Mitsubishi Pajero Pinin 1.8Mpi
: ndz 15 gru, 2019
Jako, że moje auto jest jakie jest i wzbudza zainteresowanie pod innymi tematami to je tutaj opiszę dla potomnych.
Pajero Pinin 1.8 Mpi h60w 2002r.
Silnik 1.8 116km + instalacja gazowa BRC (była już w zestawie z autem)
Skrzynia manualna
Napęd 4x4 full time w oryginale. Obecnie reduktor z wersji 2.0 Gdi z Super Select. Prędkość max. spadła z 140km/h do 100km/h w porywach do 110km/h bez znaczenia jaka opona. Spalanie wbrew pogłoskom nie spadło.
Alternator 85A zmieniony na 100A z 2.0 Gdi
Pompa wspomagania z 2.0 Gdi
Koła:
Aluminiowe oryginalne 16 cali 5x114,3 z oponami Goodyear Wrangler ATV 225/65 (większa nie wejdzie bez kolejnych modyfikacji)
Stalowe 16 cali 5x114,3 et-25 szerokość 8 cali z oponami Equipe Trekker 215/70 (wystaje poza obrys auta ok 8cm)
Lift zawieszenia:
przód: podkładki pod kolumny Macphersona 2 cale z poliuretanu (Olkusz)
tył: dystans mocowania amortyzatora 2 cale firmy ORE od Suzuki Vitary + Sprężyny przednie od BMW e34
Akcesoria:
Snorkel od Jeepa XJ
Oświetlenie LED na dachu
Szpadel Fiskars Solid
Trapy home made
Bagażnik jakiś dachowy
Koło zapasowe na klapie bagażnika
1X U szekla
Jakieś transportowe pasy i liny
Co w planach
Sprawna nagrzewnica....
Aluminiowy bagażnik dachowy
Lift zawieszenia 4 cale
Tłumik końcowy od Space Stara
Podcięcie nadkoli
Poszerzenia nadkoli
Wciągarka
Wyspawanie nadkoli
Rozpórka kielichów
Konserwacja budy + Raptor zewnętrznie
Wycięcie progów i wspawanie kątownika pod Hilifta
Stalowa osłona silnika i skrzyni biegów z reduktorem
Nauka mycia silnika
Stalowe zderzaki przód i tył
Pajero Pinin 1.8 Mpi h60w 2002r.
Silnik 1.8 116km + instalacja gazowa BRC (była już w zestawie z autem)
Skrzynia manualna
Napęd 4x4 full time w oryginale. Obecnie reduktor z wersji 2.0 Gdi z Super Select. Prędkość max. spadła z 140km/h do 100km/h w porywach do 110km/h bez znaczenia jaka opona. Spalanie wbrew pogłoskom nie spadło.
Alternator 85A zmieniony na 100A z 2.0 Gdi
Pompa wspomagania z 2.0 Gdi
Koła:
Aluminiowe oryginalne 16 cali 5x114,3 z oponami Goodyear Wrangler ATV 225/65 (większa nie wejdzie bez kolejnych modyfikacji)
Stalowe 16 cali 5x114,3 et-25 szerokość 8 cali z oponami Equipe Trekker 215/70 (wystaje poza obrys auta ok 8cm)
Lift zawieszenia:
przód: podkładki pod kolumny Macphersona 2 cale z poliuretanu (Olkusz)
tył: dystans mocowania amortyzatora 2 cale firmy ORE od Suzuki Vitary + Sprężyny przednie od BMW e34
Akcesoria:
Snorkel od Jeepa XJ
Oświetlenie LED na dachu
Szpadel Fiskars Solid
Trapy home made
Bagażnik jakiś dachowy
Koło zapasowe na klapie bagażnika
1X U szekla
Jakieś transportowe pasy i liny
Co w planach
Sprawna nagrzewnica....
Aluminiowy bagażnik dachowy
Lift zawieszenia 4 cale
Tłumik końcowy od Space Stara
Podcięcie nadkoli
Poszerzenia nadkoli
Wciągarka
Wyspawanie nadkoli
Rozpórka kielichów
Konserwacja budy + Raptor zewnętrznie
Wycięcie progów i wspawanie kątownika pod Hilifta
Stalowa osłona silnika i skrzyni biegów z reduktorem
Nauka mycia silnika
Stalowe zderzaki przód i tył