27 finał WOŚP
: śr 02 sty, 2019
"Gramy dla dzieci małych i bez focha.
Na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych"
Termin: 12 stycznia 2019 (sobota przed finałową niedzielą)
Lokalizacja: gdzieś w terenie - zakończenie w okolicach Chociwla/Węgorzyna
Czas i miejsce spotkania: 12.01.2019 godz. 08:00 – parking przy A.Struga, na przeciwko stacji Shell (o tutaj: https://goo.gl/maps/WQ4SpQJrHzN2 )
Wpisowe: 100 zł (patrz punkt 5 regulaminu)
Impreza ma charakter turystycznej wycieczki OFFROAD z elementami przeprawy (bez rywalizacji) - poziom trudności w dużej mierze zależny od warunków pogodowych. Trasa zaczyna się w Szczecinie i liczy około 80 km. Będzie wiodła bezdrożami i leśnymi duktami. Czekają na uczestników błotne odcinki i miękkie drogi, jak i strome zjazdy czy podjazdy. Dla spragnionych emocji zostanie wyznaczony przez organizatora TRIAL. Chętni będą mogli sprawdzić sprzęt jak i swoje umiejętności, pozostali uczestnicy będą mogli kibicować bądź biesiadować przy ognisku.
Jako że spotkanie ma charakter wsparcia 27-go finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy obowiązuje obowiązkowa składka startowa w wysokości minimum 100 zł od samochodu w całości przekazana na wsparcie finału.
Istnieje duże prawdopodobieństwo porysowania lakieru w samochodzie.
Aby wziąć udział w imprezie należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: org@offroadevents.pl
Zgłoszenie jest obowiązkowe w celu wystawienia niezbędnych przepustek i zezwoleń. Zgłoszenia przyjmujemy do 10-go stycznia 2019 roku. Po tej dacie zgłoszenia nie będą przyjmowane.
Osoba kontaktowa: Krzychu 602 464 683
Limit aut: 40 samochodów
REGULAMIN UDZIAŁU W IMPREZIE:
1. Udział samochodem terenowym z stosownym do potrzeb/umiejętności załogi wyposażeniem off-road.
2. Pojazd zarejestrowany/ubezpieczony.
3. Niezbędne wyposażenie pozostałe. Telefon do przyjmowania SMS-ów oraz łączności z organizatorem. GPS/NAVI współpracująca z plikami GPX lub KLM. Stosowne do warunków obuwie i odzież z pakietem rezerwowym. Wyposażenie kuchenno/biwakowe oraz zapas wyżywienia adekwatny do potrzeb załogi. Latarki.
4. Załoga (podstawowa) składa się z dwóch dorosłych osób (ew. osoby dorosłej i dziecka lat 15) Możliwy udział większej ilości osób w załodze, ale w zgodzie z zapisem w dowodzie rejestracyjnym oraz za dopłatą składki podstawowej (patrz punkt: „składka startowa”)
5. Składka startowa podstawowa za udział wynosi minimum 100 PLN (zł) od pojazdu oraz 50 zł od każdej dodatkowej osoby. Dzieci do lat 3 – bezpłatnie. Płatne w całości na miejscu zbiórki do puszki WOŚP. Jako że cel szczytny nie określamy maksymalnego pułapu wsparcia akcji - dla najbardziej szczodrych zapewniamy finałowe gadżety.
6. Udział w imprezie na zasadzie odpowiedzialności własnej.
7. Organizator zastrzega sobie zmianę długości trasy w każdym momencie trwania wyjazdu.
8. Jazda odbywa się w grupie za przewodnikiem – w przypadku dużej ilości samochodów uczestnicy mogą zostać podzieleni na 2 lub więcej grup w zależności od potrzeb.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone przez uczestników wyjazdu jak i nabyte przez uczestników. Uczestnik sam decyduje czy i jak pokonuje przeszkody terenowe i jest w pełni odpowiedzialny za działania które wykonuje jak i za styl poruszania się. Obowiązuje naczelna zasada by nie niszczyć przejazdu i tras po których się poruszamy.
