Jestem nowy(a) i tu się witam!!
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 1
- Rejestracja: wt 11 lis, 2008
- Lokalizacja: Wolin / Jomsborg / Vineta
- Kontaktowanie:
Zwiadowca21
Jestem sympatycznym, miłym, atrakcyjnym młodym mężczyzną. Wysoka prezencja. Kulturalny. Wykształcony. Mobilny. Wolny. Bez nałogów: nie pije, nie palę, nie ćpunię, na dziewczyny nie chodzę.
Lubię podróżować, zwiedzać, fotografować i spędzać czas w miłym towarzystwie.
Lubię podróżować, zwiedzać, fotografować i spędzać czas w miłym towarzystwie.
Witam wszystkich ludzi lubiących 4X4 i nie tylko . . .
Mam na imie Tomek, jestem ze Stargardu, lat 28.
Niedawno nabyłem Patrola Hiszpana i . . . no właśnie zaraziłem się taką jazdą. Błoto, "górka", pomoc w trudnym terenie - fajne to jest i to lubie.
Chciałbym z Wami "troszkę" pojeździć, dlatego przyjadę razem z Tamlinem na wigilijne spotkanie.
pozdrowienia
budzik
Mam na imie Tomek, jestem ze Stargardu, lat 28.
Niedawno nabyłem Patrola Hiszpana i . . . no właśnie zaraziłem się taką jazdą. Błoto, "górka", pomoc w trudnym terenie - fajne to jest i to lubie.
Chciałbym z Wami "troszkę" pojeździć, dlatego przyjadę razem z Tamlinem na wigilijne spotkanie.
pozdrowienia
budzik
- Swinoujscie
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 1
- Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
- Lokalizacja: Świnoujście
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 3
- Rejestracja: śr 21 sty, 2009
- Lokalizacja: Świnoujście/Warszawa
- Kontaktowanie:
WITAM - Hubi z Explorer Club Polska
Witam wszystkich serdecznie
Od wczoraj bezskutecznie próbowałem odzyskać hasło dostępu do mojego starego konta "Hubertus" ( http://4x4.szczecin.pl/phpBB2/profile.p ... ofile&u=30 ).
Ostatecznie założyłem nowe konto - tamto widocznie dość skutecznie zarosło pajęczynami i przykryte zostało dość grubą warstwą kurzu
Tak przy okazji mam prośbę do Admina o usunięcie tamtego konta
Nie zaglądałem tu praktycznie przez 2 lata, więc warto chyba wystartować od nowa
Tak więc...
Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Explorer pierwszej generacji z 1994 roku. Sprowadzony z Niemiec.
Wyposażenie standardowe, pełna elektryka, skóra, klima - żadnych udziwnień
Tak wyglądał w dniu kiedy pierwszy raz zawitałem na tym forum (2 lata temu)
A w międzyczasie ...
Pierwszym krokiem w zmianie wyglądu były dodatkowe przednie halogeny i biały ozdobny pasek na bokach.
Standardowe aluminiowe felgi zostały wymienione na chromowane stalowe felgi CRAGAR USA wraz z nowymi szosowymi kapciami.
Dalej był już lift zawieszenia 2" w górę, zmiana opon na AT 31x10,5x15, przedłużone odpowietrzenia mostów
W międzyczasie zamontowane obrysówki na dachu, dodatkowe halogeny, własnego wyrobu naba + drewniana kierownica, zaadoptowany przechyłomierz i wysokościomierz (chyba z PAJERO), dodatkowe zegary temperatury i ciśnienia (niestety jeszcze nie podłączone ), drewniana zabudowa bagażnika (skrzynia bagażowa).
Ostatnio wymieniłem seryjne amorki na Skyjacker Hydro 7000 i Skyjacker Nitro 8000 dedykowane do 2" liftu.
autka zbytnio nie upalam więc i planów modyfikacyjnych nie mam wielkich, jedynie dokończyć instalację obrysówek i dodatkowych zegarów, montaż bagażnika wyprawowego...
chodzi mi po głowie 2" liftu budy, ale jeszcze nie dojrzałem do tej modyfikacji
a tak autko wygląda teraz
a tak poza tym...
Działam sobie w Explorer Club Polska - głównie jako forumowy pieniacz i główny redaktor stronki klubowej (http://www.explorerclubpolska.com)
W klubie oczywiście zrzeszamy głównie miłośników marki Ford Explorer.
Z czasem zaczęliśmy śmielej przecierać nowe dla nas szlaki i zdobywać pierwsze szlify w jeździe offroadowej udowadniając, że Explo też daje radę
no i to by było tyle na skromny początek
pozdrawiam wszystkich
Od wczoraj bezskutecznie próbowałem odzyskać hasło dostępu do mojego starego konta "Hubertus" ( http://4x4.szczecin.pl/phpBB2/profile.p ... ofile&u=30 ).
Ostatecznie założyłem nowe konto - tamto widocznie dość skutecznie zarosło pajęczynami i przykryte zostało dość grubą warstwą kurzu
Tak przy okazji mam prośbę do Admina o usunięcie tamtego konta
Nie zaglądałem tu praktycznie przez 2 lata, więc warto chyba wystartować od nowa
Tak więc...
Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Explorer pierwszej generacji z 1994 roku. Sprowadzony z Niemiec.
Wyposażenie standardowe, pełna elektryka, skóra, klima - żadnych udziwnień
Tak wyglądał w dniu kiedy pierwszy raz zawitałem na tym forum (2 lata temu)
A w międzyczasie ...
