kupię GU4 lub LC100 ;)
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Chodzi o taki max jak się uda znaleźć
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
gdzieś wymieniłeś kasiorkę 100 kpln ?
w LC wskazuje to na J12 - będzie rokujący egzemplarz
PS
Jestem zdania ,że będziemy skazani na takie samochody na wyprawy - zresztą chyba jeden z ostatnich z najlepszym ,stałym , napędem na 4 łapy
w LC wskazuje to na J12 - będzie rokujący egzemplarz
PS
Jestem zdania ,że będziemy skazani na takie samochody na wyprawy - zresztą chyba jeden z ostatnich z najlepszym ,stałym , napędem na 4 łapy
Honker 2324
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Moim zdaniem nie do końca. W arabowie i kangurowie dalej robione są pełnoprawne terenówki a nie suvy z napedem 4x4, poprostu za kilka lat bedziemy ciagnac je na polankę z za oceanu i dalej jeździć na 35" jak przystało
Nissan Patrol GQ
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
wątpię... może dlatego ,że widziałem parę sensownie przygotowanych J12 (co jeszcze parę lat temu nikomu się nie śniło) a nie spotkałem nic z arabowa
Zresztą może źle odczytuję intencję założyciela tematu ... ale, do LC 100 nie zakłada się 35 cali
Zresztą może źle odczytuję intencję założyciela tematu ... ale, do LC 100 nie zakłada się 35 cali
Honker 2324
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Moim zdaniem "pełnoprawna" terenówka to też niedługo będzie przerost formy nad treścią. W PL nie ma gdzie jeździć, jedyne co nam zostało to trasy zbrógowe i czasem Drawsko. Wszystko to można opękać suvem z 1l silnikiem nie wjeżdżając w dziurę dla zabawy , jeżeli tylko nie będzie łącznik się trząsł o lakier.
Teraz w Rumunii bezproblemowo robiłem kamieniste drogi górskie Insignią, troszkę się też w krzakach lakier porysował ale bez tragedii. Problem powstawał tylko przy koleinach ale generalnie w górach nie ma kolein, podłoże za twarde.
Na tor rozwalać samochód się nie wybieram.
Potrzebuję samochodu który przejedzie kiepską drogą, może kawałek bezdrożem, płytką rzeczkę, koleiny. Ale jednocześnie dojedzie w miarę komfortowo kilka tysi km do tej rzeczki.
I teraz mam do wyboru terenówkę GU4 - do której założyłbym 4.2 TDi i 35". To bardzo dobre rozwiązanie. Tylko trzeba znaleźć i kupić GU4, silnik, złożyć to w całość. Ceny składowych, dostępność pod znakiem zapytania. Wolałbym zlecić i dostać gotowy
Albo LC100 (nie wiem czym różni się J12, nie znam się na tych oznaczeniach) gdzie założyłbym troszkę większe kółka i miałbym osobówkę z możliwością wjazdu w teren. Tylko włożę sobie klocek gumowy pod pedał gazu i dam radę. To trochę mniej dobre rozwiązanie ale akceptowalne. I nie wymaga żadnego motania.
PS. Widziałem w okolicach weekendu obok siebie GU4 i LC100, oba na porównywalnych małych kółkach. I widziałem jadącą LC100/105 na 33-35.
Patrol na małych wygląda słabo, trzeba coś większego założyć choćby dla oka. Do LC100 za dużo nie wepchasz i moim zdaniem na dużych kołach wygląda tragicznie.
Teraz w Rumunii bezproblemowo robiłem kamieniste drogi górskie Insignią, troszkę się też w krzakach lakier porysował ale bez tragedii. Problem powstawał tylko przy koleinach ale generalnie w górach nie ma kolein, podłoże za twarde.
Na tor rozwalać samochód się nie wybieram.
Potrzebuję samochodu który przejedzie kiepską drogą, może kawałek bezdrożem, płytką rzeczkę, koleiny. Ale jednocześnie dojedzie w miarę komfortowo kilka tysi km do tej rzeczki.
I teraz mam do wyboru terenówkę GU4 - do której założyłbym 4.2 TDi i 35". To bardzo dobre rozwiązanie. Tylko trzeba znaleźć i kupić GU4, silnik, złożyć to w całość. Ceny składowych, dostępność pod znakiem zapytania. Wolałbym zlecić i dostać gotowy
Albo LC100 (nie wiem czym różni się J12, nie znam się na tych oznaczeniach) gdzie założyłbym troszkę większe kółka i miałbym osobówkę z możliwością wjazdu w teren. Tylko włożę sobie klocek gumowy pod pedał gazu i dam radę. To trochę mniej dobre rozwiązanie ale akceptowalne. I nie wymaga żadnego motania.
