"I RAJD O PUCHAR BURMISTRZA STRZELEC KRAJEŃSKICH"
: śr 05 cze, 2013
Stowarzyszenie Miłośników Pojazdów Terenowych 4x4 Choszczno zaprasza na imprezę pod nazwą „I RAJD O PUCHAR BURMISTRZA STRZELEC KRAJEŃSKICH”.
Impreza ta odbędzie się w dniach 14-15.09.2013 roku i będzie obejmować tereny powiatu strzelecko-drezdeneckiego i powiatu choszczeńskiego.
Baza i miejsce startu to „Ranczo Karolina Gardzko offroad Motocross” w Gardzku, 52*51`44.27 N i 15*35`14.15 E która leży w niedalekim sąsiedztwie miejscowości Strzelce Krajeńskie .
Spotykamy się 14.09.2013 o godzinie 8.00 na bazie, po czym odbędzie się przejazd aut terenowych ulicami miasta Strzelec. Następnie powrót do miejsca spotkania na rejestrację i plombowanie pojazdów oraz start na odcinki. Po zakończeniu rajdu odbędzie się uroczyste wręczenie pucharów i nagród dla zwycięzców oraz koncert charytatywny.
W miejscu otwarcia imprezy będzie dostępna kawa, herbata, oraz możliwość upieczenia kiełbasy na ognisku, zapewniamy również suchy prowiant i obiad. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkową koszulkę i inne dodatki.
Rywalizujemy w klasach TURYSTYK, WYCZYN i EXTRIM oraz QUAD.
Do przejechania będzie około 150-200 km w czasie 30 godzin. Nie wykluczamy jazdy nocą.
Klasa QUAD – koszt 200 zł.
Klasa TURYSTYK dopuszcza tylko auta seryjne terenowe i SUV na oponach AT.
Koszt startu ( kierowca + pilot) to 200 zł. Każda dodatkowa osoba to 30 zł. (koszt cateringu).
Klasa WYCZYN obejmuje auta niecięte na oponach typu MT bez możliwości używania wyciągarek. Koszt uczestnictwa ( kierowca + pilot) to 300 zł .
Każda dodatkowa osoba to 30 zł. (koszt cateringu).
Klasa EXTRIM obejmuje auta typu ,,zmota” i dopuszcza używanie wyciągarek mechanicznych i elektrycznych. Koszt startu ( kierowca + pilot) to 300 zł.
Każda dodatkowa osoba to 30 zł. (koszt cateringu).
Zapisy kierować tylko na pocztę email: 4x4choszczno@wp.pl w tytule proszę napisać „I RAJD O PUCHAR BURMISTRZA STRZELEC KRAJEŃSKICH”. W treści proszę wpisać imię kierowcy i pilota, a także podać klasę, w jakiej starujemy i nazwę pojazdu. Po weryfikacji uczestnika wyślemy dane do przelewu gdzie należy złożyć opłatę przedwstępną w wysokości 100 zł. Termin wpłaty wstępnej to koniec lipca, a pozostałą część proszę uiścić do końca sierpnia. Liczba pojazdów ograniczona . W razie pytań Tel. 609417680 Waldek
Pozdrawiamy i zapraszamy.
KLIK
Impreza ta odbędzie się w dniach 14-15.09.2013 roku i będzie obejmować tereny powiatu strzelecko-drezdeneckiego i powiatu choszczeńskiego.
Baza i miejsce startu to „Ranczo Karolina Gardzko offroad Motocross” w Gardzku, 52*51`44.27 N i 15*35`14.15 E która leży w niedalekim sąsiedztwie miejscowości Strzelce Krajeńskie .
Spotykamy się 14.09.2013 o godzinie 8.00 na bazie, po czym odbędzie się przejazd aut terenowych ulicami miasta Strzelec. Następnie powrót do miejsca spotkania na rejestrację i plombowanie pojazdów oraz start na odcinki. Po zakończeniu rajdu odbędzie się uroczyste wręczenie pucharów i nagród dla zwycięzców oraz koncert charytatywny.
W miejscu otwarcia imprezy będzie dostępna kawa, herbata, oraz możliwość upieczenia kiełbasy na ognisku, zapewniamy również suchy prowiant i obiad. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkową koszulkę i inne dodatki.
Rywalizujemy w klasach TURYSTYK, WYCZYN i EXTRIM oraz QUAD.
Do przejechania będzie około 150-200 km w czasie 30 godzin. Nie wykluczamy jazdy nocą.
Klasa QUAD – koszt 200 zł.
Klasa TURYSTYK dopuszcza tylko auta seryjne terenowe i SUV na oponach AT.
Koszt startu ( kierowca + pilot) to 200 zł. Każda dodatkowa osoba to 30 zł. (koszt cateringu).
Klasa WYCZYN obejmuje auta niecięte na oponach typu MT bez możliwości używania wyciągarek. Koszt uczestnictwa ( kierowca + pilot) to 300 zł .
Każda dodatkowa osoba to 30 zł. (koszt cateringu).
Klasa EXTRIM obejmuje auta typu ,,zmota” i dopuszcza używanie wyciągarek mechanicznych i elektrycznych. Koszt startu ( kierowca + pilot) to 300 zł.
Każda dodatkowa osoba to 30 zł. (koszt cateringu).
Zapisy kierować tylko na pocztę email: 4x4choszczno@wp.pl w tytule proszę napisać „I RAJD O PUCHAR BURMISTRZA STRZELEC KRAJEŃSKICH”. W treści proszę wpisać imię kierowcy i pilota, a także podać klasę, w jakiej starujemy i nazwę pojazdu. Po weryfikacji uczestnika wyślemy dane do przelewu gdzie należy złożyć opłatę przedwstępną w wysokości 100 zł. Termin wpłaty wstępnej to koniec lipca, a pozostałą część proszę uiścić do końca sierpnia. Liczba pojazdów ograniczona . W razie pytań Tel. 609417680 Waldek
Pozdrawiamy i zapraszamy.
KLIK