Pierwszym krokiem w zmianie wyglądu były dodatkowe przednie halogeny i biały ozdobny pasek na bokach.
Standardowe aluminiowe felgi zostały wymienione na chromowane stalowe felgi CRAGAR USA wraz z nowymi szosowymi kapciami.
Dalej był już lift zawieszenia 2" w górę, zmiana opon na AT 31x10,5x15, przedłużone odpowietrzenia mostów
W międzyczasie zamontowane obrysówki na dachu, dodatkowe halogeny, własnego wyrobu naba + drewniana kierownica, zaadoptowany przechyłomierz i wysokościomierz (chyba z PAJERO), dodatkowe zegary temperatury i ciśnienia (niestety jeszcze nie podłączone ), drewniana zabudowa bagażnika (skrzynia bagażowa).
Ostatnio wymieniłem seryjne amorki na Skyjacker Hydro 7000 i Skyjacker Nitro 8000 dedykowane do 2" liftu.
autka zbytnio nie upalam więc i planów modyfikacyjnych nie mam wielkich, jedynie dokończyć instalację obrysówek i dodatkowych zegarów, montaż bagażnika wyprawowego...
chodzi mi po głowie 2" liftu budy, ale jeszcze nie dojrzałem do tej modyfikacji
a tak autko wygląda teraz
a tak poza tym...
Działam sobie w Explorer Club Polska - głównie jako forumowy pieniacz i główny redaktor stronki klubowej (http://www.explorerclubpolska.com)
W klubie oczywiście zrzeszamy głównie miłośników marki Ford Explorer.
Z czasem zaczęliśmy śmielej przecierać nowe dla nas szlaki i zdobywać pierwsze szlify w jeździe offroadowej udowadniając, że Explo też daje radę
no i to by było tyle na skromny początek
pozdrawiam wszystkich
Ktoś, kto myśli logicznie stanowi ładny kontrast dla reszty świata...
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 3
- Rejestracja: śr 21 sty, 2009
- Lokalizacja: Świnoujście/Warszawa
- Kontaktowanie:
woodie pisze:z opisu nawet wynika że bardziej ma to być wysoka bulwarówka niż auto w teren
i tak i nie
Owszem nie często upalam auto, ale też nie bronię się przed zjechaniem w jakieś pole
Miało to być auto rodzinne z łatwością radzące sobie na polskich dziurawych drogach i w razie potrzeby umożliwiające śmiganie poza nimi.
Potem pojawiła się okazja wyjazdu na wyprawę do Rumunii i to była pierwsza inspiracja do modyfikowania auta.
Wychodzę z założenia, że nie ma co się pchać na rajd bez żadnego doświadczenia i choćby z tego względu w żadnym nie startowałem.
Czasem jeżdżę z kolegami na rajdy (np. Strefa Ciśnień czy Obrona Twierdzy Modlin) gdzie oni biorą udział w rajdzie a ja jako swoisty support jadę za nimi tą samą trasą . Myślę, że w tej konfiguracji moje autko mogłoby spokojnie startować w "turystyku".
Miałem okazję pomagać w przygotowywaniu jeden z odcinków na "Operacji Orzysz" organizowanej przez Klub Wertep z Warszawy. Przy okazji sędziowałem z kolegą jeden z odcinków klasy extreme (tu pozdrowienia dla ekipy z klubu ZEBRA z Sochaczewa, którzy wspierali nas w tych trudnych chwilach ).
Byłem ciekaw jak ta cała zabawa wygląda od strony organizatorów Wygląda niestety nie tak ciekawie jak sama jazda autem
Autem jeżdżę codziennie do pracy i choćby z tego względu nie mogę sobie pozwolić na jego skatowanie w czasie jakiegoś rajdu
Jakby to miała być tylko "wysoka bulwarówka" to nie ładowałbym w niego porządnych amorków i nie przejmowałbym się długością odpowietrzeń mostów, bo to do lansu nie potrzebne
Koncepcja jest taka aby zmotać z tego wyprawówkę, którą mogę spokojnie jeździć do pracy.
Aktualnie autko służy mi w dużym stopniu jako złoty środek do odreagowywania stresów życia codziennego - w drodze do pracy mam przynajmniej dwa odcinki drogi gdzie bez zapięcia napędów nie dałbym rady
i tak to mniej więcej wygląda
ps. dwa lata temu, kiedy pierwszy raz zawitałem na to forum należałem do tego rodzaju posiadaczy terenówek, którzy boją się przejechać rów przy drodze i nie umieją korzystać z napędów. Teraz jest już ciut lepiej
Ktoś, kto myśli logicznie stanowi ładny kontrast dla reszty świata...
-
- Jestem tu nowy/a
- Posty: 3
- Rejestracja: śr 21 sty, 2009
- Lokalizacja: Świnoujście/Warszawa
- Kontaktowanie:
woodie pisze:Witam!
Auto ładne, ale z opisu nawet wynika że bardziej ma to być wysoka bulwarówka niż auto w teren
Miło będzie zobaczyć "na żywo"
po dłuższym przemyśleniu, pooglądaniu relacji z waszych wypadów zmieniłem zdanie...
to jest (niestety) wysoka bulwarówka
a poza tym jak to wyczytałem na jednej z hamerykańskich stronek
"Mud Tires And Lift Kits Don't Make You An Offroader"
pozdrawiam jeszcze raz wszystkich
Ktoś, kto myśli logicznie stanowi ładny kontrast dla reszty świata...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości