Strona 1 z 1

Jak skopać kultowe auto - czyli nowy Trabant

: pn 10 wrz, 2007
autor: Tanto
Ciekaw jestem co myślice o pomyśle wskrzeszenia trabiego w tej formie.

http://moto.wp.pl/gid,9187837,img,91878 ... 421890.134

: pn 10 wrz, 2007
autor: prezes
W sumie OK, ale nie potrzebnie mu te drugie drzwi wstawili.

Re: Jak skopać kultowe auto - czyli nowy Trabant

: pn 10 wrz, 2007
autor: Benes
Tanto pisze:Ciekaw jestem co myślice o pomyśle wskrzeszenia trabiego w tej formie.

http://moto.wp.pl/gid,9187837,img,91878 ... 421890.134


mi się podoba czytałem że ma mieć silnik BMW i kosztować 50 000 EURO

: pn 10 wrz, 2007
autor: kondziu
cena jak przystało dla pracującego ludu

: pn 10 wrz, 2007
autor: nissan7
podobne do mini tyle że w ddr-owej wersji 8)

: pn 10 wrz, 2007
autor: Tanto
Mi najbardziej (poza ceną oczywiście) podnosi ciśnienie to jak skopali mu maskę. Nie znam się ale wydaje mi się że nowy trabi ma z aerodynamką niewiele wspólnego, dla tego uważam że powinni zostawić mocowanie świateł i przód maski tak jak było w oryginale. Wtedy był by to trabant, a nie jak teraz wyrób trabantoopdobny.
Inna sprawa że całkowicie zniszczyli ducha czasów w tym samochodzie, teraz bardziej przypomina 'szewroleta' czy jakieś inne zgniłokapitalistyczne nie wiadomo co :-(

Dobrze że u ojca w garażu stoi trabi rocznik '65, jak na starość będę się nudził to wsiądę w limuzynę i pojadę na miasto wyrywać młode panienki :twisted: