Strona 1 z 1

Regeneracja przekładni kierowniczej

: sob 07 sie, 2010
autor: Boogi
Jak w temacie. Jeśli przerabiał ktoś ten temat, poproszę jakieś namiary w Szczecinie lub okolicach.

: sob 07 sie, 2010
autor: petio
ja robiłem na pomorzanach w zakładzie, który zajmuje się renowacją maszyn rolniczych. zdaje się, że to ulica budziszyńska, na samiutkim końcu jadąc od strony pomorzan. tylko że auta u nich raczej nie zostawisz, trzeba przekładnię samemu wyjąć. no i tanio nie było ale bardzo szybko i skutecznie.

: sob 07 sie, 2010
autor: Willi
czemu zaraz regeneracja , czy kasowanie luzu już nie pomaga ?
- ja bym szukał używki , a nie bawił się w jakieś regeneracje

: sob 07 sie, 2010
autor: Boogi
To już jest używka, i jakoś nie chce mi się z następną ryzykować, a na nufke mnie nie za bardzo stać. Luzów nie ma, ino cieknie przy mocnym skręceniu w lewo ( a skręcać na trzy razy niezbyt wygodnie).Zastosowana była reanimacja doraźna, tzn,komplet naprawczy, ale i to nie pomogło.

: sob 07 sie, 2010
autor: gszyp
a zestaw naprawczy jakiś oryginał czy uszczelniacze itd z ORINGu :?:
bo nie są najlepszej jakości , a może wałek już zajechany i dlatego nie uszczelnia,no i może lekko krzywy i dla tego ciecze przy skręcaniu

: sob 07 sie, 2010
autor: Boogi
Zestaw ordżinal made in Uk for LR. Bebechów nie wyciagałem więc nie wiem dlaczego ciecze.

: sob 07 sie, 2010
autor: kondziu
Ciecze bo ma olej jak się wyciecze to przestanie :D Niech fachura obejrzy i ci powie w czym rzecz i czy wałek ma wytarty. Miałeś mały czy duży zestaw naprawczy?

: śr 11 sie, 2010
autor: konger
A jakby co - alternatywa to Inter Cars, oni współpracują z Lauberem w Słupsku lub bezpośrednio wysłać do Laubera.

U mnie też cieknie, ale nie na tyle, by się tym przejąć (tak, kiedyś byłem nagorliwy..., kondziu może potwierdzić ;) ).

: śr 11 sie, 2010
autor: kondziu
bo to trzeba kupić duzy zestaw góra dół orginalny plus trzy łozyska dwa sa zwykłe do dostania w sklepie z łozyskami jedno jest tylko takie dziwaczne ale pewnie na autostradzie poznańskiej w podjuchach da się coś kupić. Oczywiscie jak wałki nie są wyrobione. Jak uszczelniłeś dół lichym simerem a jest luz na wałku spowodowany tym, że łożysko nie trzyma to zawsze będzie ciekło.

: śr 11 sie, 2010
autor: nissan7
sie do Kiśla zgłoszą on już ma temat opanowany 8) 8)