PS. Widziałem w okolicach weekendu obok siebie GU4 i LC100, oba na porównywalnych małych kółkach. I widziałem jadącą LC100/105 na 33-35.
Patrol na małych wygląda słabo, trzeba coś większego założyć choćby dla oka. Do LC100 za dużo nie wepchasz i moim zdaniem na dużych kołach wygląda tragicznie.
Ostatnio zmieniony pn 31 lip, 2017 przez Abo, łącznie zmieniany 2 razy.
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Abo pisze: Wolałbym zlecić i dostać gotowy
Mówisz i masz.
Silniki są, turbiny też.
Znaleźć auto nie problem.
Wszystko zależy od budżetu.
Jak chcesz to po urlopie możemy to ogarnąć tylko zdecyduj co w końcu chcesz.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
miastek pisze:Abo pisze: Wolałbym zlecić i dostać gotowy
Mówisz i masz.
Silniki są, turbiny też.
Znaleźć auto nie problem.
Wszystko zależy od budżetu.
Jak chcesz to po urlopie możemy to ogarnąć tylko zdecyduj co w końcu chcesz.
Napisałem - GU4 z dobrym wyposażeniem, nie śmierdzące wnętrze, nie ruszana blacharka
Ma wyglądać jak bulwarówka i bez problemu wjechać w teren. Aha, i mieć ten nowszy 4.2.
Kolor też muszę zatwierdzić.
Turbinę i wydech mogę zabrać ze swojego
Daj na PW orientacyjny koszt z rozliczeniem z moim Abowozem.
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Po urlopie.
Teraz nie mam czasu.
Musze swap do czwartku zrobić.
A u siebie nic nie tkniete.
Teraz nie mam czasu.
Musze swap do czwartku zrobić.
A u siebie nic nie tkniete.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
-
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 152
- Rejestracja: ndz 09 sty, 2011
- Lokalizacja: szczecin prawobrzeże
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
jak od arabów to szukajcie na http://www.dubicars.com mają tam tego fuull. i lc100 i lc200 i lx470 i gu4 super safari w śmiesznych cenach po przeliczeniu na pl dirham 0,78groszy.
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Kiedyś to liczyłem do ceny z Arabowa trzba doliczyć około 40% na podatki sratki statki itp
Nissan Patrol GQ
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Jak chcesz swap silnika robic, to jest na allegro taki dubajowy z 3.0.
Ja bym jednak nie bawil sie w polsrodki, tylko bral z jedynym slusznym motorem i nic nie dlubal:
https://www.dubicars.com/2016-nissan-pa ... 09616.html
Ja bym jednak nie bawil sie w polsrodki, tylko bral z jedynym slusznym motorem i nic nie dlubal:
https://www.dubicars.com/2016-nissan-pa ... 09616.html
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Troszkę przekracza budżet
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Abo zapraszamy: http://tlc.org.pl/index.php
TLC 100 czyli J10 w porównaniu do TLC 120 czyli J12 to będzie coś mniej więcej jak Patrol GR do Terrano II.
Jeśli zależy Ci na dużym dieslu to tylko 100 4.2 a jeśli masz budżet 100kpln to dozbieraj jeszcze 20kpln i kup TLC V8. Komfort i osiągi poza zasięgiem GU4 a o to Ci przecież chodzi. I do ekskluzywnego turystyka w tych pieniądzach nie znajdziesz nic lepszego.
P.S nie mylić turystyka z wyprawą
P.S 2. Abo a flintę już masz???
TLC 100 czyli J10 w porównaniu do TLC 120 czyli J12 to będzie coś mniej więcej jak Patrol GR do Terrano II.
Jeśli zależy Ci na dużym dieslu to tylko 100 4.2 a jeśli masz budżet 100kpln to dozbieraj jeszcze 20kpln i kup TLC V8. Komfort i osiągi poza zasięgiem GU4 a o to Ci przecież chodzi. I do ekskluzywnego turystyka w tych pieniądzach nie znajdziesz nic lepszego.
P.S nie mylić turystyka z wyprawą
P.S 2. Abo a flintę już masz???
