Kubasa pisze:To teraz obejrzyj ten filmik i zobacz co mala moc znaczy na podjezdzie pod gore. Rubicon go zjadl mimo ze wazy 2 x wiecej
https://youtu.be/Up_XS6mfVso
Widziałem ten film tuż po opublikowaniu, widziałem też sporo innych np. taki na którym Jimny w czasie testu niszczy wynikiem Rubicona i G'klasę
https://youtu.be/1zWN6mP5Xdg?t=459 jest tu też podjazd pod górkę
https://youtu.be/1zWN6mP5Xdg?t=734Czego to dowodzi? Że są sytuacje w których samochody terenowe sobie nie radzą, z różnych powodów, czasami jest to wina konstrukcji, czasami błąd kierowcy. Ba są nawet przypadki ze auto które nie robi nagle
![;-)](./images/smilies/594.gif)
zaczyna robić, chodzi o drugą nivę z tego fragmentu filmu
https://youtu.be/bTsRzGCdJM8?t=2681 Jest tu też Jeep którego Nivy objechały
![;-)](./images/smilies/594.gif)
Nie pamiętam co za silnik siedzi w tym Jeepie, ale moc w nim drzemie niebanalna.
Co z tego że części są drogie? Jeśli nie zadrżała Ci ręka przy porównaniu Jimnego z Rubiconem, które raczej nie leżą na tej samej półce cenowej, to chyba w tej dyskusji nie przejmujemy się takimi pierdołami jak kasa. Na jednym z youtubowych kanałów z ukrainy tuningują nowego Jimnego, mówią też co ile kosztuje, nie ukrywają co dostało po kościach po jednym wyjeździe w Karpaty, a co najciekawsze - nie narzekają na to że nie mogą czegoś kupić
https://www.youtube.com/watch?v=19xxngL7g1gMożemy tak do bólu, ale ciągle będę powtarzał - nie ma konstrukcji idealnej na każdą okazję, a często auta o 'słabszych właściwościach terenowych' dają więcej zabawy i co ważniejsze pozwalają kierowcy wykazać się umiejętnościami, bo to nie samochód robi za nich całą robotę. Co do topienia po klamki.... poczekajmy jeszcze chwilę, nasi sąsiedzi ze wschodu zapewne nas nie zawiodą
![;-)](./images/smilies/594.gif)