Rajd II Ukręcona półośka - INFORMACJE
- Tamlin
- Prawdziwy offrołdowiec
- Posty: 758
- Rejestracja: śr 07 mar, 2007
- Lokalizacja: Strachocin/Stargard
Benes pisze:Jasiu pisze:Niech zapisze załogę Bobak kierowca, pilot Jasiu.
Nie ma miejsc mogę zapisać na listę rezerwową, jak się zwolni miejsce to wtedy jedziecie. Ale wysłać zgłoszenie i tylko lista rezerwowa - pożądek musi być!!
A jadą ludzie z Gdańska, Koszalina, Polic, Barlinka, Lipian, Szczecina (ale mało) od nas to na jednej ręce mogę policzyć i inni. Nie wszystkich pamiętam bo nie mamlisty przy sobie
6 czy 7 załóg w extremie
3 załogi SOLO
2-3 załogi TUYRYSTYK
reszta TEAM
Jak nie wszystkich pamiętasz, nie przygotowany do zajęć.
Zapomniałeś o najsilniejszej ekipie Gorzowsko-Stargardzkiej.
Aż kierownik ekipy musiał interweniować.
Więc prosimy o pełną listę aby nikt nie był pokrzywdzony.
Nie pozwól aby praca zdominowała całe twoje życie.
Maleństwo Gr LOOOONG
Maleństwo Gr LOOOONG
Tamlin pisze:Benes pisze:Jasiu pisze:Niech zapisze załogę Bobak kierowca, pilot Jasiu.
Nie ma miejsc mogę zapisać na listę rezerwową, jak się zwolni miejsce to wtedy jedziecie. Ale wysłać zgłoszenie i tylko lista rezerwowa - pożądek musi być!!
A jadą ludzie z Gdańska, Koszalina, Polic, Barlinka, Lipian, Szczecina (ale mało) od nas to na jednej ręce mogę policzyć i inni. Nie wszystkich pamiętam bo nie mamlisty przy sobie
6 czy 7 załóg w extremie
3 załogi SOLO
2-3 załogi TUYRYSTYK
reszta TEAM
Jak nie wszystkich pamiętasz, nie przygotowany do zajęć.
Zapomniałeś o najsilniejszej ekipie Gorzowsko-Stargardzkiej.
Aż kierownik ekipy musiał interweniować.
Więc prosimy o pełną listę aby nikt nie był pokrzywdzony.
nie da rady, ochrona danych osobowych
Ustawa z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)
....
Organizatorzy informują że zakończył się proces przygotowania trasy i otrzymania wszystkich wymaganych pozwoleń na przejazd.
Spotykamy się na starym lotnisku w miejscowości Śniatowo. Mapka w pierwszym poście.
Start 13 października w godzinach 8.00 – 9.30 (sobota). Zdanie kart drogowych 14 października (niedziela) do godziny 16.00. Zakończenie imprezy i ogłoszenie wyników do godziny 17.30. Więcej informacji na starcie.
Trasa będzie prowadzić w kierunku południowym aż do miejscowości Czarnogłowy a następne zmieni kierunek na północny i zakończy się najprawdopodobniej w Rwealu. Trasa prowadzi przez trzy Nadleśnictwa: Rokita, Gryfice, Nowogard oraz przez cztery gminy, Kamień Pomorski, Rewal oraz przez gminę Golczewo które objęły patronatem nasz rajd.
Do wszystkich uczestników został rozesłany KOMUNIKAT 2
W imprezie mogą brać udział tylko i wyłącznie zgłoszone załogi.
Obecnie lista uczestników jest ZAMKNIĘTA. Istnieje możliwość wpisywania się na listę rezerwową.
Spotykamy się na starym lotnisku w miejscowości Śniatowo. Mapka w pierwszym poście.
Start 13 października w godzinach 8.00 – 9.30 (sobota). Zdanie kart drogowych 14 października (niedziela) do godziny 16.00. Zakończenie imprezy i ogłoszenie wyników do godziny 17.30. Więcej informacji na starcie.
Trasa będzie prowadzić w kierunku południowym aż do miejscowości Czarnogłowy a następne zmieni kierunek na północny i zakończy się najprawdopodobniej w Rwealu. Trasa prowadzi przez trzy Nadleśnictwa: Rokita, Gryfice, Nowogard oraz przez cztery gminy, Kamień Pomorski, Rewal oraz przez gminę Golczewo które objęły patronatem nasz rajd.
