Toyka Rav4 vs. Vitara
: wt 31 sie, 2010
Eloł
Czy ktoś miał styczność z tymi dwoma pojazdami? Roczniki brane pod uwagę 2004 - 2006 (-7), budżet - hm? no jest jakiś... Acha, auto nie jest dla mnie.
Oba auta w wersji 3D i z dieslem (2,0 D4D w Toyce i 1,9 DDiS w Vitarze po 2005, a chyba 2,0 HDi do 2005).
Który z nich sprawdzi się jako auto dla 2 osób, w miarę często wyjazdy na wędkowanie, czyli dojazd asfaltem, a potem szutrówka, polna, leśna lub łąką, mogą być ew. nieco podmokłe łąki. Czasami wyjazdy do rodziny w innych województwach.
Ravka ma ZTCP (a może nie?) stały napęd 50:50 i dołączaną "blokadę"; natomiast nie wiem jak to jest z Vitarą; roczniki do 2005 miały ramę, reduktor z wajchy, itd., po 2005 została "rama zespolona" (cokolwiek to znaczy) i reduktor włączany przełącznikiem.
Co do komfortu to słyszałem, że Rav będzie bardziej miękka od Vitki.
Czy jest coś, na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie któregoś z powyższych samochodów?
Pozdrawiam
Konrad
ps. chyba w dobrym dziale zamieściłem wątek.
Czy ktoś miał styczność z tymi dwoma pojazdami? Roczniki brane pod uwagę 2004 - 2006 (-7), budżet - hm? no jest jakiś... Acha, auto nie jest dla mnie.
Oba auta w wersji 3D i z dieslem (2,0 D4D w Toyce i 1,9 DDiS w Vitarze po 2005, a chyba 2,0 HDi do 2005).
Który z nich sprawdzi się jako auto dla 2 osób, w miarę często wyjazdy na wędkowanie, czyli dojazd asfaltem, a potem szutrówka, polna, leśna lub łąką, mogą być ew. nieco podmokłe łąki. Czasami wyjazdy do rodziny w innych województwach.
Ravka ma ZTCP (a może nie?) stały napęd 50:50 i dołączaną "blokadę"; natomiast nie wiem jak to jest z Vitarą; roczniki do 2005 miały ramę, reduktor z wajchy, itd., po 2005 została "rama zespolona" (cokolwiek to znaczy) i reduktor włączany przełącznikiem.
Co do komfortu to słyszałem, że Rav będzie bardziej miękka od Vitki.
Czy jest coś, na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie któregoś z powyższych samochodów?
Pozdrawiam
Konrad
ps. chyba w dobrym dziale zamieściłem wątek.