student pisze:Z tego co rozumiem (albo i nie) to pękła Ci śruba głównego koła pasowego?
I Koło masz zdjęte?
Przecież wybebeszyć przód auta to jest 20 minut roboty, dojście 3 razy lepsze.
Wklej foto jakieś bo nie wiem z czym tam walczyć...
A takimi wykrętakami co napisał Gszyp to nic nigdy nie wykręciłem....
hmmm. w 20 minut to ja dam rade tylko koparka z napisem Waryński
Wszystko zrobione, wymagało to wyjęcia chłodnic, cały przód auta do zdjęcia.
Złamana śruba została nawiercona, na szczęście wiertło się złamało stajać kantem w śrubie co spowodowało jej wkręcenie. Zmiana obrotów na wykręcanie i wypadła sama.
74pln i jeden dzień później mam już śrubę właściwa (złamana była dorabiana )
koszty
-wiertla kobaltowe i wykretaki 90 (markety budowlane )
-śruba MD062109 74pln(z przesyłką)(Śruba do mocowania koła pasowego - silnik 2.5 TD)
http://www.e-pajero.pl/product-pl-1158- ... 2_5TD.html
jeszcze dodatkowo dojdzie koszt napełnienia klimy
czas to jeden cały dzień i dwa popołudnia
Ps misja wykonana była pierwszy raz, wiec nie było źródła inspiracji. Jeżeli jest lepszy sposób to proszę go podać dla potomnych. Przy okazji wymienione zostały amortyzatory przód- stare się rozleciały, dolne mocowanie uległo rozkładowi.
Amortyzatory miały być tą właściwa wymiana-naprawa życie napisało własny scenariusz.