Do wszystkich uczestników został rozesłany KOMUNIKAT 2
W imprezie mogą brać udział tylko i wyłącznie zgłoszone załogi.
Obecnie lista uczestników jest ZAMKNIĘTA. Istnieje możliwość wpisywania się na listę rezerwową.
....
Wczoraj (po zaproszeniu do grona organizatorów) byłem pierwszy raz na trasie . Widzę ,że Benes trzyma się dalej swojej koncepcji , czyli dojazdówki dostępne i przejezdne a pieczątki w miejscach które pozwolą wykazać się załogom . Na szczególną prośbę Kiśla (po ostatniej ośce) pobrnąłem w woderach trochę dalej aby mógł się wykazać rajdowym kunsztem . Większość trudnych miejsc można objechać , by walczyć tylko w próbach przejazdu wybranych przez uczestników.
Honker 2324
Darek... pisze: pobrnąłem w woderach trochę dalej aby mógł się wykazać rajdowym kunsztem .
Właśnie oglądam owe brnięcie , osobiście w sobotę również miałem przejście pewnego miejsca w wodreach niedługo zobaczymy to wszystko na kolejnym filmie jutro zaczynam montaż
bo pilot musi być jak Matka..., życie to nie (je)bajka każdy dzień to walka...
srebrny szerszeń TY LC 1.0
srebrny szerszeń TY LC 1.0
Raczej bym użył zamast amatorskich to "klasycznych rajdów terenowych". Raczej trudno mówić o amatorskim rajdzie dla 40 aut, 100 pieczątek, 190km przez 3 nadleśnictwa, przez 4 gminy. Uważam że więcej samochodów to już za duże obciązenie dla środowiska.
Jestem zwolennikiem myślenia w terenie a nie 6 godziny ciągnąć się na windzie do pieczątki bo to żadna sztuka i gdzie samochód można nazwać "samobieżną wyciągarką". Choć wiem że w paru miejscach na IIUP będzie można można stracić parę godzin na jednej pieczące. Ale to kierowca z pilotem decydują czy wykonują OS czy PP.
Faktem jest to że na IIUP w porównaniu do IUP będzie więcej, więcej błota a teren jest bardzo zróżnicowany i każdy znajdzie coś, co zostanie w pamięci
Jestem zwolennikiem myślenia w terenie a nie 6 godziny ciągnąć się na windzie do pieczątki bo to żadna sztuka i gdzie samochód można nazwać "samobieżną wyciągarką". Choć wiem że w paru miejscach na IIUP będzie można można stracić parę godzin na jednej pieczące. Ale to kierowca z pilotem decydują czy wykonują OS czy PP.
Faktem jest to że na IIUP w porównaniu do IUP będzie więcej, więcej błota a teren jest bardzo zróżnicowany i każdy znajdzie coś, co zostanie w pamięci
....
Benes pisze:Raczej bym użył zamast amatorskich to "klasycznych rajdów terenowych". Raczej trudno mówić o amatorskim rajdzie dla 40 aut, 100 pieczątek, 190km przez 3 nadleśnictwa, przez 4 gminy. Uważam że więcej samochodów to już za duże obciązenie dla środowiska.
Jestem zwolennikiem myślenia w terenie a nie 6 godziny ciągnąć się na windzie do pieczątki bo to żadna sztuka i gdzie samochód można nazwać "samobieżną wyciągarką". Choć wiem że w paru miejscach na IIUP będzie można można stracić parę godzin na jednej pieczące. Ale to kierowca z pilotem decydują czy wykonują OS czy PP.
Faktem jest to że na IIUP w porównaniu do IUP będzie więcej, więcej błota a teren jest bardzo zróżnicowany i każdy znajdzie coś, co zostanie w pamięci
A tu było chyba...Benes jak zwykle rozbiłeś G.... na atomy. A ja poprostu chciałem powiedzieć, że robisz kawał dobrej roboty, dzieki za to i ogólnie nie wymiękaj
Witam wszystkich serdecznie, to mój pierwszy wpis na forum, choć miałem przyjemność poznać wielu z Was osobiście. Zaczynam od trudnego pytania do Benesa. Jak duże jest prawdopodobieństwo zwolnienia się jakiegoś miejsca na liście głównej, oraz ile osób zapisało się na rezerwową i w zwiazku z powyższym czy jest jeszcze sens się na nią wpisywać? Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości