Strona 1 z 1

zobaczcie to

: czw 25 paź, 2007
autor: wlodziu15

: czw 25 paź, 2007
autor: nissan7
no powiem szczerze że gdybym nie miał parcha to nie ma za bardzo się nad czym zastanawiać tylko brać :roll:

: czw 25 paź, 2007
autor: Benes
42 tysiące za całość to moim zdaniem za dużo na taką zmotę...
już lepiej zmotać jakiegoś skorpiona wyszło by taniej i na pewno był by lżejszy

ładnie się prezentuje

: czw 25 paź, 2007
autor: nissan7
nie 42 tylko 32 no chyba ze z wyciagarkami liczysz

: czw 25 paź, 2007
autor: Benes
no wiesz po co taka zmota bez wind... ale nawet i tak 32 to moim zdaniem dużo

: czw 25 paź, 2007
autor: Tanto
tylko dla czego w tytule aukcji stoi 'uaz' jeśli z uaza to w nim tylko blachy zostały? ;-)

: pt 26 paź, 2007
autor: Bartmann
Skrzynia automat - ciężko będzie z mechanikiem :D

: pt 26 paź, 2007
autor: prezes
Znam to autko. To chyba Bodka spod Sławna.
Bodek jest na "chermolowym" forum.
A wózek widziałem pare lat temu w akcji na plazy w Jarosławcu. Wtedy jeszcze za bardzo mu nie robiło, coś było ze zestrojeniem skrzyni [grzała sie] ,ale to było lato i kopny piach na plazy.

: pt 26 paź, 2007
autor: LSD
Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli :wink:

: pt 26 paź, 2007
autor: Benes
prezes pisze:Znam to autko. To chyba Bodka spod Sławna.
Bodek jest na "chermolowym" forum.
A wózek widziałem pare lat temu w akcji na plazy w Jarosławcu. Wtedy jeszcze za bardzo mu nie robiło, coś było ze zestrojeniem skrzyni [grzała sie] ,ale to było lato i kopny piach na plazy.


to jest ten co był opisany w jednym OR

: pt 26 paź, 2007
autor: Benes
LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli :wink:


o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza :lol:

: pt 26 paź, 2007
autor: Bartmann
Pawelec kupił za podobną kasę znacznie lepiej zbudowaną zmotę.
http://mudmasters-4x4.pl/index.php?opti ... pic=1421.0

Przemyślaną od podstaw i mającą za sobą wiele udanych występów (czyli sprawdzoną).
Ten "UAZ" nie wzbudza zaufania...a tak jak napisał kolega wcześniej most DANA 30 to już ewidentny śmiech na sali :D

: sob 27 paź, 2007
autor: Andrzey
Kurde, znowu się "znawcy" odezwali 8)
Akurat ze stockowych mostów w Jeepie, to Dana 35, czyli tylna jest taka słaba. Dana 30 jest akurat mocniejsza.
A i mechanika do automatu też się da podłączyć, wystarczy się uśmiechnąć do Raffików w Krakowie :mrgreen:

: sob 27 paź, 2007
autor: Bartmann
O z tą daną to mnie zaskoczyłeś aczkolwiek nadal wydaje mi się, że nie jest to most który zniesie długo takie oponki.
A że się da mechanika to wiem...ale koszta spore...Lepiej włożyć jakiś niezniszczalny reduktor (Robur) z firmowym PTO.

: sob 27 paź, 2007
autor: LSD
Benes pisze:
LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli :wink:


o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza :lol:


To nie o grubość chodzi tylko założenia konstrukcyjne.
Standardowy UAZ ma coś koło 90 KM i waży 1,5 ton

A jak już odgrzebujesz wieczną wojnę Uaz/Patrol...
Standardowy Patrol 4,2 ie ma moc 175 KM moment 330 Nm i waży 2,2 T.
Z założenia taka rama musi być mocniejsza

: sob 27 paź, 2007
autor: Benes
jest wykoanna z cieńszej blachy w porówania do uaza
Na ramie uaza już różne silniki jeżdziły i dawały radę, wystarcz popatrzeć na zmoty w RMPST
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie :shock: zrobiłem dlatego uważam że jest cieńsza
Nie chodzi mi o żadną wojne bo "każdy żyd swój towar chwali" :lol:

: sob 27 paź, 2007
autor: Bartmann
Konstrukcyjnie rama patrola lepsza.
Ruscy dali więcej materiału...co wcale nie świadczy o większej wytrzymałości. Odwrotnie z pochwami mostów, które dzięki ruskiej rorzutności materiałowej...nie mają się szans wygiąć...i prędzej się wyłamią z gruchy :)

: wt 13 lis, 2007
autor: zu-tec
Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie :shock: (...)


Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...

: wt 13 lis, 2007
autor: LSD
zu-tec pisze:
Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie :shock: (...)


Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...


To nie o Kanarka chodzi tylko o GR rocznik 94 :shock: . Ale to fakt, że po roku 91 ramy GR bardzo korodują, kiedy się ich nie konserwuje.
Ja mam rocznik 88 i nie ma grama rdzy, poprzedni 89 też nie miał takich dziur jak Q.