10. Całkowity zakaz poruszania się po polach rolniczo eksploatowanych oraz lasach.
Organizatorzy:
4x4 Szczecin
OffroadEvents
Partnerzy:
Coolturalni.pl - Kobylanka
Miastek Garage
Na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych"
Termin: 12 stycznia 2019 (sobota przed finałową niedzielą)
Lokalizacja: gdzieś w terenie - zakończenie w okolicach Chociwla/Węgorzyna
Czas i miejsce spotkania: 12.01.2019 godz. 08:00 – parking przy A.Struga, na przeciwko stacji Shell (o tutaj: https://goo.gl/maps/WQ4SpQJrHzN2 )
Wpisowe: 100 zł (patrz punkt 5 regulaminu)
Impreza ma charakter turystycznej wycieczki OFFROAD z elementami przeprawy (bez rywalizacji) - poziom trudności w dużej mierze zależny od warunków pogodowych. Trasa zaczyna się w Szczecinie i liczy około 80 km. Będzie wiodła bezdrożami i leśnymi duktami. Czekają na uczestników błotne odcinki i miękkie drogi, jak i strome zjazdy czy podjazdy. Dla spragnionych emocji zostanie wyznaczony przez organizatora TRIAL. Chętni będą mogli sprawdzić sprzęt jak i swoje umiejętności, pozostali uczestnicy będą mogli kibicować bądź biesiadować przy ognisku.
Jako że spotkanie ma charakter wsparcia 27-go finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy obowiązuje obowiązkowa składka startowa w wysokości minimum 100 zł od samochodu w całości przekazana na wsparcie finału.
Istnieje duże prawdopodobieństwo porysowania lakieru w samochodzie.
Aby wziąć udział w imprezie należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: org@offroadevents.pl
Zgłoszenie jest obowiązkowe w celu wystawienia niezbędnych przepustek i zezwoleń. Zgłoszenia przyjmujemy do 10-go stycznia 2019 roku. Po tej dacie zgłoszenia nie będą przyjmowane.
Osoba kontaktowa: Krzychu 602 464 683
Limit aut: 40 samochodów
REGULAMIN UDZIAŁU W IMPREZIE:
1. Udział samochodem terenowym z stosownym do potrzeb/umiejętności załogi wyposażeniem off-road.
2. Pojazd zarejestrowany/ubezpieczony.
3. Niezbędne wyposażenie pozostałe. Telefon do przyjmowania SMS-ów oraz łączności z organizatorem. GPS/NAVI współpracująca z plikami GPX lub KLM. Stosowne do warunków obuwie i odzież z pakietem rezerwowym. Wyposażenie kuchenno/biwakowe oraz zapas wyżywienia adekwatny do potrzeb załogi. Latarki.
4. Załoga (podstawowa) składa się z dwóch dorosłych osób (ew. osoby dorosłej i dziecka lat 15) Możliwy udział większej ilości osób w załodze, ale w zgodzie z zapisem w dowodzie rejestracyjnym oraz za dopłatą składki podstawowej (patrz punkt: „składka startowa”)
5. Składka startowa podstawowa za udział wynosi minimum 100 PLN (zł) od pojazdu oraz 50 zł od każdej dodatkowej osoby. Dzieci do lat 3 – bezpłatnie. Płatne w całości na miejscu zbiórki do puszki WOŚP. Jako że cel szczytny nie określamy maksymalnego pułapu wsparcia akcji - dla najbardziej szczodrych zapewniamy finałowe gadżety.
6. Udział w imprezie na zasadzie odpowiedzialności własnej.
7. Organizator zastrzega sobie zmianę długości trasy w każdym momencie trwania wyjazdu.
8. Jazda odbywa się w grupie za przewodnikiem – w przypadku dużej ilości samochodów uczestnicy mogą zostać podzieleni na 2 lub więcej grup w zależności od potrzeb.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone przez uczestników wyjazdu jak i nabyte przez uczestników. Uczestnik sam decyduje czy i jak pokonuje przeszkody terenowe i jest w pełni odpowiedzialny za działania które wykonuje jak i za styl poruszania się. Obowiązuje naczelna zasada by nie niszczyć przejazdu i tras po których się poruszamy.
10. Całkowity zakaz poruszania się po polach rolniczo eksploatowanych oraz lasach.
Organizatorzy:
4x4 Szczecin
OffroadEvents
Partnerzy:
Coolturalni.pl - Kobylanka
Miastek Garage