XJ 4.0/FZJ 4.5
-
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 152
- Rejestracja: ndz 09 sty, 2011
- Lokalizacja: szczecin prawobrzeże
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
jeśli chodzi o sprowadzanie aut z emiratów to jest mały myk do zrobienia i zostaje w kieszeni jakieś 20000koła sprowadza sie takie auto do Danii,rejestruje się i po około 1-1,5 miesiąca wyrejestrować,transport do nas i już w Polsce rejestrujemy auto ja tak z z emiratów przytargałem swojego lexa lx450
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
TYPHOON pisze:Abo zapraszamy: http://tlc.org.pl/index.php
TLC 100 czyli J10 w porównaniu do TLC 120 czyli J12 to będzie coś mniej więcej jak Patrol GR do Terrano II.
Jeśli zależy Ci na dużym dieslu to tylko 100 4.2 a jeśli masz budżet 100kpln to dozbieraj jeszcze 20kpln i kup TLC V8. Komfort i osiągi poza zasięgiem GU4 a o to Ci przecież chodzi. I do ekskluzywnego turystyka w tych pieniądzach nie znajdziesz nic lepszego.
P.S nie mylić turystyka z wyprawą
Znaczy ja rozpatrywałem tylko V8, nie wyznaję się w tych numerkach
LC 100 V8 czy jakoś tak
Czy to się na wyprawę nie nadaje ?
TYPHOON pisze:P.S 2. Abo a flintę już masz???
Czekam na papier
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
TYPHOON pisze:to będzie coś mniej więcej jak
porównanie "trochę"Ci nie wyszło
Honker 2324
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Abo LC 100 V8 to 4.7PB Only. Tam diesel był 4.2td 6garow.
Darek :chodziło o wielkość budy, silniki,wyposażenie.Trudno tu trafnie porównać do innej marki bo w sumie w tym segmencie aut nie ma bezpośredniego odpowiednika na Europę no może poza MB GL offroad pakiet (W USA znalazłby się parę Full-size).A mi chodziło żeby Ano miał porównanie do Nissana którego zna.
Darek :chodziło o wielkość budy, silniki,wyposażenie.Trudno tu trafnie porównać do innej marki bo w sumie w tym segmencie aut nie ma bezpośredniego odpowiednika na Europę no może poza MB GL offroad pakiet (W USA znalazłby się parę Full-size).A mi chodziło żeby Ano miał porównanie do Nissana którego zna.
XJ 4.0/FZJ 4.5
Re: kupię GU4 lub LC100 ;)
Abo a na wyprawę to się wszystko nadaje....sam zresztą wiesz najlepiej. Albo nie oszukujmy sie,spytaj Eli co jej najbardziej pasuje.
A auto po swapie na wyprawę to zacytuję Fazi4x4 kolega Szandrowski: kup sobie serię , popraw zawiechęzrob pakiet startowy, nabij klimę, koła max. 33 i wiooooo. Tylko my rozmawialiśmy o WYPRAWIE . I tym oto sposobem zniechęcił mnie a wręcz odradził zakupu Y61 4.5V8 PB Infiniti i Y61 3.0biturbo BMW zmotanych poprzez niego osobiście.
P.S dalej uważam że można jechać autem po swapie na wyprawę. Ale tylko w trzech wypadkach: sam jesteś wykonawcą swapu lub jedzie z Tobą mechanik który to wykonał lub ubezpieczenie pokrywa koszty lawet, hotelu,etc w razie W.
P.S wybór samochodu to Pikuś w porównaniu z bólem głowy przy wyborze flinty....
A auto po swapie na wyprawę to zacytuję Fazi4x4 kolega Szandrowski: kup sobie serię , popraw zawiechęzrob pakiet startowy, nabij klimę, koła max. 33 i wiooooo. Tylko my rozmawialiśmy o WYPRAWIE . I tym oto sposobem zniechęcił mnie a wręcz odradził zakupu Y61 4.5V8 PB Infiniti i Y61 3.0biturbo BMW zmotanych poprzez niego osobiście.
P.S dalej uważam że można jechać autem po swapie na wyprawę. Ale tylko w trzech wypadkach: sam jesteś wykonawcą swapu lub jedzie z Tobą mechanik który to wykonał lub ubezpieczenie pokrywa koszty lawet, hotelu,etc w razie W.
P.S wybór samochodu to Pikuś w porównaniu z bólem głowy przy wyborze flinty....
Ostatnio zmieniony wt 01 sie, 2017 przez TYPHOON, łącznie zmieniany 1 raz.
XJ 4.0/FZJ 4.5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości