Smierc Pojarki

Jestem tu nowy... oraz pisanie o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
Wojtas
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 104
Rejestracja: pn 09 kwie, 2007
Lokalizacja: Kołbaskowo
Kontaktowanie:

Smierc Pojarki

Postautor: Wojtas » pt 11 kwie, 2008

No i stalo sie,pojarka umarla,pekl mi pasek balansujacy i wkrecilo go w pasek glowny co spowodowalo zerwanie dwoch paskow.Ide zaraz grzebac,moze uda sie naprawic bez wymaiany silnika :( :( :(

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » pt 11 kwie, 2008

tylko tyle - serdeczne kondolencje :(
Może nie będzie tak źle, głowa do góry.
autobusy i tramwaje.... GR Long

Awatar użytkownika
hans
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 149
Rejestracja: sob 21 kwie, 2007
Lokalizacja: 4x4 zachodniopomorskie

Postautor: hans » pt 11 kwie, 2008

może to głupio zabrzmi ale... jak już to wszystko rozbierzesz to może potem uda się nam zrobić w mojej wymianę tych nieszczęsnych uszczelniaczy co mi olej leci gdzieś z przodu motoru:twisted: . A z mojej strony współczuje...
PS. Może motor nie wytrzymał twego podkręcenia co ostatnio robiłeś??? :?:
Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie
masz do czynienia z usterką elektryczną.

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pt 11 kwie, 2008

jak z przodu cieknie to zimering, wymiana prosty temat . tylko trzeba duuuuuuzych kluczy nasadowych 8) :lol:
Ostatnio zmieniony sob 12 kwie, 2008 przez qsma, łącznie zmieniany 1 raz.
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
hans
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 149
Rejestracja: sob 21 kwie, 2007
Lokalizacja: 4x4 zachodniopomorskie

Postautor: hans » pt 11 kwie, 2008

muszę się zmusić i wymienić... tylko czasu brak...
Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie

masz do czynienia z usterką elektryczną.

Awatar użytkownika
Wojtas
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 104
Rejestracja: pn 09 kwie, 2007
Lokalizacja: Kołbaskowo
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtas » pt 11 kwie, 2008

Po wstepnych ogledzinach nie jest zle. 4 popychacze zaworow wydechowych polamane i peknieta panewka na walku rozrzadu na drugim cylindrze,jak dobrze pojdzie to jutro odpalam stara poczciwa pojarke,i tak to bywa jak sie oszczedza na paskach rozrzadu.Mialem paski marki MITSUBOSHI(jakis shit) teraz kupilem CONTINENTAL
Przejechalem okolo 10 tys KM na nowych paskach a wygladaly jakby nikt nigdy ich nie zmienial,Jak to sie mowi do wesela wyjedzie o wlasnych silach :D :D :D

Awatar użytkownika
Wojtas
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 104
Rejestracja: pn 09 kwie, 2007
Lokalizacja: Kołbaskowo
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtas » pt 11 kwie, 2008

Thor,podkrecenie pompy paliwa nie mialo nic wspolnego z peknieciem paska,jak ja uruchomie to montuje intercooler i krece turbaje do 0,9 bara co mysle ze pozwoli mi uzyskac jakies 10KM-no i napewno wieksze zuzycie paliwka :D

Awatar użytkownika
hans
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 149
Rejestracja: sob 21 kwie, 2007
Lokalizacja: 4x4 zachodniopomorskie

Postautor: hans » sob 12 kwie, 2008

haha... to wtedy zamiast w błoto bardziej na zawody na 1/4 mili :lol: :lol:
Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie

masz do czynienia z usterką elektryczną.

Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

Postautor: Miras » sob 12 kwie, 2008

qsma pisze:jak z przodu cieknie to zimering, wymiana prosty temat . tylko trzeba duuuuuuzych kluczy nasadowych 8) :lol:


Thor, mam kpl Stanleya, mogę na chwilę Ci użyczyć :D

Awatar użytkownika
hans
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 149
Rejestracja: sob 21 kwie, 2007
Lokalizacja: 4x4 zachodniopomorskie

Postautor: hans » sob 12 kwie, 2008

oo.. dzieki Miras... jak już ogarnę remont w mieszkaniu to zabiorę się za Miśka... na pewno się odezwę:)
Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie

masz do czynienia z usterką elektryczną.

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » sob 12 kwie, 2008

Miras pisze:
qsma pisze:jak z przodu cieknie to zimering, wymiana prosty temat . tylko trzeba duuuuuuzych kluczy nasadowych 8) :lol:


Thor, mam kpl Stanleya, mogę na chwilę Ci użyczyć :D


Tu zwykłe stanleye niewiele pomogą. Jeżeli mówimy o GR to do odkręcenia głównego koła pasowego trza mieć porządny nasadowy 3/4" z długą gazrurą. O ile dobrze pamiętam rozmiar klucza to 30. Do tego w silniku 2,8 TD potrzebny jest jeszcze ściągacz do koła pasowego rozrządu. Ja sobie sam taki zrobiłem 8)

Awatar użytkownika
Wojtas
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 104
Rejestracja: pn 09 kwie, 2007
Lokalizacja: Kołbaskowo
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtas » sob 12 kwie, 2008

Pojarka znow zyje :D :lol: :lol:
Koszt naprawy-czesci 250 zika i dwa popoludnia pracy

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » ndz 13 kwie, 2008

Dobrze ,że już robi
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl




DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ


Wróć do „Plotki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości