Strona 2 z 79

Zwiadowca21

: wt 11 lis, 2008
autor: Zwiadowca21
Jestem sympatycznym, miłym, atrakcyjnym młodym mężczyzną. Wysoka prezencja. Kulturalny. Wykształcony. Mobilny. Wolny. Bez nałogów: nie pije, nie palę, nie ćpunię, na dziewczyny nie chodzę.

Lubię podróżować, zwiedzać, fotografować i spędzać czas w miłym towarzystwie.

: czw 18 gru, 2008
autor: budzik
Witam wszystkich ludzi lubiących 4X4 i nie tylko . . .
Mam na imie Tomek, jestem ze Stargardu, lat 28.
Niedawno nabyłem Patrola Hiszpana i . . . no właśnie zaraziłem się taką jazdą. Błoto, "górka", pomoc w trudnym terenie - fajne to jest i to lubie.
Chciałbym z Wami "troszkę" pojeździć, dlatego przyjadę razem z Tamlinem na wigilijne spotkanie.

pozdrowienia

budzik

: czw 18 gru, 2008
autor: miastek
Witaj.
Ale na wigilie to swoim hiszpanem przyjedz.

: czw 18 gru, 2008
autor: budzik
witaj, witaj...
Oczywiście, że przyjadę swoim. Zaraz dopiszę się jeszcze do listy tego wyjazdu.
Dzięki

: czw 18 gru, 2008
autor: qsma
fajnie ze wpadniesz. witaj 8)

: czw 18 gru, 2008
autor: budzik
mi również miło
cześć qsma

: pt 19 gru, 2008
autor: Tanto
nie słuchaj Qśmy, lepiej nie 'wpadaj', to potem kosztowna zabawa jest a becikowe nie wyrówna nakładów finansowych :twisted:

: pn 22 gru, 2008
autor: Swinoujscie
Witam,
Od dawna jestem sympatykiem 4x4, ale jeżeli chodzi o technikę jazdy to nie mam żadnego doświadczenia. Od 3 tygodni jestem posiadaczem własnego "offroad`a" ( Nissan Patrol z 89r.). Myślę że kiedyś spotkamy się w błotku lub na jakimś bezdrożu. Pozdrawiam Maciek D.

: pn 22 gru, 2008
autor: qsma
cześć. szkoda ze nie zdążyłeś na wigilie klubową 8) :lol: fajnie było

: wt 23 gru, 2008
autor: Zyrafa
witam was wszystkich i pozdrawiam co niektorzy chyba mnie kojarza np Kisiel i Walkie pozdro dla was i dla wszystkich

: czw 01 sty, 2009
autor: Abo
Witam wszystkich, jestem tu nowy i chciałem się przywitać. :idea:
Właśnie 3 dni temu zakupiłem GRa Y61 długiego i zamierzam trochę nim pojeździć. Mam bardzo duże doświadczenie ofrołdowe, bo dzisiaj pojeździłem godzinkę po zamarzniętym na sztywno bagienku :oops:

pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :)
Abo

WITAM - Hubi z Explorer Club Polska

: śr 21 sty, 2009
autor: Hubi
Witam wszystkich serdecznie

Od wczoraj bezskutecznie próbowałem odzyskać hasło dostępu do mojego starego konta "Hubertus" ( http://4x4.szczecin.pl/phpBB2/profile.p ... ofile&u=30 ).
Ostatecznie założyłem nowe konto - tamto widocznie dość skutecznie zarosło pajęczynami i przykryte zostało dość grubą warstwą kurzu :P

Tak przy okazji mam prośbę do Admina o usunięcie tamtego konta ;)
Nie zaglądałem tu praktycznie przez 2 lata, więc warto chyba wystartować od nowa ;)

Tak więc...

Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Explorer pierwszej generacji z 1994 roku. Sprowadzony z Niemiec.
Wyposażenie standardowe, pełna elektryka, skóra, klima - żadnych udziwnień ;)

Tak wyglądał w dniu kiedy pierwszy raz zawitałem na tym forum (2 lata temu)

Obrazek

A w międzyczasie ...

Pierwszym krokiem w zmianie wyglądu były dodatkowe przednie halogeny i biały ozdobny pasek na bokach.

Standardowe aluminiowe felgi zostały wymienione na chromowane stalowe felgi CRAGAR USA wraz z nowymi szosowymi kapciami.

Dalej był już lift zawieszenia 2" w górę, zmiana opon na AT 31x10,5x15, przedłużone odpowietrzenia mostów

W międzyczasie zamontowane obrysówki na dachu, dodatkowe halogeny, własnego wyrobu naba + drewniana kierownica, zaadoptowany przechyłomierz i wysokościomierz (chyba z PAJERO), dodatkowe zegary temperatury i ciśnienia (niestety jeszcze nie podłączone :oops: ), drewniana zabudowa bagażnika (skrzynia bagażowa).

