojej średnicy obłamany i pomimo wymiany, sworzeń wraz z łożyskiem się poruszają, co powoduje lekki luz na kole...
I tu mam pytanie, czy można to jakoś naprawić, czy trzeba kupić nowy most?
Wybite gniazdo łożyska można tulejować, tylko czy w tym konkretnym przypadku da się to roztoczyć na większą średnicę? Nie wiem, jak jest skonstruowany most w Suzuce.
Jeżdżenie z mniejszą prędkością wcale nie oznacza, że te drgania tam nie występują. Po prostu nie odczuwasz ich, bo nie wpada auto w rezonans. Kombinuj, bo faktycznie zostanie Ci wymiana całego mostu niedługo
@ Miastek, to chyba jednak nie jest sprawa opon, skoro dały się spokojnie wyważyć.
@ Andrzey zauwaz ze auto jezdzilo bez zadnych wibracji nawet gdy kola byly ujebane w blocie a wibracje pojawily sie po przejechaniu 20m po zmianie opon.
Zreszta pisalem juz ze temat byl mocno meczony na rajdy4x4 bo jest to czesta przypadlosc samurajow szczegolnie po lifcie zawiechy i problem ustawal po zalozeniu ogomienia ktore mialo inna "czestotliwosc rezonansowa" niz cala buda
I koncze pisanie w tym temacie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości