Strona 1 z 2
Wymiana skrzyni biegów w Patrolu
: sob 14 kwie, 2012
autor: KacperS
Dzień dobry, zakupiłem "nową" skrzynie lecz nie mam warunków żeby samemu ją zamontować, polećcie mi prosze jakis warsztat w Szczecinie albo okolicach gdzie mi to dobrze zrobią, dziękuje
: ndz 15 kwie, 2012
autor: prezes
Nieautoryzowany Serwis Nissana i Opla
: pn 16 kwie, 2012
autor: Dziku
prezes pisze:Nieautoryzowany Serwis Nissana i Opla
i wszystkiego co podobne do samochodu
polecam
: pn 16 kwie, 2012
autor: student
Do Miastka się Pan odezwij bo jakimiś szyframi Wać piszecie.
: pn 16 kwie, 2012
autor: cookie
student, przecież to oczywiste
: śr 18 kwie, 2012
autor: student
Wiesz... dwa dni czekał bez wskazówki. Może wstydził się dopytać bo to takie oczywiste?
Bym chciał dźwigać to sam bym się podjął ale skrzynia w patrolu wyjątkowo ciężka, cięższa niż w terano, prócz dźwigania to tam wiela rozkręcania nie ma
: pt 20 kwie, 2012
autor: martii
jedynie losiem fajnych zzytych z rama srubek od belki
: pt 20 kwie, 2012
autor: KacperS
Już wszystko wiem, dzieki za info
A osiem śrub od belki mam nowe, pięknie się odkręcające. Oryginalnym pourywałem główki a nastepnie wywiercilem gwinty przy montowaniu podkladek pod skrzynie.
: pt 20 kwie, 2012
autor: student
A czemu chcesz ją wymieniać? Bo tak generalnie to zepsuć skrzynię od Patrola to tak jak by zepsuć młotek... ciężko generalnie...
: pt 20 kwie, 2012
autor: KacperS
Nie do końca tak jak młotek.. Btw. jak go kupiłem to skrzynia już była zajechana, trójką i piątka wchodzą raz na 10 i napierdalają jak młot pneumatyczny
: pt 20 kwie, 2012
autor: LSD
Na ogół przyczyną śmierci skrzyń w Patrolach jest woda.
Jak pojeździ się nieświadomie kilka tygodni na mieszance woda/olej to skrzynia raczej nie do uratowania (nieopłacalne).
: pt 20 kwie, 2012
autor: miastek
Skrzynia w 2.8 to nie młotek a c do wody to prawda, ja swoją dwa razy zalałem wodą i synchronizatory na trójce i piątce poszły się czesać. Też wymieniłem skrzynie ale starą naprawie jak znajdę chwilę bo dwa synchronizatory to ok 700pln a nie wyła ani trochę więc się opłaci i będzie na zapas, tylko z tą chwilą może być problem
: sob 21 kwie, 2012
autor: Willi
to i ja pochwalę sie moja też do roboty czyli klasyka gatunku ( synchron na trójce) reszta w jak najlepszym porządku. Czym zajechałem, sam nie wiem, auto nie topione , ale może to przypadek zaraz przed tym jak się to stało to zmieniłem olej na "GL 5" podobno powinien być "GL 4"
: sob 21 kwie, 2012
autor: KacperS
Willi pisze:zmieniłem olej na "GL 5" podobno powinien być "GL 4"
Si, prawidłowy olej to półsyntetyk 75W90 GL 4
: sob 21 kwie, 2012
autor: siva explozja
....
: ndz 22 kwie, 2012
autor: miastek
KacperS pisze:Willi pisze:zmieniłem olej na "GL 5" podobno powinien być "GL 4"
Si, prawidłowy olej to półsyntetyk 75W90 GL 4
75W90 do reduktora
80W90 GL4 do skrzyni
: sob 06 gru, 2014
autor: viper126p
odgrzeje kotleta czy moze mi ktos podpowiedziec którędy woda moze sie dostac do skrzyni biegów w patrolu y61 2.8td 1998r?wiem ze przez drażek zmiany biegów gdy gumka nieszczelna a inne punkty?
: sob 06 gru, 2014
autor: miastek
Odpowietrzenie.
: sob 06 gru, 2014
autor: prezes
Maciek, a jest "przejście" z reduktora do skrzyni ?
: sob 06 gru, 2014
autor: LSD
- osłona drążka
- odpowietrzenie
- simmering przód lub tył - szczególnie jak odpowietrzenie jest zatkane.