Ostatnio wymieniłem seryjne amorki na Skyjacker Hydro 7000 i Skyjacker Nitro 8000 dedykowane do 2" liftu.

autka zbytnio nie upalam więc i planów modyfikacyjnych nie mam wielkich, jedynie dokończyć instalację obrysówek i dodatkowych zegarów, montaż bagażnika wyprawowego...

chodzi mi po głowie 2" liftu budy, ale jeszcze nie dojrzałem do tej modyfikacji ;)

a tak autko wygląda teraz :)

Obrazek

Obrazek

a tak poza tym...

Działam sobie w Explorer Club Polska - głównie jako forumowy pieniacz ;) i główny redaktor stronki klubowej (http://www.explorerclubpolska.com)

W klubie oczywiście zrzeszamy głównie miłośników marki Ford Explorer.
Z czasem zaczęliśmy śmielej przecierać nowe dla nas szlaki i zdobywać pierwsze szlify w jeździe offroadowej udowadniając, że Explo też daje radę ;)

no i to by było tyle na skromny początek :P

pozdrawiam wszystkich :)

: śr 21 sty, 2009
autor: prezes
Witaj, witaj
8)

: śr 21 sty, 2009
autor: woodie
Witam!
Auto ładne, ale z opisu nawet wynika że bardziej ma to być wysoka bulwarówka niż auto w teren :P

Miło będzie zobaczyć "na żywo"

: śr 21 sty, 2009
autor: Hubi
woodie pisze:z opisu nawet wynika że bardziej ma to być wysoka bulwarówka niż auto w teren :P


i tak i nie :P

Owszem nie często upalam auto, ale też nie bronię się przed zjechaniem w jakieś pole :P

Miało to być auto rodzinne z łatwością radzące sobie na polskich dziurawych drogach i w razie potrzeby umożliwiające śmiganie poza nimi.

Potem pojawiła się okazja wyjazdu na wyprawę do Rumunii i to była pierwsza inspiracja do modyfikowania auta.

Wychodzę z założenia, że nie ma co się pchać na rajd bez żadnego doświadczenia i choćby z tego względu w żadnym nie startowałem.

Czasem jeżdżę z kolegami na rajdy (np. Strefa Ciśnień czy Obrona Twierdzy Modlin) gdzie oni biorą udział w rajdzie a ja jako swoisty support jadę za nimi tą samą trasą . Myślę, że w tej konfiguracji moje autko mogłoby spokojnie startować w "turystyku".

Miałem okazję pomagać w przygotowywaniu jeden z odcinków na "Operacji Orzysz" organizowanej przez Klub Wertep z Warszawy. Przy okazji sędziowałem z kolegą jeden z odcinków klasy extreme (tu pozdrowienia dla ekipy z klubu ZEBRA z Sochaczewa, którzy wspierali nas w tych trudnych chwilach ;) ).
Byłem ciekaw jak ta cała zabawa wygląda od strony organizatorów ;) Wygląda niestety nie tak ciekawie jak sama jazda autem :P

Autem jeżdżę codziennie do pracy i choćby z tego względu nie mogę sobie pozwolić na jego skatowanie w czasie jakiegoś rajdu :?

Jakby to miała być tylko "wysoka bulwarówka" to nie ładowałbym w niego porządnych amorków i nie przejmowałbym się długością odpowietrzeń mostów, bo to do lansu nie potrzebne :P

Koncepcja jest taka aby zmotać z tego wyprawówkę, którą mogę spokojnie jeździć do pracy.

Aktualnie autko służy mi w dużym stopniu jako złoty środek do odreagowywania stresów życia codziennego ;) - w drodze do pracy mam przynajmniej dwa odcinki drogi gdzie bez zapięcia napędów nie dałbym rady ;)

i tak to mniej więcej wygląda :)

ps. dwa lata temu, kiedy pierwszy raz zawitałem na to forum należałem do tego rodzaju posiadaczy terenówek, którzy boją się przejechać rów przy drodze i nie umieją korzystać z napędów. Teraz jest już ciut lepiej ;)

: śr 21 sty, 2009
autor: Darek...
witaj...

: pt 23 sty, 2009
autor: snorkel
Witaj, prawie taki sam jak mój pierwszy (jak mi się wydawało) wtedy samochód terenowy, ale to naprawdę dzielne auto :!: :!:

: sob 24 sty, 2009
autor: Hubi
woodie pisze:Witam!
Auto ładne, ale z opisu nawet wynika że bardziej ma to być wysoka bulwarówka niż auto w teren :P

Miło będzie zobaczyć "na żywo"


po dłuższym przemyśleniu, pooglądaniu relacji z waszych wypadów zmieniłem zdanie...

to jest (niestety) wysoka bulwarówka :oops:

a poza tym jak to wyczytałem na jednej z hamerykańskich stronek

"Mud Tires And Lift Kits Don't Make You An Offroader" :P

pozdrawiam jeszcze raz wszystkich ;)

: wt 17 lut, 2009
autor: wodzu
Witam wszystkich choć w sprawie 4x4 i błota jestem zielony i mam nadzieje że dzięki wam to się zmieni to na co dzień dosiadam 40 ton i przemierzam europe z pn na płd pozdr.

: wt 17 lut, 2009
autor: Darek...
to czym jeździsz (nie licząc tego "TIRa" :wink: ) :?: