Strona 1 z 2

Dakar 2012

: wt 03 sty, 2012
autor: Darek...
Może ktoś zauważył ,że czołowe lokaty Dakaru podobne są do Baji Poland :690:

Po zaprawie na naszych poligonach Dakar to pikuś :668:

: wt 03 sty, 2012
autor: Benes
taaa tylko dystans się zwiększa hahahahaha

: wt 03 sty, 2012
autor: ishimo
ale co by nie mowic nasi zawsze sobie niezle radza, szczegolnie quady i cross

: śr 04 sty, 2012
autor: kaniesia

: czw 05 sty, 2012
autor: kaniesia

: wt 10 sty, 2012
autor: LSD
Poczytałem trochę specyfikację aut i jestem zaskoczony, że Hołek jedzie dieslem!

http://dakar2012.holek.pl/index.php/samochod

Ogólnie fajne porównanie:

Mini Hołka - silnik 3,0d, koła 235x85x16

Hommer Gordon'a - 6,0 V8 benzyna, koła 37x12,5x16,5

Co ciekawe masa obu aut różni się tylko o 100 kg.


Hehe. Nie sądziłem, że Y60 startują jeszcze w Dakarze. A jednak. Jakiś miejscowy driver :690:

http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/453.html

: wt 10 sty, 2012
autor: prezes
A to ciekawostka.
Szkoda ,że nie ma więcej danych nt tego Patrolka.

: wt 10 sty, 2012
autor: ishimo
Ranking

bardzo fajna stronka jesli chodzi o rankingi dakaru, caly czas na bierzaco wszystko podane razem z czasem i punktacja;)

: wt 10 sty, 2012
autor: LSD
prezes pisze:A to ciekawostka.
Szkoda ,że nie ma więcej danych nt tego Patrolka.


Wygląda na standardowe 4,2 benzyna

Obrazek

: śr 11 sty, 2012
autor: kaniesia
Jesteś pewny??... :689:

: śr 11 sty, 2012
autor: Jasiu
Wystarczy do wujka gugle napisać i odpowie wszystko:
http://rallyraidmotorsports.com/vehiculo.htm

: śr 11 sty, 2012
autor: LSD
Jasiu pisze:Wystarczy do wujka gugle napisać i odpowie wszystko:
http://rallyraidmotorsports.com/vehiculo.htm


No widzisz, ja nie potrzebuję stronki...

Potwierdza ona, że to zwykłe 4,2 benzyna :676:
Co ciekawe wersja na gaźniku :680:

: śr 11 sty, 2012
autor: Jasiu
zwykły Patrol w specyfikacji T1 na 31 emte czyli po naszemu klasa turystyczna (bo bez wyciągarki i podniesienia zawieszenia).

: śr 11 sty, 2012
autor: prezes
Łeeee, a ja myslałem,że na 2.8 TD kotleś pociska.

Ha ! dopiero by zamknął co poniektórym paszcze gdyby do mety dotarł i jeszcze na pudło wskoczył.
:688:

: śr 11 sty, 2012
autor: Darek...
tyle zapasowych głowic na pakę by nie weszło :688:

: śr 11 sty, 2012
autor: Benes
LSD pisze:Poczytałem trochę specyfikację aut i jestem zaskoczony, że Hołek jedzie dieslem!


bo benzyny mają zwężkę na kolektorze dolotowym i brakuje im tlenu a było jeszcze ciekawie to ta zwężka z czasem ma się jeszcze zawężać :690:

: śr 11 sty, 2012
autor: LSD
Benes pisze:
LSD pisze:Poczytałem trochę specyfikację aut i jestem zaskoczony, że Hołek jedzie dieslem!


bo benzyny mają zwężkę na kolektorze dolotowym i brakuje im tlenu a było jeszcze ciekawie to ta zwężka z czasem ma się jeszcze zawężać :690:


Wiem, pocztałem już o tym. Między innymi przez to w/w Patrol ma tylko 155 KM, gdzie w fabryce mu dają 175 KM. Zwężka dokładnie 35 mm.

: śr 11 sty, 2012
autor: Benes
w przyszłym roku ma być jeszcze mniej chyba 32 czy jakoś tak

: czw 12 sty, 2012
autor: konger
Ku czemu to ma służyć? Zrównanie mocy? Ochrona środowiska? :676:

: czw 12 sty, 2012
autor: LSD
Żeby nie był to tylko "wyścig zbrojeń"

Bez tego auta miały by po 2000 kM i latały zamiast jechać :)