Witam. napisałem w tym dziale bo potrzebuje szybkiej porady
nawigacja do pieszej turystyki i zeby nadawała sie auta ( miasta polski i ewentu europy) czy lepiej kupic osobno do turystyki pieszej i ewen. do auta w teren a osobną do auta na czarne , miasta itp. jestem zielony całkowice w temacie wiec prosł bym o konkretne przykłady . forum przejrzałem i nic nie zrozumiałem .pozdrawiam
Nawigacja
- marcin roadb...
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 93
- Rejestracja: wt 04 maja, 2010
- Lokalizacja: SZCZECIN
Nawigacja
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie
wrang jk, cherokee xj
wrang jk, cherokee xj
- marcin roadb...
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 93
- Rejestracja: wt 04 maja, 2010
- Lokalizacja: SZCZECIN
wszystko co uniwersalne tzn. do niczego czyli do pupci!!!
-też kiedyś tak rozumowałem, ale ja jeszcze chciałem do tego co Ty piszesz , by również była morską i kupiłem Garmina Oregona a później dokupiłem kolejne
Mnie też przestrzegali , ale musiałem się sam przekonać i być "lżejszy" o 2300,00 PLN-nów.
Powodzenia w decyzji
-też kiedyś tak rozumowałem, ale ja jeszcze chciałem do tego co Ty piszesz , by również była morską i kupiłem Garmina Oregona a później dokupiłem kolejne
Mnie też przestrzegali , ale musiałem się sam przekonać i być "lżejszy" o 2300,00 PLN-nów.
Powodzenia w decyzji
autobusy i tramwaje.... GR Long
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kup jakąś zwykła navi lub palmtopa, zainstaluj oziego do pieszych i terenowych wypadów i jakąś auto mapę na czarne.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- marcin roadb...
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 93
- Rejestracja: wt 04 maja, 2010
- Lokalizacja: SZCZECIN
generalnie chodzi o to żę jesli ma być lipa i nie da sie tego połączyć .to ok. już mnie życie nauczyło żeby sie z PLN nie odchudzać .
wiec prosze o rade ale może bardziej sprecyzuje co pieć . umówmy sie że o navi na czarne zapominamy ( tu szeroki wybór itp.itp..)
czy jest nawigacja turystyczna ( w góry ,lasy na piechotke) którą mozna wykorzystac jadąc xj w terenie lub jako metromierz - głównie o to chodzi .
aby na rajdach sie przydała i na piesze wędrówki .
wiec prosze o rade ale może bardziej sprecyzuje co pieć . umówmy sie że o navi na czarne zapominamy ( tu szeroki wybór itp.itp..)
czy jest nawigacja turystyczna ( w góry ,lasy na piechotke) którą mozna wykorzystac jadąc xj w terenie lub jako metromierz - głównie o to chodzi .
aby na rajdach sie przydała i na piesze wędrówki .
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie
wrang jk, cherokee xj
wrang jk, cherokee xj
- marcin roadb...
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 93
- Rejestracja: wt 04 maja, 2010
- Lokalizacja: SZCZECIN
marcin roadb... pisze:a palmtop. hm. pewnie zepsuje na pierwszym wypadzie ( uszkodzenia mechaniczne ryzyko -90% z mojej strony)
jak go nie będziesz topił w błocie do trochę Ci posłuży, wiele osób ma pozytywne doświadczenia z MIO P560 i zrobisz prawie wszystko , zaczynając od metromierza, sam kiedyś miałem - minusem jest trochę mały wyświetlacz jak dla Oziego
autobusy i tramwaje.... GR Long
Od ładnych kilku lat używam Garmina 60CSX. Do turystyki pieszej, rowerowej, kajakowej itp. idealny. Wszystko-odporny. Na czarne trochę mały wyświetlacz, ale idzie się przyzwyczaić, jak ktoś ma się zgubić to i najlepszy sprzęt nie pomoże.
Do niedawna wadą Garmina było to, że działały na nim tylko mapy wektorowe pisane na niego, których swoją drogą jest sporo i to dość dobrej jakości.
Nowy model 62st (chyba jeszcze nie sprzedawany w Polsce) jest już pozbawiony tego feleru. Mapy rastrowe stoją otworem, a to oznacza wszelkie sztabówki i co tylko sobie stryjenka zażyczy, zapakowane w szczelną, odporną obudowę, działającą w dodatku na standardowe baterie, co przy pętaniu się z buta ma dość istotne znaczenie.
Na Oregona w zastosowaniach offroadowych ludzie narzekali z uwagi na jego dotykowy ekran.
Zastosowanie jako metromierza dość karkołomne, trzeba umieć szybko dodawać w pamięci, bo resetowanie nie odbywa się jednym przyciskiem
Do niedawna wadą Garmina było to, że działały na nim tylko mapy wektorowe pisane na niego, których swoją drogą jest sporo i to dość dobrej jakości.
Nowy model 62st (chyba jeszcze nie sprzedawany w Polsce) jest już pozbawiony tego feleru. Mapy rastrowe stoją otworem, a to oznacza wszelkie sztabówki i co tylko sobie stryjenka zażyczy, zapakowane w szczelną, odporną obudowę, działającą w dodatku na standardowe baterie, co przy pętaniu się z buta ma dość istotne znaczenie.
Na Oregona w zastosowaniach offroadowych ludzie narzekali z uwagi na jego dotykowy ekran.
Zastosowanie jako metromierza dość karkołomne, trzeba umieć szybko dodawać w pamięci, bo resetowanie nie odbywa się jednym przyciskiem
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości