Jestem nowy(a) i tu się witam!!
Skierowany przez pomocnych użytkowników chciałbym powitać grono 4x4 z północno-zachodniego krańca kraju! Serdecznie chciałbym powitać! To jest podobno odpowiednie do tego miejsce. Grubiańsko wszedłem na forum nie zaglądając wcześniej TU i chciałbym prócz powitania przeprosić za lenistwo i niedokładne czytanie regulaminu.
SOCHO
SOCHO
Czołem Willi. Witajcie Wszyscy ponownie.
Na razie to ja się nie wychylam z pytaniami bo oczywiście, jak to przy każdym nowym forum, trochę czasu potrzeba, aby przerobić treść niniejszego (co by nie duplikować pytań i nie drażnić rekina).
Nie mniej entuzjazm silny, zwłaszcza po powrocie z pierwszej przejażdżki, nazwijmy to terenu, a w zasadzie z polnych i leśnych dróg, które do tej pory nie były dla mnie dostępne.
Z tego co widzę, to chyba nie będę ładował się silnie w przeróbki zawieszenia, lecz raczej renowację/regenerację podwozia, może nowe koła, albo tylko opony. Moja wstępna ocena jest taka, że doraźnie pójdę na kompromis pomiędzy prędkością i oszczędnością paliwa na trasie, a możliwością wjazdu w soft off road, a więc mój Patrol nie będzie chyba wyglądał zbyt terenowo. Szkoda.
Na razie to ja się nie wychylam z pytaniami bo oczywiście, jak to przy każdym nowym forum, trochę czasu potrzeba, aby przerobić treść niniejszego (co by nie duplikować pytań i nie drażnić rekina).
Nie mniej entuzjazm silny, zwłaszcza po powrocie z pierwszej przejażdżki, nazwijmy to terenu, a w zasadzie z polnych i leśnych dróg, które do tej pory nie były dla mnie dostępne.
Z tego co widzę, to chyba nie będę ładował się silnie w przeróbki zawieszenia, lecz raczej renowację/regenerację podwozia, może nowe koła, albo tylko opony. Moja wstępna ocena jest taka, że doraźnie pójdę na kompromis pomiędzy prędkością i oszczędnością paliwa na trasie, a możliwością wjazdu w soft off road, a więc mój Patrol nie będzie chyba wyglądał zbyt terenowo. Szkoda.
Witaj
Też tak mówiłem i myślałem na początku - jeździłem po polnych drogach i myślałem, że nic mi więcej nie trzeba do szczęścia.........ale moje poglądy , jak u większości przeszły ewolucję, i powoli doszedłem do tego, że teraz chcę jeździć tam gdzie inni i tak jak inni i z innymi- a do tego mój Patrol powinien być taki, jak inne Patrole (oczywiście nie tracąc indywidualnego wyglądu)! Czego i Tobie życzę




Est modus in rebus.
Witajcie !
Dzięki Wszystkim za posty.
Z tym szaleństwem po prawdziwych bezdrożach to ja jeszcze poczekam - chyba najpierw muszę nauczyć się jeździć tą maszyną, chociażby po asfalcie...
Poza tym kilka niezbędnych napraw trzeba w nim wykonać:
- drążek reakcyjny ma dość znaczne luzy na przegubach;
- nie trzyma amortyzator na przednim zawieszeniu.
Łącznie daje to ciekawy efekt przy większych prędkościach na dziurach.
Na koniec faktycznie wypada pochwalić się swoim nabytkiem
w końcu na nowych blachach.
Nissan Patrol GR Y60 SLX 4,2L long 1992
Dzięki Wszystkim za posty.
Z tym szaleństwem po prawdziwych bezdrożach to ja jeszcze poczekam - chyba najpierw muszę nauczyć się jeździć tą maszyną, chociażby po asfalcie...

Poza tym kilka niezbędnych napraw trzeba w nim wykonać:
- drążek reakcyjny ma dość znaczne luzy na przegubach;
- nie trzyma amortyzator na przednim zawieszeniu.
Łącznie daje to ciekawy efekt przy większych prędkościach na dziurach.
Na koniec faktycznie wypada pochwalić się swoim nabytkiem

Nissan Patrol GR Y60 SLX 4,2L long 1992

Hej !
Z tych ważniejszych rzeczy, która mnie cieszy, to raczej pełna sprawność sprzęgiełek (wprawdzie to nie moja ocena - tak do końca nie umiem jeszcze się nimi posługiwać w terenie, a w razie potrzeby korzystam, na razie z napędu 4x4). Druga sprawa to dobry stan silnika.
Nieznaczne dopracowanie zawieszenia - jest w trakcie. Cieknie też z kul, może trochę za dużo, ale to bym musiał porównać z innymi Patrolami.
W rachubę wejdzie raczej remont blach, malowanko i konserwacja podwozia. Renowacja niektórych układów elektryki i kabiny, co pochłonie większość kosztów. Przeróbka klimatyzacji, bo autko po przekładce.
Poza tym wymiana ogumienia na nowe - raczej Goodricha, ale nie mam jeszcze rozeznania pełnego.
Z tych ważniejszych rzeczy, która mnie cieszy, to raczej pełna sprawność sprzęgiełek (wprawdzie to nie moja ocena - tak do końca nie umiem jeszcze się nimi posługiwać w terenie, a w razie potrzeby korzystam, na razie z napędu 4x4). Druga sprawa to dobry stan silnika.
Nieznaczne dopracowanie zawieszenia - jest w trakcie. Cieknie też z kul, może trochę za dużo, ale to bym musiał porównać z innymi Patrolami.
W rachubę wejdzie raczej remont blach, malowanko i konserwacja podwozia. Renowacja niektórych układów elektryki i kabiny, co pochłonie większość kosztów. Przeróbka klimatyzacji, bo autko po przekładce.
Poza tym wymiana ogumienia na nowe - raczej Goodricha, ale nie mam jeszcze rozeznania pełnego.
Raven_DM pisze:Hej !
Z tych ważniejszych rzeczy, która mnie cieszy, to raczej pełna sprawność sprzęgiełek (wprawdzie to nie moja ocena - tak do końca nie umiem jeszcze się nimi posługiwać w terenie, a w razie potrzeby korzystam, na razie z napędu 4x4). Druga sprawa to dobry stan silnika.
Nieznaczne dopracowanie zawieszenia - jest w trakcie. Cieknie też z kul, może trochę za dużo, ale to bym musiał porównać z innymi Patrolami.
W rachubę wejdzie raczej remont blach, malowanko i konserwacja podwozia. Renowacja niektórych układów elektryki i kabiny, co pochłonie większość kosztów. Przeróbka klimatyzacji, bo autko po przekładce.
Poza tym wymiana ogumienia na nowe - raczej Goodricha, ale nie mam jeszcze rozeznania pełnego.
Silnik to będziesz miał zdrowy przez najbliższe 1.000.000 km


Z kul to wogóle nie powinno ciec. W nich nie ma oleju tylko samr. Jak cieknie to znaczy, że uszczelniacz półosi do wymiany.
A tak bajdełej, to napisz gdzie mieszkasz. Może się kiedyś spotkamy i pogadamy o 4,2

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 36 gości